Τι σημαίνει Media Analysis τελικά;
Υπό το πρίσμα της πανδημίας που ταλανίζει τον πλανήτη τον τελευταίο χρόνο, κατέστη σαφές ότι ακόμα και μεσαίες ή και πιο μικρές επιχειρήσεις χρειάζεται να αξιοποιήσουν τα digital μέσα προβολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπό το πρίσμα της πανδημίας που ταλανίζει τον πλανήτη τον τελευταίο χρόνο, κατέστη σαφές ότι ακόμα και μεσαίες ή και πιο μικρές επιχειρήσεις χρειάζεται να αξιοποιήσουν τα digital μέσα προβολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σημασία των Media Analysts και Media Intelligence experts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερο αναγκαίο από ποτέ να είναι σωστό το μήνυμα που θέλει ένα brand ή μια εταιρεία να επικοινωνήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη σημερινή εποχή το διαδίκτυο και τα Social Media έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εκφράζουν τις επιθυμίες και τις απόψεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κατερίνα Κεχαγιά, VP Media Intelligence/Marketing στην Clip News, µάς εξηγεί γιατί οι εταιρείες πρέπει να στραφούν σε υπηρεσίες Media Analysis για να µετατρέψουν τα δεδοµένα της δηµοσιότητάς τους σε actionable insights.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που ανακατευθύνουν το διαφημιστικό τους budget σε online κανάλια και ειδικά στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ψηφιακή εποχή κατέστησε τον ανθρώπινο λόγο μετρήσιμο ως προς την ανά μονάδα απήχηση και εκ των πραγμάτων τον οδήγησε σε μια λογική δεξαμενής δεδομένων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα οφέλη του Media Analysis είναι προφανή σε οποιαδήποτε εταιρεία προσπαθεί να «αποκρυπτογραφήσει» το περιεχόμενο που την αφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Clip News σάς συστήνει το Digital Listening.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory