Absolut: Παγκόσμιος διαγωνισμός δημιουργικότητας
Tο Absolut Creative Competition έχει στόχο να ανακαλύψει τον νέο δημιουργικό εκφραστή της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο Absolut Creative Competition έχει στόχο να ανακαλύψει τον νέο δημιουργικό εκφραστή της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, το digital first advertising agency, σε συνεργασία με την κορυφαία μάρκα smartphones, τηνHonor, ανέλαβε το instore branding στη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων gaming στην Ελλάδα, ταBattlenet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίμαστε άνθρωποι της τελευταίας στιγμής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι συμβαίνει στα είδη τεχνολογίας όταν η Black Friday έρχεται στον ΓΕΡΜΑΝΟ; Σύμφωνα με τη νέα καμπάνια από την Ogilvy, γίνονται είδη υπό εξαφάνιση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ειδικός της στοματικής υγείας, η σειρά ORAL SCIENCE της FREZYDERM, συναντά τον ειδικό της γεύσης, τον διακεκριμένο σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο σε μία μοναδική συνεργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε κεντρικό μήνυμα «Η γεύση εξαπλώνεται»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ταινία που παντρεύει την αξία της παράδοσης με το σήμερα και έχει πρωταγωνίστρια μια κατσίκα που θέλει να αλλάξει τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy Greece δημιουργεί την καμπάνια για τον νέο διαγωνισμό των πιστωτικών καρτών Miles & More World Mastercard από την Τράπεζα Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pollen χτυπά δυνατά το κουδούνι της δημιουργικότητας, με την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της για το ηλεκτρονικό κατάστημα των Jumbo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επαγγελματίες της δημιουργικής βιομηχανίας ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο Portorož της Σλοβενίας για το ιωβηλαίο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018, είναι στον αέρα η νέα καμπάνια της ελληνικής αλυσίδας σούπερ µάρκετ Μασούτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών διοργανώνει τον Δημιουργικό Διαγωνισμό Νέων με τίτλο «Άσ’ το πάνω μου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory