
Η Εύη Τσουράκη στη V+O Communication
Eντάσσεται στην διοικητική ομάδα αναλαμβάνοντας καθήκοντα Business Unit Director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEντάσσεται στην διοικητική ομάδα αναλαμβάνοντας καθήκοντα Business Unit Director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι παλιοί ιστορικοί σιδηροδρομικοί σταθμοί σε Καλαμάτα, Τρίπολη, Πάτρα και Μεσολόγγι, ανοίγουν ξανά, για μια μόνο βραδιά και μετατρέπονται σε θερινά σινεμά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών κοινωνικής ευθύνης που λαμβάνει, βρέθηκε τις ημέρες του Πάσχα για ακόμη μία φορά δίπλα σε παιδιά, ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1, πάντα με το βλέμμα στραμμένο σε εκείνους που έχουν ανάγκη, επιστρατεύει και φέτος τη δύναμή του ως Μέσο, για καλό σκοπό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος, το La Vache Qui Rit συμπληρώνει 100 χρόνια νοστιμιάς και τα γιορτάζει με πολλά γέλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδικτυακή εκδήλωση με θέμα την εξισορρόπηση μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε περίοδο lockdown, διοργανώνει το CSR HELLAS την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021 στις 16.00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εποχή της Πόλωσης η διαφημιστική βιομηχανία είναι παγιδευμένη σε ψευδό-διχοτομήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελεσματική πληροφόρηση / ενημέρωση τού κοινού, καθώς και ειδικών ομάδων, σε θέματα που αφορούν στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Λευκών Ορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών δημοσιότητας και επικοινωνίας που σχετίζονται με την ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση EXPO 2020 που θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι από την 1η Οκτωβρίου 2021 έως 31 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δράσεις και ο σχεδιασμός του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων - HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κάθε γιορτή, τα παιδιά είναι πρωταγωνιστές… Γι’ αυτό και μαζί, κάθε Πάσχα στηρίζουμε τις ελπίδες παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Food On, που από το 2017 εργάζεται για την κοινωνική επανένταξη των ανθρώπων που ζουν κάτω από τo όριο της φτώχειας, υλοποίησε μία καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα φαινόμενα φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού στη χώρα μας, μέσα από μία ευρηματική και πρωτότυπη ιδέα: το «εικονικό» website lowbudgetlife.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory