4 Wise Monkeys: Nέα καμπάνια για την Black Friday στα Public
Tο ψυγείο που πρέπει οπωσδήποτε να χτυπήσεις. Το κινητό που σε φωνάζει να το κάνεις δικό σου. Η smart tv των ονείρων σου στην πιο Black Friday τιμή και… αυτή η εσωτερική φωνή που σε ενθαρρύνει να μην αντισταθείς στις εκπτώσεις των Public. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη νέα καμπάνια που δημιούργησε η 4 Wise Monkeys με κεντρικό μήνυμα «Η Black Friday που σου αξίζει».
Καθημερινοί άνθρωποι, καθημερινές στιγμές στα αγαπημένα μας καταστήματα και οι διαφορετικές «φωνές» που μας παρακινούν όλους να αποκτήσουμε τα προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και βέβαια home που τόσο επιθυμούμε και τώρα έχουμε κάθε λόγο να κάνουμε δικά μας γιατί είπαμε, μας αξίζει!
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys, η παραγωγή έγινε από την Brightshoe Productions σε σκηνοθεσία Aργύρη Παπαδημητρόπουλου.
Εκτός από την τηλεοπτική επικοινωνία, η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από print, radio και social υλικά αλλά και μέσα από tactical τηλεοπτικά που αναδεικνύουν τις χιλιάδες επιλογές στις πιο Black Friday τιμές.