To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι όμιλοι και τα δίκτυα που ξεχώρισαν το 2018

Οι όμιλοι και τα δίκτυα που ξεχώρισαν το 2018
Η Omnicom αποτέλεσε τον διεθνή όμιλο επικοινωνίας που απέσπασε τις περισσότερες διακρίσεις το
2018, ενώ η BBDO Worldwide ήταν για δεύτερη συνεχή χρονιά το πλέον βραβευμένο διαφημιστικό
δίκτυο.

Αυτό προκύπτει τουλάχιστον σύμφωνα με την κατάταξη The Big Won, που δημοσιεύει αποκλειστικά το αμερικανικό site The Drum. H εν λόγω κατάταξη προκύπτει από την ανάλυση στοιχείων από τα σημαντικότερα βραβεία δημιουργικότητας ανά την υφήλιο, συμπεριλαμβανομένων των D&AD, Cannes Lions, Clios, The Drum Awards και άλλων.

Σε επίπεδο ομίλων, η κατάταξη έχει ως εξής: Omnicom, WPP, IPG (Interpublic Group), Publicis Groupe, Dentsu Aegis Group και Havas Group.

Σε επίπεδο δικτύων, την πρώτη 20άδα απαρτίζουν (με σειρά κατάταξης) οι BBDO, Ogilvy, McCann, DDB, Dentsu, Y&R, FCB, JWT, Havas Worldwide, Leo Burnett, TBWA, MullenLowe, Wieden+Kennedy, Cheil, Saatchi & Saatchi, R/GA, Publicis, Grey, Geometry Global
και Mediacom.