Millennials & Social Media: Τι πρέπει να ξέρουν τα brands
Πώς μπορείς να «πουλάς χωρίς να πουλάς» και τι ακριβώς ψάχνουν οι millennials
** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing
Αν οι millennials είναι μέρος της βάσης των πελατών μιας επιχείρησης, τότε σίγουρα αυτή καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανακαλύψει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους προσελκύσει στα Social Media. Παρακάτω υπάρχουν ιδέες και αποτελέσματα από μία νέα έρευνα που μπορεί να αξιοποιήσει κανείς, για να επικοινωνήσει μέσω Social Media με τους millennials.
1. Οι millennials κάνουν αγορές διαδικτυακά
Οι millennials, συγκεκριμένα αυτοί που γεννήθηκαν ανάμεσα στο 1980 και στο 2000, αποτελούν περίπου το 25% του συνολικού πληθυσμού, σύμφωνα με τη διεθνή αμερικανική βάση δεδομένων του Census Bureau. Χονδρικά, 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο θεωρούνται millennials. Τον Ιούνιο του 2015 το ερευνητικό κέντρο Census Bureau ανακοίνωσε ότι οι millennials είναι περισσότεροι από τους baby boomers. Ο αριθμός των millennials σημαίνει ότι μεγάλο μέρος της αγοραστικής δύναμης θέλει τις προσφορές. Με βάση πρόσφατη έρευνα από την Accenture, οι millennials καταναλωτές ξοδεύουν περίπου 600 δισ. δολάρια το χρόνο για αγορές, ενώ μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι θα ξοδεύουν 1,4 τρισ. δολάρια, περίπου το 30% του λιανικών αγορών. Οι millennials είναι επίσης η πρώτη γενιά που ασχολείται με την τεχνολογία. Σύμφωνα με την αναφορά για τη συνολική κίνηση του λιανεμπορίου, το 2016 από την PwC, οι millennials είναι online ακόμα και όταν είναι στο κατάστημα. Στη μελέτη
συμμετείχαν 23.000 online καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Από το 73% των ερωτηθέντων που είπαν ότι είναι online στην καθημερινότητά τους το 42% ήταν millennials. Όλα τα άλλα ηλικιακά group απαρτίζουν το υπόλοιπο 31%.
2. Οι νέες πλατφόρμες δίνουν ώθηση στους millennials
Τη στιγμή που οι επιχειρήσεις συνήθισαν τον τύπο διαφήμισης και το περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα στα Social Media, η βάση των χρηστών φαίνεται να μετατοπίζεται, πιθανότατα απαιτώντας να επαναπροσδιοριστεί και η στρατηγική περιεχομένου. Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση των Social Media θα παραμείνει σχετικά σταθερή. Εκεί που προβλέπονται αλλαγές, όμως, είναι στο πεδίο που σχετίζεται με τις νέες πλατφόρμες.
Facebook
Μια πρόσφατη έρευνα της RBC Capital Markets για τα Social Media έδειξε ότι τον τελευταίο χρόνο περίπου το 33% των millennials που πήραν μέρος αύξησαν την ώρα που περνούν στο Facebook, ενώ περίπου το 23,5% ακολούθησε την αντίθετη πορεία. Η μελέτη προβλέπει ότι κατά τον επόμενο χρόνο, το 17% θα αυξήσει τη χρήση του, ενώ το 19% θα τη μειώσει. Κατά μέσο όρο, το 63,5% των millennials που ρωτήθηκαν, σχεδιάζουν να χρησιμοποιούν τα Social Μedia με την ίδια διάρκεια που τα χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν. Για τα brands αυτή η «προφητεία» μπορεί να σημαίνει ότι το ίδιο ακροατήριο είναι πιθανό να δει τις ίδιες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εταιρικό περιεχόμενο, οδηγώντας έτσι σε μεγαλύτερο awareness και στο να το θυμούνται καλύτερα οι χρήστες. Γιατί όμως οι χρήστες σχεδιάζουν να περάσουν την ίδια ώρα στο Facebook όσο και την προηγούμενη χρονιά; Μια πιθανή εξήγηση είναι η εξής: το Facebook έχει μειώσει σημαντικά την ανάπτυξη των στοιχείων που συνήθως αυξάνουν τη βάση χρηστών του. Το Facebook live, που εγκαινιάστηκε το 2015, ήταν η τελευταία σημαντική προσθήκη.
Instagram
Κατά το προηγούμενο έτος οι αριθμοί του Instagram ήταν αντίστοιχοι με αυτούς του Facebook. Κατά μέσο όρο το 36,5% των millennials που ρωτήθηκαν αύξησαν τη χρήση του, το 40% χρησιμοποιεί τον ίδιο χρόνο το Instagram και το 24% μείωσε το χρόνο του στην εφαρμογή. Η ομοιότητα δεν είναι τόσο απροσδόκητη, καθώς το Facebook είναι ιδιοκτήτης του κοινωνικού δικτύου. Ωστόσο, συγκριτικά με το Facebook, περισσότεροι millennials έχουν σκοπό να αυξήσουν την ώρα που περνούν στο Instagram τον επόμενο χρόνο. Κατά μέσο όρο το 24% θα αυξήσει το χρόνο που περνάει στο Instagram, ενώ το 14% σχεδιάζει να τον μειώσει. Καθώς τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Facebook έχουν παραμείνει ίδια, το Instagram πρόσθεσε νέα χαρακτηριστικά στο τέλος του 2016, στα οποία περιλαμβάνονται live video και προσωπική συνομιλία στο Instagram (ως απάντηση της εφαρμογής στο Snapchat). Μαζί με τη διογκούμενη δημοτικότητα τόσο του Periscope όσο και του Snapchat, στο Instagram θεώρησαν ότι έπρεπε να διευρύνουν τις υπηρεσίες της εφαρμογής, τις οποίες όλο και περισσότεροι millennials σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το 2017.
Twitter
Η μελέτη της RBC Capital Markets ασχολήθηκε και με το Twitter. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως αν και ένας σεβαστός αριθμός των millennials αύξησαν τη χρήση του Twitter το περασμένο έτος, η χρήση ενδέχεται να πέσει τον επόμενο χρόνο. Κατά μέσο όρο το 65% των millennials που ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι ο χρόνος που περνούν στο Twitter θα παραμείνει ο ίδιος, ενώ το 15% σκέφτεται να τον μειώσει.
Snapchat
Με βάση την έρευνα της RBC Capital Markets, η χρήση του Snapchat αυξήθηκε περισσότερο συγκριτικά με τα υπόλοιπα Social Media. Το 45,5% των millennials απάντησαν ότι αύξησαν το χρόνο που περνούσαν στο Snapchat. Το ενδιαφέρον είναι πως το Snapchat βρίσκεται στη δεύτερη θέση, πίσω από το Facebook, με το χαμηλότερο ποσοστό που οι millennials σκοπεύουν να περάσουν περισσότερο χρόνο μέσα στο 2017. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό; Πιθανόν επειδή το Snapchat σήμερα είναι το ίδιο με το Snapchat πριν από 5 χρόνια. Οι προσθήκες στην εφαρμογή είναι ελάχιστες, όπως τα νέα φίλτρα, επιλογή να μένουν τα snap λίγο περισσότερο ή οι ομαδικές συνομιλίες.
Τι έρχεται…
Οι επαγγελματίες των Social Media πρέπει να ξέρουν όχι μόνο πότε το κοινό τους είναι online σε πραγματικό χρόνο, αλλά και πού συνηθίζουν να περνούν την ώρα τους και πού πιθανόν να στραφούν στη συνέχεια. Για να το πούμε κάπως αλλιώς, το να παρακολουθούν τις μόδες του παρελθόντος θα τους βοηθήσει να είναι μπροστά από τις δυσκολίες, όταν αυτές έρθουν, πράγμα που συμβαίνει πάντα στα Social Media. Δεν έχει νόημα να παρατηρεί κανείς όλες τις λειτουργίες που προσθέτουν τα Social Media, αλλά ποιες από αυτές θα έχουν μεγαλύτερο όφελος. Αν ένα brand ακούσει για ένα update το οποίο θα προκαλέσει ενδιαφέρον στο ακροατήριό του, ίσως θα πρέπει να προετοιμαστεί για να αλλάξει τη στρατηγική του περιεχομένου των διαφημίσεων στα Social Media. Με άλλα λόγια, τα brands πρέπει να προσπαθούν να προλαβαίνουν μια νέα ενέργεια από το να είναι απλά μέρος της.
3. Οι millennials προτιμούν έμμεσα μηνύματα
Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο μέσος καταναλωτής, στην καλύτερη περίπτωση, ανέχεται τις ψηφιακές διαφημίσεις. Brands και διαφημιστές καταναλώνουν πολλή σκέψη και προσπάθεια στο να περάσουν τις σχετικές πληροφορίες, ωστόσο οι καταναλωτές θεωρούν τις διαφημίσεις στα Social Media ένα αναγκαίο κακό. Πόσο κακό είναι αυτό; Σύμφωνα με την τελευταία διαδικτυακή έρευνα του LaunchLeap, το 59% των millennials βλέπουν διαφημίσεις στο YouTube μέχρι να τις παραβλέψουν και το 11% έχει την εφαρμογή που μπλοκάρει τις διαφημίσεις. Με άλλα λόγια, το 70% των ερωτηθέντων δεν βλέπουν όλη τη διαφήμιση για την οποία οι έμποροι ξοδεύουν πολύ χρόνο και χρήμα, για να τη βάλουν στο You Tube. Πόσα χρήματα επενδύονται σε διαφημίσεις που οι περισσότεροι millennials αγνοούν; Οι προβλέψεις όσων ασχολούνται με την digital διαφήμιση λένε ότι οι διαφημίσεις στο You Tube το 2017 θα φτάσουν τα 2,6 δισ. δολάρια και όλα αυτά μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Tο εν λόγω ποσό αντιστοιχεί στο 20% των συνολικών χρημάτων που θα επενδυθούν φέτος για διαφήμιση. Ωστόσο, δεν είναι όλα τα νέα άσχημα. Το UBS Evidence Lab, στην τελευταία του έρευνα με τίτλο “US Internet & Interactive Entertainment: Convergence of Digital Media & Ecommerce”, έδειξε ότι οι millennials έχουν αποδεχθεί ελαφρώς τη διαφήμιση του Twitter τα τελευταία τρία χρόνια. Το ποσοστό των ανθρώπων που ξαναπόσταραν ή κοινοποίησαν τη διαφήμιση ή επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Αυτό δηλώνουν το 1/3 των 2.000 ερωτηθέντων και υπαινίσσονται ότι τα brands αργά και σταθερά καταλαβαίνουν τι τραβά την προσοχή των χρηστών του Twitter. Στην ίδια έρευνα, ο αριθμός των millennials που αλληλοεπιδρούν με τις διαφημίσεις στο Facebook έχει αυξηθεί και εκείνος. Η εξαίρεση, που είναι να κοινοποιηθεί η διαφήμιση, έχει μειωθεί από το 2014. Ανεξάρτητα από το παραπάνω, ο αριθμός των αλληλοεπιδράσεων κυμαίνεται γύρω στο 32-33%. Αυτά τα δύο παραδείγματα αφορούν τα αποτελέσματα της έρευνας της LaunchLeap, που βρήκε ότι το 30% του κοινού βλέπει όλη τη διαφήμιση στο You Tube.
Με λίγα λόγια
Μήπως τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι οι διαφημιζόμενοι στα Social Media σχεδιάζουν να σπαταλήσουν διαφημιστικά κονδύλια σε ψηφιακές διαφημίσεις στις οποίες κανένας δεν θα δώσει σημασία; Όχι απαραίτητα. Οι millennials δεν είναι αρνητικοί απέναντι στα διαφημιστικά μηνύματα, εάν αυτά τα μηνύματα είναι στη σωστή μορφή. Στην εποχή μας, αυτό που κυρίως μετρά είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing). Το μυστικό του επιτυχημένου μάρκετινγκ στους millennials δεν είναι να πουλάς σε αυτούς, τουλάχιστον όχι άμεσα. Είναι η παλιά τακτική «πουλάς χωρίς να πουλάς». Όταν οι millennials κοιτούν συστάσεις για προϊόντα, είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν έγκυρες πηγές όπως η οικογένεια, οι φίλοι ή κάποια επιδραστική περσόνα στα Social Media. Στις δράσεις content marketing που θα κάνουν, τα brands θα πρέπει να δώσουν στους millennials κάτι για να αφιερώσουν χρόνο, προσοχή και -αν όλα πάνε καλά- αφοσίωση. Είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν ένα brand, αν αυτό δείξει γνήσιο ενδιαφέρον στο να τους εκπαιδεύσει για κάτι. Οι millennials ψάχνουν για αξία.
** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing
Αν οι millennials είναι μέρος της βάσης των πελατών μιας επιχείρησης, τότε σίγουρα αυτή καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανακαλύψει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους προσελκύσει στα Social Media. Παρακάτω υπάρχουν ιδέες και αποτελέσματα από μία νέα έρευνα που μπορεί να αξιοποιήσει κανείς, για να επικοινωνήσει μέσω Social Media με τους millennials.
1. Οι millennials κάνουν αγορές διαδικτυακά
Οι millennials, συγκεκριμένα αυτοί που γεννήθηκαν ανάμεσα στο 1980 και στο 2000, αποτελούν περίπου το 25% του συνολικού πληθυσμού, σύμφωνα με τη διεθνή αμερικανική βάση δεδομένων του Census Bureau. Χονδρικά, 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο θεωρούνται millennials. Τον Ιούνιο του 2015 το ερευνητικό κέντρο Census Bureau ανακοίνωσε ότι οι millennials είναι περισσότεροι από τους baby boomers. Ο αριθμός των millennials σημαίνει ότι μεγάλο μέρος της αγοραστικής δύναμης θέλει τις προσφορές. Με βάση πρόσφατη έρευνα από την Accenture, οι millennials καταναλωτές ξοδεύουν περίπου 600 δισ. δολάρια το χρόνο για αγορές, ενώ μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι θα ξοδεύουν 1,4 τρισ. δολάρια, περίπου το 30% του λιανικών αγορών. Οι millennials είναι επίσης η πρώτη γενιά που ασχολείται με την τεχνολογία. Σύμφωνα με την αναφορά για τη συνολική κίνηση του λιανεμπορίου, το 2016 από την PwC, οι millennials είναι online ακόμα και όταν είναι στο κατάστημα. Στη μελέτη
συμμετείχαν 23.000 online καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Από το 73% των ερωτηθέντων που είπαν ότι είναι online στην καθημερινότητά τους το 42% ήταν millennials. Όλα τα άλλα ηλικιακά group απαρτίζουν το υπόλοιπο 31%.
2. Οι νέες πλατφόρμες δίνουν ώθηση στους millennials
Τη στιγμή που οι επιχειρήσεις συνήθισαν τον τύπο διαφήμισης και το περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα στα Social Media, η βάση των χρηστών φαίνεται να μετατοπίζεται, πιθανότατα απαιτώντας να επαναπροσδιοριστεί και η στρατηγική περιεχομένου. Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση των Social Media θα παραμείνει σχετικά σταθερή. Εκεί που προβλέπονται αλλαγές, όμως, είναι στο πεδίο που σχετίζεται με τις νέες πλατφόρμες.
Μια πρόσφατη έρευνα της RBC Capital Markets για τα Social Media έδειξε ότι τον τελευταίο χρόνο περίπου το 33% των millennials που πήραν μέρος αύξησαν την ώρα που περνούν στο Facebook, ενώ περίπου το 23,5% ακολούθησε την αντίθετη πορεία. Η μελέτη προβλέπει ότι κατά τον επόμενο χρόνο, το 17% θα αυξήσει τη χρήση του, ενώ το 19% θα τη μειώσει. Κατά μέσο όρο, το 63,5% των millennials που ρωτήθηκαν, σχεδιάζουν να χρησιμοποιούν τα Social Μedia με την ίδια διάρκεια που τα χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν. Για τα brands αυτή η «προφητεία» μπορεί να σημαίνει ότι το ίδιο ακροατήριο είναι πιθανό να δει τις ίδιες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εταιρικό περιεχόμενο, οδηγώντας έτσι σε μεγαλύτερο awareness και στο να το θυμούνται καλύτερα οι χρήστες. Γιατί όμως οι χρήστες σχεδιάζουν να περάσουν την ίδια ώρα στο Facebook όσο και την προηγούμενη χρονιά; Μια πιθανή εξήγηση είναι η εξής: το Facebook έχει μειώσει σημαντικά την ανάπτυξη των στοιχείων που συνήθως αυξάνουν τη βάση χρηστών του. Το Facebook live, που εγκαινιάστηκε το 2015, ήταν η τελευταία σημαντική προσθήκη.
Κατά το προηγούμενο έτος οι αριθμοί του Instagram ήταν αντίστοιχοι με αυτούς του Facebook. Κατά μέσο όρο το 36,5% των millennials που ρωτήθηκαν αύξησαν τη χρήση του, το 40% χρησιμοποιεί τον ίδιο χρόνο το Instagram και το 24% μείωσε το χρόνο του στην εφαρμογή. Η ομοιότητα δεν είναι τόσο απροσδόκητη, καθώς το Facebook είναι ιδιοκτήτης του κοινωνικού δικτύου. Ωστόσο, συγκριτικά με το Facebook, περισσότεροι millennials έχουν σκοπό να αυξήσουν την ώρα που περνούν στο Instagram τον επόμενο χρόνο. Κατά μέσο όρο το 24% θα αυξήσει το χρόνο που περνάει στο Instagram, ενώ το 14% σχεδιάζει να τον μειώσει. Καθώς τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Facebook έχουν παραμείνει ίδια, το Instagram πρόσθεσε νέα χαρακτηριστικά στο τέλος του 2016, στα οποία περιλαμβάνονται live video και προσωπική συνομιλία στο Instagram (ως απάντηση της εφαρμογής στο Snapchat). Μαζί με τη διογκούμενη δημοτικότητα τόσο του Periscope όσο και του Snapchat, στο Instagram θεώρησαν ότι έπρεπε να διευρύνουν τις υπηρεσίες της εφαρμογής, τις οποίες όλο και περισσότεροι millennials σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το 2017.
Η μελέτη της RBC Capital Markets ασχολήθηκε και με το Twitter. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως αν και ένας σεβαστός αριθμός των millennials αύξησαν τη χρήση του Twitter το περασμένο έτος, η χρήση ενδέχεται να πέσει τον επόμενο χρόνο. Κατά μέσο όρο το 65% των millennials που ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι ο χρόνος που περνούν στο Twitter θα παραμείνει ο ίδιος, ενώ το 15% σκέφτεται να τον μειώσει.
Snapchat
Με βάση την έρευνα της RBC Capital Markets, η χρήση του Snapchat αυξήθηκε περισσότερο συγκριτικά με τα υπόλοιπα Social Media. Το 45,5% των millennials απάντησαν ότι αύξησαν το χρόνο που περνούσαν στο Snapchat. Το ενδιαφέρον είναι πως το Snapchat βρίσκεται στη δεύτερη θέση, πίσω από το Facebook, με το χαμηλότερο ποσοστό που οι millennials σκοπεύουν να περάσουν περισσότερο χρόνο μέσα στο 2017. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό; Πιθανόν επειδή το Snapchat σήμερα είναι το ίδιο με το Snapchat πριν από 5 χρόνια. Οι προσθήκες στην εφαρμογή είναι ελάχιστες, όπως τα νέα φίλτρα, επιλογή να μένουν τα snap λίγο περισσότερο ή οι ομαδικές συνομιλίες.
Τι έρχεται…
Οι επαγγελματίες των Social Media πρέπει να ξέρουν όχι μόνο πότε το κοινό τους είναι online σε πραγματικό χρόνο, αλλά και πού συνηθίζουν να περνούν την ώρα τους και πού πιθανόν να στραφούν στη συνέχεια. Για να το πούμε κάπως αλλιώς, το να παρακολουθούν τις μόδες του παρελθόντος θα τους βοηθήσει να είναι μπροστά από τις δυσκολίες, όταν αυτές έρθουν, πράγμα που συμβαίνει πάντα στα Social Media. Δεν έχει νόημα να παρατηρεί κανείς όλες τις λειτουργίες που προσθέτουν τα Social Media, αλλά ποιες από αυτές θα έχουν μεγαλύτερο όφελος. Αν ένα brand ακούσει για ένα update το οποίο θα προκαλέσει ενδιαφέρον στο ακροατήριό του, ίσως θα πρέπει να προετοιμαστεί για να αλλάξει τη στρατηγική του περιεχομένου των διαφημίσεων στα Social Media. Με άλλα λόγια, τα brands πρέπει να προσπαθούν να προλαβαίνουν μια νέα ενέργεια από το να είναι απλά μέρος της.
3. Οι millennials προτιμούν έμμεσα μηνύματα
Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο μέσος καταναλωτής, στην καλύτερη περίπτωση, ανέχεται τις ψηφιακές διαφημίσεις. Brands και διαφημιστές καταναλώνουν πολλή σκέψη και προσπάθεια στο να περάσουν τις σχετικές πληροφορίες, ωστόσο οι καταναλωτές θεωρούν τις διαφημίσεις στα Social Media ένα αναγκαίο κακό. Πόσο κακό είναι αυτό; Σύμφωνα με την τελευταία διαδικτυακή έρευνα του LaunchLeap, το 59% των millennials βλέπουν διαφημίσεις στο YouTube μέχρι να τις παραβλέψουν και το 11% έχει την εφαρμογή που μπλοκάρει τις διαφημίσεις. Με άλλα λόγια, το 70% των ερωτηθέντων δεν βλέπουν όλη τη διαφήμιση για την οποία οι έμποροι ξοδεύουν πολύ χρόνο και χρήμα, για να τη βάλουν στο You Tube. Πόσα χρήματα επενδύονται σε διαφημίσεις που οι περισσότεροι millennials αγνοούν; Οι προβλέψεις όσων ασχολούνται με την digital διαφήμιση λένε ότι οι διαφημίσεις στο You Tube το 2017 θα φτάσουν τα 2,6 δισ. δολάρια και όλα αυτά μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Tο εν λόγω ποσό αντιστοιχεί στο 20% των συνολικών χρημάτων που θα επενδυθούν φέτος για διαφήμιση. Ωστόσο, δεν είναι όλα τα νέα άσχημα. Το UBS Evidence Lab, στην τελευταία του έρευνα με τίτλο “US Internet & Interactive Entertainment: Convergence of Digital Media & Ecommerce”, έδειξε ότι οι millennials έχουν αποδεχθεί ελαφρώς τη διαφήμιση του Twitter τα τελευταία τρία χρόνια. Το ποσοστό των ανθρώπων που ξαναπόσταραν ή κοινοποίησαν τη διαφήμιση ή επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Αυτό δηλώνουν το 1/3 των 2.000 ερωτηθέντων και υπαινίσσονται ότι τα brands αργά και σταθερά καταλαβαίνουν τι τραβά την προσοχή των χρηστών του Twitter. Στην ίδια έρευνα, ο αριθμός των millennials που αλληλοεπιδρούν με τις διαφημίσεις στο Facebook έχει αυξηθεί και εκείνος. Η εξαίρεση, που είναι να κοινοποιηθεί η διαφήμιση, έχει μειωθεί από το 2014. Ανεξάρτητα από το παραπάνω, ο αριθμός των αλληλοεπιδράσεων κυμαίνεται γύρω στο 32-33%. Αυτά τα δύο παραδείγματα αφορούν τα αποτελέσματα της έρευνας της LaunchLeap, που βρήκε ότι το 30% του κοινού βλέπει όλη τη διαφήμιση στο You Tube.
Με λίγα λόγια
Μήπως τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι οι διαφημιζόμενοι στα Social Media σχεδιάζουν να σπαταλήσουν διαφημιστικά κονδύλια σε ψηφιακές διαφημίσεις στις οποίες κανένας δεν θα δώσει σημασία; Όχι απαραίτητα. Οι millennials δεν είναι αρνητικοί απέναντι στα διαφημιστικά μηνύματα, εάν αυτά τα μηνύματα είναι στη σωστή μορφή. Στην εποχή μας, αυτό που κυρίως μετρά είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing). Το μυστικό του επιτυχημένου μάρκετινγκ στους millennials δεν είναι να πουλάς σε αυτούς, τουλάχιστον όχι άμεσα. Είναι η παλιά τακτική «πουλάς χωρίς να πουλάς». Όταν οι millennials κοιτούν συστάσεις για προϊόντα, είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν έγκυρες πηγές όπως η οικογένεια, οι φίλοι ή κάποια επιδραστική περσόνα στα Social Media. Στις δράσεις content marketing που θα κάνουν, τα brands θα πρέπει να δώσουν στους millennials κάτι για να αφιερώσουν χρόνο, προσοχή και -αν όλα πάνε καλά- αφοσίωση. Είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν ένα brand, αν αυτό δείξει γνήσιο ενδιαφέρον στο να τους εκπαιδεύσει για κάτι. Οι millennials ψάχνουν για αξία.