Dentsu Aegis Network Hellas: Ολοκληρώθηκε η διοικητική αναδιάρθρωση
Η Dentsu Aegis Network Hellas ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διοικητικής αναδιάρθρωσης των εταιρειών του Δικτύου, Isobar και iProspect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network Hellas ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διοικητικής αναδιάρθρωσης των εταιρειών του Δικτύου, Isobar και iProspect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ιστορικό brand στην κατηγορία της ρετσίνας, η Ρετσίνα Μιχάλη Γεωργιάδη, ανέθεσε στην Orange Advertising την επικοινωνία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Φεστιβάλ των Καννών και τις καμπάνιες που ξεχώρισαν φέτος σε αυτό «ταξίδεψε» για άλλη μια φορά η Τhe Newtons Laboratory, με τη συνδρομή της Contagious, πελάτες και συνεργάτες της, με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον event.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ταξίδι αστραπή για να μπορέσουν να πάρουν όλοι μια γεύση για το τι ακριβώς συνέβη στο φεστιβάλ των Καννών, διοργάνωσε η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος, τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Choose Total Communication η πανελλαδική καμπάνια επικοινωνίας του World Health Organization (WHO) για τις μεταρρυθμίσεις στην Υγεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αναλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, τον ύψους 2,5 εκατ. ευρώ λογαριασμό...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network Hellas, προχώρησε σε αναδιάρθρωση του Διοικητικού Συμβουλίου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση σχετικά με τις από 26.5.2017 αποφάσεις του για τη διαφημιστική επικοινωνία των συμπληρωμάτων διατροφής John Noa Worts Σιρόπια Υγείας εξέδωσε το ΣΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Πένυ Παγώνη και ο Ανδρέας Κούκος, ανοίγουν τα φτερά τους στην Publicis One.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΒBDO ήταν ο μεγάλος νικητής του Φεστιβάλ των Καννών, του σημαντικότερου Φεστιβάλ Δημιουργικότητας στον Κόσμο, για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγινε γνωστή η σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΔΕΕ, καθώς και των λοιπών Διοικουσών Επιτροπών των Τομέων, όπως προέκυψαν μετά τη Γενική Συνέλευση της 14ης Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέθεσε στην Yalos Branding Intelligence τον σχεδιασμό του brand και των συσκευασιών του πρώτου ελληνικού μηλίτη Μηλοκλέφτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory