To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Another Circus και η Stoiximan τηρούν «ενός λεπτού σιγή» για τα θύματα της οπαδικής βίας

H Another Circus και η Stoiximan τηρούν «ενός λεπτού σιγή» για τα θύματα της οπαδικής βίας

Μια καμπάνια-αντίδραση σε ένα ακραίο κοινωνικό γεγονός. Μια επικοινωνία που έπρεπε να κινηθεί ανάμεσα σε πολύ λεπτές και ευαίσθητες γραμμές. Μια ιδέα που υλοποιήθηκε γρήγορα και σε όλα τα μέσα.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

H νέα καμπάνια που δημιουργήσατε για την Stoiximan έχει ένα πολύ δυνατό μήνυμα, κατά της οπαδικής βίας. Πώς προσεγγίσατε αυτό το πολύ λεπτό θέμα;

Νότης Δογάνης, Αssociate Creative Director, Another Circus

Κατ’ αρχάς, αυτό που συνέβη την 1η Φεβρουαρίου ήταν ένα γεγονός που άγγιξε όλους μας. Το φαινόμενο της οπαδικής βίας δεν είναι κάτι καινούργιο. Έχει βαθιές ρίζες και γι΄αυτό είναι τόσο δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Πρόσφατα, φτάσαμε στο σημείο να χάσει ένας νέος άνθρωπος τη ζωή του. Η προσέγγισή μας, λοιπόν, ξέραμε ότι πρέπει να είναι διακριτική και ευαίσθητη, παίρνοντας όμως παράλληλα ξεκάθαρη στάση απέναντι σε ένα θέμα που αφορά όχι μόνο την έννοια του φίλαθλου πνεύματος, αλλά και τον κίνδυνο του κοινωνικού διαχωρισμού. Προσεκτικά και με σεβασμό λοιπόν σκεφτήκαμε ότι τη Stoiximan οφείλει να μιλήσει… αλλά όχι να φωνάξει. Να επικοινωνήσει αλλά με σεβασμό απέναντι σε κάθε άνθρωπο που χάθηκε επειδή ήταν «λάθος» ομάδα.

Πώς προέκυψε η ιδέα για την παρεμβολή στην ουσία «Ενός λεπτού σιγής» στην ροή των διαφημιστικών μηνυμάτων;


Γιάννης Λιβέρης, Creative Director, Another Circus

Ήταν πολύ σημαντικό η φωνή του brand να ενωθεί με την ένταση της φωνής του κόσμου. Αλλά κάποιες φορές, αυτό που θες να πεις μπορεί να ακουστεί πιο δυνατά μέσα από τη σιωπή. Μέσα στο θόρυβο και την πολυχρωμία των διαδοχικών διαφημιστικών μηνυμάτων, ένα αναπάντεχο κενό ερεθισμάτων μπορεί να κάνει τον αναγνώστη/θεατή/ακροατή να σαστίσει, να απορήσει… και τελικά να του τραβήξει περισσότερο την προσοχή. Αφαιρέσαμε τα πάντα για να πούμε τελικά πολύ περισσότερα.

Κατά την γνώμη σας τα κοινωνικά ζητήματα θα γίνονται όλο και πιο σημαντικά για τα  brands και συνακόλουθα για την διαφήμιση;

Νότης Δογάνης, Αssociate Creative Director, Another Circus

Είναι πλέον απαραίτητο τα brands να παίρνουν θέση σε κοινωνικά ζητήματα, φυσικά όταν μπορούν και νιώθουν έτοιμα να το κάνουν. Δεν πρόκειται για μια μόδα, αλλά για μια μαζική τάση, μια ανάγκη που ξεκινάει από μια κοινωνία που αλλάζει. Αυτού του είδους η επικοινωνία αναδεικνύει την κοινωνική φύση των brands. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι κάτι τυπικό και στείρο αλλά  γεννάει καμπάνιες που μπορούν να αφυπνίσουν και να ξεκινήσουν συζητήσεις, κάτι το οποίο αντιμετωπίζεται ιδιαίτερα θετικά από millennials αλλά και genZ. Είναι ξεκάθαρο ότι τα brands, αναγνωρίζοντας την ευθύνη που τους αναλογεί απέναντι στην κοινωνία, γίνονται πιο ενεργά μέλη της με τον πιο δυναμικό και όμορφο τρόπο.

Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και με ποιους συνεργαστήκατε για αυτή;

Γιάννης Λιβέρης, Creative Director, Another Circus

Ο στόχος μας ήταν να «ακουστεί» το «ένα λεπτό σιγής» σε όλα τα μέσα. Δημιουργήσαμε λοιπόν μια 360ο καμπάνια με Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Έντυπο Τύπο, Social Media και Υπαίθρια Διαφήμιση. Μέσα από online και offline υλικά επικοινωνήσαμε το μήνυμά μας με τρόπο που δεν προσφέρει στον θεατή μια «εύκολη λύση», αλλά του αφήνει χρόνο και χώρο για να σκεφτεί, μακριά από τη βοή του διαφημιστικού περιβάλλοντος. Για τη δημιουργία της καμπάνιας συνεργαστήκαμε με τη Rib Eye Production House και την Bounce, οι οποίες και μας βοήθησαν αφιλοκερδώς, κάτι για το οποίο τις ευχαριστούμε πολύ, ενω ένα ευχαριστώ οφείλουμε και στον ηθοποιό Χρήστο Λούλη που μας πρόσφερε εθελοντικά τη φωνή του, που ήταν και το μοναδικό ηχητικό στοιχείο ολόκληρης της επικοινωνίας.

Γιατί θεωρήσατε πως η Stoiximan έπρεπε να τοποθετηθεί πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα και να πάρει ξεκάθαρη στάση μέσω της διαφημιστικής επικοινωνίας της;


Στέλιος Ασηκόπουλος, Head of Brand Communications, Kaizen Gaming

H Stoiximan είναι, εδώ και χρόνια, ενεργό κομμάτι κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ως χορηγός αθλητών αλλά και αθλητικών ομάδων. Για ένα θέμα τόσο σημαντικό όπως αυτό της 1ης Φεβρουαρίου, «οφείλαμε» κατα κάποιο τρόπο, λόγω φύσης αλλά και μεγέθους, να πάρουμε θέση. Οσο περισσότερο έχεις την αίσθηση της εποχής σου και τις κεραίες σου ανοιχτές, τόσο καλύτερα μπορείς να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις αλλά και πότε πρέπει να το κάνεις. Και, κυρίως, μέσα σε ποια πλαίσια μπορείς να κινηθείς, ώστε να ευαισθητοποιήσεις σεβόμενος την σοβαρότητα των γεγονότων.