To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AB Plus: Νέα digital εποχή με τη βοήθεια της Ogilvy

AB Plus: Νέα digital εποχή με τη βοήθεια της Ogilvy

Η ΑΒ Plus ανανεώθηκε και μας προσκαλεί να μάθουμε τα πάντα για τα νέα features του προγράμματος μέσα από μια digital καμπάνια, σε συνεργασία με την Ogilvy.

Η καμπάνια ξεκίνησε με πρωταγωνιστή τον αγαπημένο Γιώργο Λιανό. Σε μια σειρά τριών επεισοδίων, σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου, ο Γιώργος Λιανός ακολουθούσε ανυποψίαστους πελάτες έξω από ένα κατάστημα ΑΒ. Ο λόγος;  Για να τους κάνει μια απλή ερώτηση, εμπνευσμένη από μια παλιά, γνωστή κι αγαπημένη ατάκα: «Εσείς θα αλλάζατε από το παλιό στο ανανεωμένο πρόγραμμα της ΑB Plus;». Μετά από κάποια «όχι» και πολλά περισσότερα «ναι», ο Γιώργος έκανε ένα γρήγορο demo στους πελάτες για να τους δείξει όλα αυτά που μπορούν να κάνουν και να κερδίσουν, εύκολα από το κινητό τους και το ΑΒ Αpp.

H καμπάνια «βούτηξε» πιο βαθιά στα νέα features AB Plus με 5 video tutorials. To καθένα είναι αφιερωμένο σε ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του προγράμματος: από το πώς να κάνει κανείς εγγραφή στην ΑΒ Plus μέχρι πώς να “καίει” τους πόντους που κερδίζει.

Mέσα στα καταστήματα ΑΒ, στοχευμένα P.O.P. υλικά προσκαλούσαν τον κόσμο να κατεβάσει την ανανεωμένη εφαρμογή.

Η καμπάνια πλαισιώθηκε και από digital PR ενέργειες: έξι γνωστοί influencers δημιούργησαν πρωτότυπο και εμπνευστικό περιεχόμενο στο Instagram και παρουσίασαν στο κοινό τη νέα AB Plus. Μέσα από τη ματιά των Άκη Πετρετζίκη, Σταματίνας Τσιμτσιλή, Βίκυς Σταυροπούλου, Γιώργου Λιανού, Μελέτη Ηλία και Λευτέρη Σουλτάτου, ο κόσμος ανακάλυψε όλα τα νέα features κατεβάζοντας το AB App.

Τέλος, σε συνεργασία με γνωστούς συντάκτες lifestyle γυναικείων και ανδρικών sites, δημιουργήθηκε περιεχόμενο με τη μορφή άρθρων και videos, με στόχο να μάθει το κοινό πώς αλλάζει η καθημερινότητά του με την ανανεωμένη ΑΒ Plus.