To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ψήφο εμπιστοσύνης ζητεί ο ΔΟΛ

Ψήφο εμπιστοσύνης ζητεί ο ΔΟΛ
Ψήφο εμπιστοσύνης ζητεί ο ΔΟΛ

Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών και media agencies και διαφημιζόμενοι, μηδέ του θεσμικού εκπροσώπου τους, Γρηγόρη Αντωνιάδη (πρόεδρος ΣΔΕ) ανταποκρίθηκαν τη Τρίτη το βράδυ στην πρόσκληση του ΔΟΛ στο Megaron Plus, για μια φιλική συζήτηση με στόχο τη στήριξη του ομίλου από τη διαφημιστική αγορά.

Αν και η συνάντηση είχε περισσότερο φιλικό και χαλαρό χαρακτήρα, τόσο τα στελέχη της εμπορικής διεύθυνσης όσο και της ιεραρχίας σε επίπεδο «content», (Αντώνης Καρακούσης, διευθυντής «Βήματος», Στέλιος Σοφιανός, επικεφαλής ψηφιακών μέσων, Χρήστος Μεμής, διευθυντής «Νέων», Νίκος Γκουράρος, Διευθυντής Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Μονάδας Ψηφιακών Μέσων του ΔΟΛ) ενημέρωσαν τους εκπροσώπους της αγοράς για τη σταθερή πορεία του ομίλου και των προϊόντων του (Νέα, Βήμα, Βήμα FM, ΔΟΛ Digital, περιοδικά) και τα επόμενα βήματα στα οποία θα δώσει έμφαση.

Ηδη τις συζητήσεις της βραδιάς μονοπώλησε το λανσάρισμα της ανανεωμένης και πραγματικά πιο ενδιαφέρουσας σελίδας των «Νέων» στο διαδίκτυο (www.tanea.gr) με σλόγκαν «ειδήσεις με ταυτότητα». Παράλληλα τον επόμενο Μάρτιο ο ΔΟΛ θα πραγματοποιήσει μεγάλη καμπάνια για την Helioskiosk, το νέο εγχείρημα που λειτουργεί ως ηλεκτρονικό «περίπτερο» για την αγορά για κατέβασμα και ανάγνωση εφημερίδων και των ενθέτων τους (\"Τα Νέα\" και \"Το Βήμα\"), ebooks και 300 ακόμη εφαρμογές σε ipad και κινητά. Παράλληλα θα λανσαριστεί καμπάνια για το imommy και τη «Μούσα», το πρώτο γυναικείο περιοδικό για iPad από το Marie Claire.

Πάντως σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στα «πηγαδάκια», ο ΔΟΛ αναζητεί φόρμουλα για εξαγορά άλλης εκδοτικής επιχείρησης. Σε καμμία περίπτωση δεν συζητά για συγχώνευση.