Ιnterreg BalkanMed: Το 1ο Διακρατικό Επιχειρηματικό Forum έρχεται στην Αθήνα
Θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου e-Business Pages του προγράμματος Interreg BalkanMed
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου e-Business Pages του προγράμματος Interreg BalkanMed
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vice President Marketing and Communication στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος μιλάει στο adbusiness για τη μεγάλη αλλά απόλυτη συνειδητή στροφή στην καριέρα της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε ποιοι απέσπασαν τις περισσότερες διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδείχθηκε νικήτρια στο spec για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έμπρακτη στήριξή της στην Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή έδειξε για άλλη μια φορά η Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 8,2 δισ. δολάρια οι marketing επενδύσεις της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo BestPrice λαμβάνει υπόψη τις αξιολογήσεις των καταναλωτών και αναδεικνύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τις καλύτερες πρακτικές και εξυπηρέτηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τελετή Απονομής των «50 Xρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ - RetailBusiness Awards 2019» θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε το ρόλο του global president of business intelligence
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε και πραγματοποίησε την Ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «2019 Ευχές» για την ΒΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ50 Xρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ - RetailBusiness Awards 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωσε διαδραστική συνάντηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες Γυμνασίου από τα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory