To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Check In Class» για φοιτητές

«Check In Class» για φοιτητές
Απευθύνεται σε φοιτητές, «μιλάει στη γλώσσα τους» και «απαντά σε ανάγκες τους», προσφέροντας δώρα και πλεονεκτήματα.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing.

Το «Check In Class» είναι μια ενέργεια της Τράπεζας Πειραιώς που απευθύνεται σε φοιτητές ΑΕΙ - ΤΕΙ και έχει ως πυρήνα την παρουσία τους στο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Κάθε φορά που οι φοιτητές κάνουν Check In από το smartphone τους στη Σχολή που φοιτούν, μαθαίνουν αν κέρδισαν ένα δώρο σε στιγμιαία κλήρωση που πραγματοποιείται μέσω της ειδικής εφαρμογής Check In Class app. Παράλληλα συλλέγουν συμμετοχές για κληρώσεις μεγαλύτερων δώρων όπως Tablets και προπληρωμένες κάρτες. Τις συμμετοχές αυτές μπορούν να τις ενεργοποιήσουν αποκτώντας κάποιο από τα προϊόντα της Τράπεζας Πειραιώς που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες τους.

Η μέχρι στιγμής ανταπόκριση είναι ιδιαιτέρως μεγάλη, όπως αποτυπώνεται στα συνολικά στοιχεία από την έναρξη της ενέργειας, αφού ήδη έχει αγκαλιαστεί από 65.000 φοιτητές σε 70 πόλεις, σε όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Αυτό το γεγονός αποδεικνύει ότι «μιλάει στη γλώσσα τους» και «απαντά σε ανάγκες τους», προσφέροντας πλεονεκτήματα σε αυτή την φάση της ζωής τους. Η διαρκής προσπάθεια για τη σωστή προσέγγιση ανθρώπων νεαρής ηλικίας αποτελεί προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση. Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στη σχέση με το συγκεκριμένο δυναμικό κοινό, λαμβάνοντας υπόψη πως οι φοιτητές αποτελούν το τμήμα της κοινωνίας, το οποίο θα συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μετά την πολυετή κρίση. 

Επιπροσθέτως, η δημιουργία νέου κοινού στην ηλικιακή ομάδα 18 - 24 ετών αποτελεί βασική προτεραιότητα για τις τράπεζες, καθώς σε αυτό το στάδιο μπορεί να δημιουργηθεί μια ουσιαστική τραπεζική σχέση, η οποία μπορεί να διατηρηθεί ισχυρή και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεται ένας πελάτης, είτε ως ιδιώτης, είτε ως επιχειρηματίας, η πρώτη τράπεζα με την οποία συνεργάστηκε σε νεαρή ηλικία, εμφανίζει διαχρονικά υψηλά ποσοστά πιστότητας.

Οι φοιτητές ανήκουν στην «Mobile Generation» και όπως ήταν φυσικό, για την προσέγγισή τους δόθηκε έμφαση στην εμπειρία στα ψηφιακά μέσα. Έτσι μέσω του Check In Class app, μπορούν να ενημερώνονται, να διασκεδάζουν και να διεκδικούν δώρα.

Το Check In Class app ενισχύει ακόμη περισσότερο το ψηφιακό προφίλ της Τράπεζας Πειραιώς και το “userexperience”, μέσω μιας επιπλέον διεπαφής, η οποία είναι προσβάσιμη από tablets και smartphones. Ταυτόχρονα, υποστηρίζει το στόχο ενδυνάμωσης της εικόνας της Τράπεζας, σε πόλεις με έντονη παρουσία φοιτητικού κοινού.

Να σημειωθεί ότι με το Check In Class app δόθηκε για πρώτη φορά έγκριση σε τραπεζικό ίδρυμα για προσέγγιση και ενημέρωση φοιτητών εντός των  Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, ενώ παρουσιάστηκε σε Σχολές και Τμήματα με γνωστικό ενδιαφέρον το Marketing και την Επικοινωνία με χρήση νέων τεχνολογιών. Επίσης, στην προώθησή του συμμετείχαν και φοιτητές των αντίστοιχων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.


Ιδιαίτερα σημαντική είναι η διάκριση «Gold» που έλαβε το Check In Class app στα «Μοbile Excellence Awards 2016». Φιλοδοξία της Τράπεζας Πειραιώς όμως είναι να ανανεώνεται συνεχώς ώστε να αποτελέσει μέρος της φοιτητικής καθημερινότητας. Επενδύοντας στο social χαρακτήρα της εφαρμογής και ενισχύοντας την δημιουργική εμπειρία, ήδη υλοποιούνται νέες λειτουργικότητες εντός του Check In Class app, που σκοπό έχουν να διευκολύνουν την εκπαιδευτική καθημερινότητα των χρηστών και μέσω της αλληλεπίδρασης με την κοινότητα να κάνουν τη φοιτητική ζωή πολύ πιο εύκολη και διασκεδαστική.


Για περισσότερες πληροφορίες: Stay tuned!