Rebranding έπειτα από 70 χρόνια για την Ogilvy
Μια κλασσική εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας, αποκάλυψε το νέο της πρόσωπο, μετά από κινήσεις αναδιάρθρωσης σχεδόν δύο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια κλασσική εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας, αποκάλυψε το νέο της πρόσωπο, μετά από κινήσεις αναδιάρθρωσης σχεδόν δύο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH BBDO Greece εγκαινιάζει μια νέα εταιρεία brand & digital advertising, με επικεφαλής τη Ναταλί Σαμακοβλίδη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Orange Advertising ανέθεσε η Παντελής Κουγιός ΑΒΕΕ την επικοινωνία της μπύρας ΖΥΘΟΣ ΒΑΠ, μετά από spec που διενεργήθηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Socialab, έλαβε το βραβείο “National Winner” για την κατηγορία Award for Innovation στα European Business Awards sponsored by RSM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Orange Advertising υλοποίησε το relaunching της σειράς παιδικών επιδόρπιων γιαουρτιού Frutomania της Μεβγάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νικήτρια την εταιρεία Choose ολοκληρώθηκε το spec του Δήμου Μυκόνου για «Δράσεις τουριστικής προβολής Δήμου Μυκόνου 2017 - 2018».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne διευρύνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση Performance Marketing υπηρεσιών για λογαριασμό της IKEA Ελλάδας & Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τάκης Λιαρμακόπουλος εντάσσεται στην ηγετική ομάδα της FCB Gnomi, με κύρια ευθύνη να συμβάλει στα σχέδια για την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή επιστολή ΣΔΕ, ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ στο Νίκο Παππά σχετικά με την μείωση του 9,9% σε 4%. Που διαφωνούν οι τρεις φορείς και τι ζητούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ATL επικοινωνία του εντυπωσιακού ŠKODA KAROQ, του νέου SUV της ŠKODA ανέλαβε η Solid Havas μετά από σχετικό spec με 4 εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey/Tribe είναι ο νέος συνεργάτης της Goodyear Dunlop Ελλάς για την digital επικοινωνία της στα socialmedia για το έτος 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Managing Director της Mindwork, Λίνα Νικολοπούλου χαρακτηρίζει εσφαλμένη την δικαστική απόφαση περί απαλλαγής του Κώστα Βαξεβάνη για το αδίκημα της απλής δυσφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory