To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Και στους 3 κορυφαίους διαφημιζόμενους η Αmazon;

Και στους 3 κορυφαίους διαφημιζόμενους η Αmazon;
Ενώ εξελίσσεται σταθερά σε έναν από τους κολοσσούς της οnline διαφήμισης, με τα σχετικά έσοδά της το 2018 να ξεπερνούν τα 10 δισ. δολάρια, η Amazon, όπως φαίνεται, έχει αναρριχηθεί και στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης των διαφημιζόμενων.

Μετά λοιπόν το δίπολο Google-Facebook, όπως όλα δείχνουν, «απειλεί» και τις Procter & Gamble και Unilever, που εδώ και πολλά χρόνια θεωρούνται οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στον πλανήτη.

Σύμφωνα με την ετήσια οικονομική της έκθεση, οι επενδύσεις της Amazon για σκοπούς marketing
αυξήθηκαν κατά 30% το 2018 και ανήλθαν σε 8,2 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τον τεχνολογικό γίγαντα, οι επενδύσεις αυτές αφορούν «κυρίως στοχευμένη online διαφήμιση, μισθοδοσία και σχετικά έξοδα προσωπικού που ασχολείται με δραστηριότητες επικοινωνίας και marketing, και τηλεοπτική διαφήμιση».

Σημειώνεται πως η Amazon επενδύει σημαντικά για να στηρίζει επικοινωνιακά τα συνεχώς αυξανόμενα brands της, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα Prime, Prime Video, Fresh, Fire και Kindle, ενώ την
Κυριακή 3 Φεβρουαρίου είχε διαφημιστική παρουσία με σποτ στο Super Bowl για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

Βέβαια, θα πρέπει να αναφερθεί πως δεν υπάρχει κάποια κοινά αποδεκτή κατάταξη για τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους σε παγκόσμιο επίπεδο.
TAGS: Amazon