Ιδρύθηκε επίσημα το EBEN Κύπρου
Στη Λευκωσία και στα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας Κύπρου, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες (19/1), η επίσημη ίδρυση του EBEN Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Λευκωσία και στα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας Κύπρου, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες (19/1), η επίσημη ίδρυση του EBEN Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Πρόγραμμα Επικοινωνίας και Γραφείου Τύπου της Διεθνούς Έκθεσης Ποσειδώνια 2012, αναλαμβάνει για τρίτη συνεχή φορά η Corporate Communications Per Se.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ένταξη του Νίκου Ευαγγελάτου στον ΣΚΑΪ και στον εμημερωτικό του τομέα, ανακοίνωσε ο τηλεοπτικός σταθμός του Φαλήρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκαν την Πέμπτη (26/1) οι μικροί μάγειρες της Μαρίας Μπεκατώρου, αλλά και η ανατρεπτική οικογένεια των Βασιλιάδων. Η Βίκυ Χατζηβασιλείου \"πολέμησε\" και τα κατάφερε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενός νέου viral προχώρησε η McCann Erickson για λογαριασμό του ActionAid, στο οποίο η εκπαίδευση γίνεται το απόλυτο όπλο ενάντια στη φτώχεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη περιφερειακή συνάντηση των Δικτύων Global Compact της Νοτιο-Ανατολικής Ευρώπης για τα ανθρώπινα δικαιώμτα, θα συμμετάσχει ως Media Partner η EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αντιστάθμιση του ενεργειακού αποτυπώματος των εκδηλώσεων Amita Motion It’s my Live 2011 και Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2011, προχώρησαν οι Coca-Cola Τρία Έψιλον και Amita Motion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τάκης Κιουσόπουλος μιλάει στο advertising.gr για το brand Ελλάδα, αλλά και για την αξία και τον ρόλο της ΕΑΣΕ, της οποίας υπήρξε ιδρυτικό μέλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο καμπάνιες που δημιούργησαν διαφορετικά γραφεία της εταιρείας (Amsterdam και Portland), για τη Nike και το Old Spice, «σάρωσαν» τα βραβεία δημιουργικότητας, μέσα στο 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κορυφή της τηλεθέασης (στο top 10) «χτύπησαν» για ακόμη μια φορά την Τετάρτη (25/1) οι \"Βασιλιάδες\", ενώ τη δεύτερη θέση κατέλαβε το \"Έρωτας και Τιμωρία\" του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Flying Pot σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Crunch, ένα διαδραστικό τουρνουά με τίτλο «Crunch Challenge@Allou!» στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε την Πέμπτη στο Βελιγράδι η μεταβίβαση του συνόλου του ποσοστού, ύψους 20% που κατέχει ο ΟΤΕ, στην Telecom Serbia, αντί 397 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory