To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συσπείρωση διαφημιστικών για την υπόθεση Alter

Συσπείρωση διαφημιστικών για την υπόθεση Alter
Συσπείρωση διαφημιστικών για την υπόθεση Alter

Το δρόμο της συνεργασίας φαίνεται πως επέλεξαν οι διαφημιστικές εταιρείες, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει στην αγορά η υπόθεση Alter.

Πιο συγκεκριμένα, το απόγευμα της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας, συνάντηση σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα τις απαιτήσεις διαφημιστικών εταιρειών από τον τηλεοπτικό σταθμό και την εξέταση του ενδεχομένου περαιτέρω ενεργειών. Στη συζήτηση συμμετείχε το σύνολο σχεδόν της αγοράς διαφήμισης και φυσικά όλες οι εταιρείες που εμπλέκονται στο θέμα του Alter.

Αν και απόφαση της ΕΔΕΕ ήταν να μην υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση, σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αποφασίστηκε να σχηματιστεί μια πενταμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τους Δημήτρη Μαύρο (διευθύνων σύμβουλος Spot Thompson - πρόεδρος ΕΔΕΕ), Πέτρο Βενέτη (πρόεδρος Leo Burnett), Κώστα Μπάκουλα (οικονομικός διευθυντής UpSet!), Κωνσταντίνο Ρόκο (οικονομικός διευθυντής Initiative) και Ιωάννη Μούργελα (νομικός σύμβουλος), η οποία θα αναλάβει το καθήκον της διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες.

Στόχος της επιτροπής είναι να μετατεθούν όλες οι σχετικές επιταγές για την 31η Ιουλίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι εξελίξεις στο θέμα του Alter, καθώς, ως γνωστόν, στις 15 Ιουνίου εκδικάζεται η αίτηση υπαγωγής του σταθμού στο άρθρο 99.

Αξίζει να σημειωθεί πως κάποιοι από τους συμμετέχοντες στη συνάντηση εκφράζουν την άποψη πως η συγκεκριμένη κίνηση έπρεπε να πραγματοποιηθεί νωρίτερα και πριν από τις τελευταίες εξελίξεις, ενώ άλλοι θεωρούν πως οι τρέχουσες συνθήκες την καθιστούν πιο επίκαιρη και αναγκαία από ποτέ.