Η BBDO για τον Μύθο
Ένα activation για την Παγκόσμια Ημέρα Μονόκερου, o οποίος αποτελεί και σήμα κατατεθέν του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα activation για την Παγκόσμια Ημέρα Μονόκερου, o οποίος αποτελεί και σήμα κατατεθέν του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνιακή καμπάνια με την Ειρήνη Καζαριάν, νικήτρια του Greece’s Next Top Model 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συνεργασία με το STR8 του Ομίλου Σαράντη συνεχίζει να προσφέρει θέαμα στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια τρέχει παράλληλα σε επιλεγμένα websites με animated banners και skin ads.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από την κατάταξη The Big Won
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές τους τρεις δημοφιλείς chef Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα spots που έκλεψαν την παράσταση στη διάρκεια του μεγάλου αγώνα του αμερικανικού football
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Absolut δίνει βήμα στη δημιουργικότητα και βραβείο 20.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ4 διαφορετικά μπισκοτάκια με τα βασικά συναισθήματα, τα οποία προσφέρονται σε ειδική συσκευασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab εμπνέεται από τη συσκευασία και την υπέροχη γεύση του Diplomatico και δημιουργεί το Rum Properly.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Socialab παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της LEGO «Χτίζουμε Χριστούγεννα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BBC θίγει ένα ευαίσθητο θέμα με μία διαφήμιση που συγκίνησε πολλούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory