Η σημερινή εποχή απαιτεί ταχύτητα και ποιότητα
Oι αλλαγές που έχει φέρει η τεχνολογία, η ανάγκη του καταναλωτή να είναι «always connected» και ο τρόπος που ανταποκρίνεται η Wind στα νέα δεδομένα.
** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing.
Του Γιάννη Γαβριηλίδη, Ανώτερου Διευθυντή Consumer Marketing Wind
Η τεχνολογία δεν σταματά να απλοποιεί και να βελτιώνει συνεχώς την καθημερινότητά μας. Έχει γίνει προσβάσιμη, άμεση, κατανοητή και αναγκαία από όλους. Βρίσκεται τόσο έντονα στη ζωή μας, που έχει καταρρίψει την έννοια της ηλικίας. Γιατί, για να μπορέσουμε σε ένα βαθμό να λειτουργήσουμε, τη χρησιμοποιούμε όλοι, ανεξάρτητα από την ημερομηνία γεννήσεώς μας.
Φθάσαμε στην εποχή λοιπόν που δεν έχουμε λόγο να επικοινωνούμε με τους καταναλωτές με κριτήριο μόνο την ηλικία. Οι καταναλωτές, είτε είναι νέοι είτε μεσήλικες είτε ακόμα και ηλικιωμένοι, είναι πάντα connected (ο καθένας με τον δικό του τρόπο). Έχουν εύκολη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στο διαδίκτυο και σε applications που εξυπηρετούν κάθε ανάγκη. Χρησιμοποιούν τα social media ως ειδησεογραφικές πλατφόρμες. Έχουν πλέον το δικό τους Μέσο, μοιράζονται με όλους και μεταδίδουν live οτιδήποτε συμβαίνει και τους ενδιαφέρει στο οπτικό τους πεδίο.
Στην αγορά του Gaming, αντίστοιχα, η εμπειρία του Online Gaming αλλά και του Virtual Reality προσφέρει μοναδική διαδραστικότητα. Τα brands πρέπει να λειτουργούν με βάση αυτή τη λογική, επικοινωνώντας με τον ίδιο engaging τρόπο. To live video streaming, μέσα από τα social media, ενσωματώνεται στη στρατηγική marketing των εταιρειών για να επικοινωνήσει προσφορές, events, ιδέες, απόψεις και να δώσει στον νέο καταναλωτή την αίσθηση που θέλει, ότι βρίσκεται behind-the-scenes. Στη σημερινή εποχή είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεται ταχύτητα και ποιότητα. Όλες οι υπηρεσίες είναι on-demand. Χωρίς προσαρμογή σε αυτούς τους ρυθμούς οποιαδήποτε συνδιαλλαγή με τους καταναλωτές είναι αδύνατη.
Επίσης, σήμερα θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής ενός brand δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιο άλλο brand της ίδιας βιομηχανίας - μπορεί απλά να είναι ένας οποιοσδήποτε νέος επιχειρηματίας, μια start up που βρήκε τρόπο να προσφέρει την ίδια υπηρεσία πιο άμεσα, πιο εύκολα, πιο οικονομικά. Ρωτήστε, για παράδειγμα, επιχειρήσεις ξενοδοχείων και ταξί για το Airbnb και Uber αντίστοιχα.
Γενικότερα, οι καταναλωτές είναι καθημερινά εκτεθειμένοι σε αμέτρητες επιλογές, τις οποίες είναι αδιανόητο να διαχειριστούν. Αυτό που χρειάζονται είναι πιο στοχευμένες επιλογές, φιλτραρισμένες σωστά, περισσότερο customized.
Στη Wind γνωρίζουμε πολύ καλά και αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη του «always connected». Οι καταναλωτές χρειάζονται να είναι συνεχώς on line. Γι’ αυτό και το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεών μας αφορά το δίκτυο, τη δημιουργία ενός συνεχώς αναπτυσσόμενου, μεγαλύτερου και γρηγορότερου δικτύου, που υποστηρίζει άριστα τη web επικοινωνία, ανά πάσα στιγμή, στο σπίτι ή σε κίνηση, οπουδήποτε.
Πέρα από το τεχνικό κομμάτι και την άριστη υποστήριξη του δικτύου, βασίζουμε την εμπορική μας στρατηγική στο Connectivity. Προσφέρουμε πακέτα συμβολαίου και καρτοκινητής που εστιάζουν σε worry - free χρήση Data, ενώ παράλληλα δίνουμε έμφαση στην on line εξυπηρέτηση μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον. Μέσα από το eShop μας, το οποίο βρίσκεται ενσωματωμένο στο www.wind.gr, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν ό,τι ακριβώς και σε ένα φυσικό κατάστημα Wind. Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξυπηρετεί ιδιώτες πελάτες Wind αλλά και μη Wind, παρέχοντας αμέτρητες δυνατότητες όπως αγορά προϊόντων smartphone, tablet αξεσουάρ, ενεργοποίηση προγραμμάτων, επιλογή τρόπου πληρωμής, παρακολούθηση status παραγγελίας κτλ. Οι κάτοχοι καρτοκινητής F2G & Q, επίσης, μέσα από τα www.F2G.gr & www.myQ.gr έχουν πρόσβαση στη στιγμή σε ό,τι ακριβώς χρειάζονται. Δίνουμε έμφαση στην εξυπηρέτηση με κάθε δυνατό τρόπο, ακόμα και με live chat. Επιδιώκουμε συνεχώς το brand μας να είναι επίκαιρο και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Λειτουργούμε ως καταλύτης και αναζητούμε συνέχεια τρόπους να ενθαρρύνουμε τη χρήση Data, για να «ζει» ο καταναλωτής μας την τεχνολογία.
Όλες οι προτάσεις μας είναι value-for-money, ενώ μέσω των social media διατηρούμε με όλους ένα αμφίδρομο, ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας. Όλες αυτές οι ενέργειες, καθώς επίσης και οι χορηγικές μας συνεργασίες, όπως το Rising Star, μεγιστοποιούν το brand engagement και ενισχύουν συνολικά την εικόνα και τη θέση της εταιρείας στην αγορά.
** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing.
Του Γιάννη Γαβριηλίδη, Ανώτερου Διευθυντή Consumer Marketing Wind
Η τεχνολογία δεν σταματά να απλοποιεί και να βελτιώνει συνεχώς την καθημερινότητά μας. Έχει γίνει προσβάσιμη, άμεση, κατανοητή και αναγκαία από όλους. Βρίσκεται τόσο έντονα στη ζωή μας, που έχει καταρρίψει την έννοια της ηλικίας. Γιατί, για να μπορέσουμε σε ένα βαθμό να λειτουργήσουμε, τη χρησιμοποιούμε όλοι, ανεξάρτητα από την ημερομηνία γεννήσεώς μας.
Φθάσαμε στην εποχή λοιπόν που δεν έχουμε λόγο να επικοινωνούμε με τους καταναλωτές με κριτήριο μόνο την ηλικία. Οι καταναλωτές, είτε είναι νέοι είτε μεσήλικες είτε ακόμα και ηλικιωμένοι, είναι πάντα connected (ο καθένας με τον δικό του τρόπο). Έχουν εύκολη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στο διαδίκτυο και σε applications που εξυπηρετούν κάθε ανάγκη. Χρησιμοποιούν τα social media ως ειδησεογραφικές πλατφόρμες. Έχουν πλέον το δικό τους Μέσο, μοιράζονται με όλους και μεταδίδουν live οτιδήποτε συμβαίνει και τους ενδιαφέρει στο οπτικό τους πεδίο.
Στην αγορά του Gaming, αντίστοιχα, η εμπειρία του Online Gaming αλλά και του Virtual Reality προσφέρει μοναδική διαδραστικότητα. Τα brands πρέπει να λειτουργούν με βάση αυτή τη λογική, επικοινωνώντας με τον ίδιο engaging τρόπο. To live video streaming, μέσα από τα social media, ενσωματώνεται στη στρατηγική marketing των εταιρειών για να επικοινωνήσει προσφορές, events, ιδέες, απόψεις και να δώσει στον νέο καταναλωτή την αίσθηση που θέλει, ότι βρίσκεται behind-the-scenes. Στη σημερινή εποχή είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεται ταχύτητα και ποιότητα. Όλες οι υπηρεσίες είναι on-demand. Χωρίς προσαρμογή σε αυτούς τους ρυθμούς οποιαδήποτε συνδιαλλαγή με τους καταναλωτές είναι αδύνατη.
Επίσης, σήμερα θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής ενός brand δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιο άλλο brand της ίδιας βιομηχανίας - μπορεί απλά να είναι ένας οποιοσδήποτε νέος επιχειρηματίας, μια start up που βρήκε τρόπο να προσφέρει την ίδια υπηρεσία πιο άμεσα, πιο εύκολα, πιο οικονομικά. Ρωτήστε, για παράδειγμα, επιχειρήσεις ξενοδοχείων και ταξί για το Airbnb και Uber αντίστοιχα.
Γενικότερα, οι καταναλωτές είναι καθημερινά εκτεθειμένοι σε αμέτρητες επιλογές, τις οποίες είναι αδιανόητο να διαχειριστούν. Αυτό που χρειάζονται είναι πιο στοχευμένες επιλογές, φιλτραρισμένες σωστά, περισσότερο customized.
Στη Wind γνωρίζουμε πολύ καλά και αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη του «always connected». Οι καταναλωτές χρειάζονται να είναι συνεχώς on line. Γι’ αυτό και το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεών μας αφορά το δίκτυο, τη δημιουργία ενός συνεχώς αναπτυσσόμενου, μεγαλύτερου και γρηγορότερου δικτύου, που υποστηρίζει άριστα τη web επικοινωνία, ανά πάσα στιγμή, στο σπίτι ή σε κίνηση, οπουδήποτε.
Πέρα από το τεχνικό κομμάτι και την άριστη υποστήριξη του δικτύου, βασίζουμε την εμπορική μας στρατηγική στο Connectivity. Προσφέρουμε πακέτα συμβολαίου και καρτοκινητής που εστιάζουν σε worry - free χρήση Data, ενώ παράλληλα δίνουμε έμφαση στην on line εξυπηρέτηση μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον. Μέσα από το eShop μας, το οποίο βρίσκεται ενσωματωμένο στο www.wind.gr, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν ό,τι ακριβώς και σε ένα φυσικό κατάστημα Wind. Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξυπηρετεί ιδιώτες πελάτες Wind αλλά και μη Wind, παρέχοντας αμέτρητες δυνατότητες όπως αγορά προϊόντων smartphone, tablet αξεσουάρ, ενεργοποίηση προγραμμάτων, επιλογή τρόπου πληρωμής, παρακολούθηση status παραγγελίας κτλ. Οι κάτοχοι καρτοκινητής F2G & Q, επίσης, μέσα από τα www.F2G.gr & www.myQ.gr έχουν πρόσβαση στη στιγμή σε ό,τι ακριβώς χρειάζονται. Δίνουμε έμφαση στην εξυπηρέτηση με κάθε δυνατό τρόπο, ακόμα και με live chat. Επιδιώκουμε συνεχώς το brand μας να είναι επίκαιρο και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Λειτουργούμε ως καταλύτης και αναζητούμε συνέχεια τρόπους να ενθαρρύνουμε τη χρήση Data, για να «ζει» ο καταναλωτής μας την τεχνολογία.
Όλες οι προτάσεις μας είναι value-for-money, ενώ μέσω των social media διατηρούμε με όλους ένα αμφίδρομο, ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας. Όλες αυτές οι ενέργειες, καθώς επίσης και οι χορηγικές μας συνεργασίες, όπως το Rising Star, μεγιστοποιούν το brand engagement και ενισχύουν συνολικά την εικόνα και τη θέση της εταιρείας στην αγορά.