To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4 Wise Monkeys - Novibet: Η καμπάνια που κέρδισε το Euro2020

4 Wise Monkeys - Novibet: Η καμπάνια που κέρδισε το Euro2020
«Euro χωρίς Έλληνες δε γίνεται»... Η καμπάνια του Euro2020 που ξεχώρισε, έφερε την υπογραφή της 4 Wise Monkeys που ανέδειξε το ελληνικό στοιχείο, αλλά και το προϊόν της Novibet, με φόντο ένα ποδοσφαιρικό τουρνουά πρόκληση. Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών δίνουν στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες.

Συνέντευξη στον Δηµήτρη Τσουκαλά


Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder, 4 Wise Monkeys

Ποιος ήταν ο στόχος της καμπάνιας της Novibet για την περίοδο του Euro 2020;

Ένα από τα πιο ανταγωνιστικά επικοινωνιακά περιβάλλοντα διαμορφώνεται κατά τη διάρκεια των μεγάλων ποδοσφαιρικών τουρνουά. Οι εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν πιο ευφάνταστες επικοινωνίες που θα ξεχωρίσουν από το clutter και το κοινό θα χαίρεται να βλέπει κατά τη διάρκεια εκείνου του μήνα. Γνωρίζαμε λοιπόν ότι θα έχουμε απέναντι μας κορυφαίες εταιρίες και άξιους συναδέλφους που θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν τον άτυπο τίτλο της καλύτερης καμπάνιας του τουρνουά. Είναι λίγο σαν το Σούπερμπολ στις ΗΠΑ. Ο στόχος λοιπόν είναι ξεκάθαρος.

Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε και σε ποιο insight βασιστήκατε;

To βασικό μήνυμα είναι «Euro χωρίς Έλληνες δε γίνεται». Βασιζόμενοι πάνω στο ότι η Εθνική μας είχε αποκλειστεί από το τουρνουά θέλαμε να κάνουμε μια επικοινωνία που θα άγγιζε κάθε Έλληνα. Και να περάσουμε δυνατά ότι Euro ίσον Novibet. Αυτή την εθνική περηφάνια που νοιώσαμε όλοι τότε, θέλαμε να ξαναθυμίσουμε με την καμπάνια για μια ελληνική εταιρία όπως η Novibet απέναντι άλλωστε σε ανταγωνιστές που ως επί το πλείστον είναι ξένες εταιρίες.

Πως προέκυψε η ιδέα της σύνδεσης με την κατάκτηση του κυπέλλου από την εθνική Ελλάδος το 2004;

Η αναπάντεχη επιτυχία της Εθνικής Ελλάδος στο Euro του 2004 θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο συλλογικό μας υποσυνείδητο. Απέναντι στα μεγαθήρια του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου οι «Μπασινοκαραγκούνηδες» κατάφεραν να φτάσουν στην κορυφή της Ευρώπης. Δε νομίζω ότι υπάρχει άλλο αντίστοιχο γεγονός με το οποίο θα μπορούσε να συνδεθεί ένα brand αν ήθελε να κάνει ισχυρή συναισθηματικά επικοινωνία σχετικά με το Euro.

Γιατί επιλέξατε οι ήρωες ναι είναι οι πρωταγωνιστές της προηγούμενης επιτυχημένης καμπάνιας;

Το 2020 λανσάραμε την καμπάνια «Γράφεις τη δική σου ιστορία» στην οποία εισαγάγαμε την παρέα των cool τύπων της Novibet. Αυτοί οι τρεις φίλοι είχαν τη δική τους ιστορία με πολλούς τελικούς Champions League στην πλάτη ή Final Four της Euroleague. Γι’ αυτό και έκαναν στις οθόνες μας όλα αυτά τα απίστευτα πράγματα. Ήταν μια καμπάνια που «έγραψε» φέρνοντας πολύ καλά αποτελέσματα οπότε η απόφαση να κρατήσουμε τους ίδιους ήρωες ήταν μάλλον μονόδρομος. Το πιο ωραίο όμως περιστατικό ήταν πως έναν από τους τρεις ήρωες τον προσλάβαμε στη 4WiseMonkeys σαν copywriter! Τελικά ο Ηλίας είχε και άλλα ταλέντα!   

Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή από την στιγμή που μιλάμε και για παραπάνω από μια τηλεοπτικές ταινίες;

Τα γυρίσματα διήρκεσαν τρεις μέρες, μια μέρα για κάθε σποτ. Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να ευχαριστήσω τόσο τον σκηνοθέτη μας, Στάθη Μουρδουκούτα, με τον οποίο είχαμε γυρίσει και την προηγούμενη καμπάνια της Novibet όσο και όλη την ομάδα της εταιρίας παραγωγής Stefi & Lynx Productions. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα Marketing της Novibet για την εμπιστοσύνη που δείχνει στη 4WiseMonkeys όλα αυτά τα χρόνια.  

Ποιες άλλες εκτελέσεις πέραν των τηλεοπτικών spot περιελάβανε η καμπάνια; Πως κινηθήκατε στο digital και social media περιβάλλον;

Δημιουργήθηκαν πολλές εκδοχές των video με διαφορετικές διάρκειες ώστε να σερβιριστούν σε αρκετές digital πλατφόρμες. Ωστόσο δεδομένου ότι η κεντρική ιδέα βασίστηκε στη μεγάλη επιτυχία της Εθνικής μας δημιουργήθηκε το Eurohouse by Novibet. Στο “σπίτι λοιπόν της Novibet” οι θρύλοι της Εθνικής μας ομάδας Καραγκούνης, Δέλλας, Μπασινάς, Χαριστέας κ.α. μαζεύονταν με κορυφαίους σπορτκάστερ όπως Σωτηρακόπουλος, Κωσταβάρας κ.α. για να παρακολουθήσουν, να σχολιάσουν live αλλά και να κάνουν τις προβλέψεις τους για τους αγώνες του φετινού Euro. Αυτή η ενέργεια παρήγαγε αρκετό περιεχόμενο για τα social media.  

Νovibet



Βάσιας Μπέρκοβιτς - Chief Marketing Officer



Μιχάλης Ρούσσος - Marketing & Communications Manager

Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην 4 Wise Monkeys για την καμπάνια για το Euro; Ποιο ήταν το ζητούμενο από την πλευρά σας;

Βάσιας ΜπέρκοβιτςΗ Novibet ως εταιρεία που πρωταγωνιστεί στη στοιχηματική αγορά προσέγγισε την επικοινωνιακή πρόκληση της περιόδου του EURO2020 ως top-brand. Βασικό μας ζητούμενο ήταν να αναδείξουμε το υψηλό status του προϊόντος μας με μία παραγωγή εξίσου υψηλού επιπέδου, ενώ παράλληλα επιθυμούσαμε να αναδείξουμε το ελληνικό στοιχείο στην επικοινωνία μας. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η μουσική που ως βασικό στοιχείο της καμπάνιας εξ αρχής, συνέδεσε νοητά την καμπάνια μας με τη μεγαλύτερη αθλητική επιτυχία της Ελλάδας, την κατάκτηση του EURO2004.

Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία της Novibet όσον αφορά την επικοινωνιακή της στρατηγική και τις διαφημιστικές της καμπάνιες; Πως εντάσσεται η συγκεκριμένη καμπάνια σε αυτήν;

Μιχάλης Ρούσσος:
 Κεντρικό στοιχείο σε όλες τις καμπάνιες της Novibet είναι ο παίκτης. Επιθυμούμε κάθε δημιουργικό να “μιλάει” στον φίλαθλο, στον παίκτη, στον άνθρωπο που απολαμβάνει τον αθλητισμό και τον υγιή αθλητικό στοιχηματισμό. Στην καμπάνια μας θελήσαμε να μιλήσουμε στην καρδιά του θεατή αντιστρέφοντας τα αρνητικά συναισθήματα που προκάλεσε σε όλους μας η απουσία της Εθνικής από το EURO2020. Για εμάς EURO χωρίς Έλληνες –τους πρωταθλητές του 2004- δεν γίνεται! Κι αυτό αποτελεί ένα μήνυμα με το οποίο ταυτίζεται όποιος ανατριχιάζει ακούγοντας τη χαρακτηριστική μουσική των διαφημιστικών ταινιών μας. Στο φετινό τουρνουά η Novibet μίλησε όχι μόνο στο μυαλό, αλλά και στην καρδιά του παίκτη.

Ποιο είναι το feedback για την καμπάνια; Ποια σχόλια έχει λάβει αλλά και πως έχει συμβάλλει στους εμπορικούς στόχους της Novibet για αυτή την περίοδο;

Βάσιας ΜπέρκοβιτςΤα θετικά σχόλια που έχει αποσπάσει η καμπάνια είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι εντυπωσιακές main ταινίες απέσπασαν την προσοχή στο cluttered διαφημιστικό περιβάλλον αυτής της περιόδου, αλλά και τα -ξεχωριστά για κάθε αγώνα του EURO- tactical spots που δημιουργήθηκαν από τη 4WiseMonkeys επικοινώνησαν αποτελεσματικά τα προϊοντικά μηνύματά μας, μιλώντας με επίκαιρο και στοχευμένο τρόπο στον θεατή.

Θεωρείτε πως ο χώρος του online betting/gaming επιτρέπει πιο δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά το marketing και την επικοινωνία σε σχέση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς;

Μιχάλης ΡούσσοςΑδιαμφισβήτητα, στη Novibet προωθούμε τον Υπεύθυνο Στοιχηματισμό και λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τους δημιουργικούς περιορισμούς που αυτός θέτει. Όμως, αποτινάσσοντας το marketing myopia, ως entertainment και όχι απλά betting brand θεωρούμε πως μπορούμε να μιλήσουμε στο κοινό μας σε ένα ευρύτερο φάσμα και με ποικίλους τρόπους. Κάθε καμπάνια που υλοποιούμε με τη 4WiseMonkeys αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Πως θα συνεχιστεί η επικοινωνία της Novibet στην περίοδο μετά το Euro; Ετοιμάζετε κάτι νέο;

Βάσιας Μπέρκοβιτς: Ως brand που επενδύει στρατηγικά στη συνεχή επαφή με το κοινό, μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι δεν θα αργήσετε να δείτε και το επόμενο εντυπωσιακό δημιουργικό μας για το στοιχηματικό προϊόν on air. Όμως, ήδη βρίσκεται στον αέρα η νέα καμπάνια μας για το καζίνο της Novibet! Πρόκειται για δύο εντυπωσιακές ταινίες με αέρα Hollywood, τις οποίες μπορείτε να απολαύσετε στις οθόνες σας…

4 Wise Monkeys:
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Head of Creative & Co-founder
Γιάννα Κατωπόδη Associate Creative Director
Νικόλας Μαραβέλης Senior Copywriter
Στεφανία Ζαλμά Senior Art Director
Ηλίας Τουφεξίδης Junior Copywriter
Σία Καρέτα Group Account Director
Αποστόλης Στούμπος Account Manager

STEFI & Lynx Productions
Director: Stathis Mourdoukoutas
DoP: George Rahmatoulin
Producer: Margarita Liapi
Editor: Christos Karetsos
Sound Design: Oxyzed

Καλλιτέχνης: Νικητές
Τραγούδι: “Σήκωσε Το”
Μουσική, Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης (Seed Point Μουσικές Εκδόσεις)
Παραγωγή: Ήζυ Κουτιέλ για την Planetworks
Ενορχήστρωση, Programming: DiGi
https://youtu.be/a9rU4s0niFo