To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Αύριο της τηλεόρασης, Σήμερα

Το Αύριο της τηλεόρασης, Σήμερα
Το Αύριο της τηλεόρασης, Σήμερα

Η Ericsson διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Αθήνα στις 17 & 18 Ιουνίου την εκδήλωση  «Ericsson TV  Day»,  όπου  οι  τελευταίες  τεχνολογίες  TV  παρουσιάστηκαν σε Tηλεοπτικούς  Παρόχους  (TV  Broadcasters),  Παρόχους  Τηλεπικοινωνιών  και  άλλους ενδιαφερόμενους. Στην εκδήλωση, που οργανώθηκε σε συνεργασία με τον τοπικό συνεργάτη Telmaco, εξειδικευμένα  στην  τηλεόραση  στελέχη  της  Ericsson  απο  την  Ελλάδα  και  το  εξωτερικό παρουσίασαν  το  όραμα  της  εταιρείας  για  το  μέλλον  της  τηλεόρασης  και  τις τελευταίες  καταναλωτικές  τάσεις  της  παγκόσμιας  αγοράς  τηλεόρασης  όπως  αυτές αποτυπώνονται  στη  σχετική  πρόσφατη  έρευνα  του  Ericsson  Consumer  Lab

Επίσης  έγιναν  παρουσιάσεις  και  επιδείξεις  των  καινοτόμων  λύσεων  και  υπηρεσιών  του χαρτοφυλακίου TV και συμπίεσης video της Ericsson, όπως UHDTV (Ultra High Definition TV), Multiscreen TV και HEVC (High Efficiency Video Compression).

Ο Γιώργος Μαθιός, Διευθύνων Σύμβουλος της DIGEA Α.Ε. (φωτό), του ενός από τους δύο Παρόχους Δικτύου Ψηφιακής Τηλεόρασης στην Ελλάδα, παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις της ελληνικής αγοράς τηλεόρασης μοιράστηκε τις απόψεις του για το μέλλον της τηλεόρασης στη χώρα μας. Σύμφωνα με τον κ. Μαθιό: «Η Ψηφιακή Μετάβαση της Επίγειας Τηλεόρασης γίνεται στην χώρα μας σε μια χρονική στιγμή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων που έρχονται από την Παγκόσμια Τηλεοπτική Αγορά, οι οποίες συναντιούνται με συστημικές αλλαγές του μοντέλου λειτουργίας της εγχώριας αγοράς. Αυτή η συνάντηση αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία, σε έναν κόσμο όπου η ‘συνεργασία’ θα αντικαταστήσει σε ένα βαθμό τον ‘ανταγωνισμό’».

«Η  εκδήλωση  ειναι  μια  ακόμη  απόδειξη  του  ισχυρής  δέσμευσης  που  έχει  η Ericsson στον κλάδο της τηλεόρασης γενικά και στην ελληνική αγορά TV ειδικότερα. Εκτός από την επίδειξη των πλέον μοντέρνων τεχνολογιών και υπηρεσιών συμπίεσης video, στο πλαίσιο  της  εκδήλωσης  ανακοινώνουμε  τη  διεξαγωγή  της  πρώτης  μελέτης  για  την συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών TV, η οποία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, ενώ τα αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του έτους» δήλωσε ο Σωτήρης Βασιλειάδης,  Head  TV  &  Media  για  το  Hub  της  Νοτιοανατολικής  Ευρώπης  από  την Ericsson.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της Ericsson προβλέπεται ότι το 50% όλης της κίνησης δεδομένων σε δίκτυα κινητών επικοινωνιών θα αποτελείται από video το 2019.

Καθώς η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν για video αυξάνεται, το video επί πληρωμή μετατρέπεται ταχέως σε μελλοντικό «killer” application (ή κατ’ άλλους, υποκατάστατο της φωνής) για τους παρόχους, οδηγώντας έτσι τις επενδύσεις σε δίκτυα και αποτελώντας κρίσιμο παράγοντα όσον αφορά στην προσφορά υπηρεσιών LTE και στην αύξηση της κίνησης. Σε αυτό το πλαίσιο, η δυνατότητα υψηλής συμπίεσης αναμένεται να διαδραματίσει εξέχοντα ρόλο στην ικανοποίηση του καταναλωτή μέσω της απόλαυσης άριστης εμπειρίας, με τον πλέον οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

O Dr. Giles Wilson, Head of TV Compression, στην Ericsson δήλωσε: «Καθώς οι απαιτήσεις απόδοσης όσον αφορά στην κατανάλωση video αυξάνονται ταχύτατα, η προσέγγιση της Ericsson είναι να ενοποιήσει όλες τις πλατφόρμες συμπίεσης video μέσω της λύσης Ericsson Virtualized Encoding, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται απόδοση best-in-class, απλοποίηση διαδικασιών, μειωμένα επιχειρησιακά βάρη και πολύ μεγαλύτερη ευκινησία  στην ανάπτυξη υπηρεσιών. Οι πελάτες μας, TV Broadcasters και Πάροχοι Ολοκληρωμένων Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών, καλωσορίζουν αυτή μας την προσέγγιση».