To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Admine: Νέα επικοινωνία για τον Μακεδονικό Χαλβά

Admine: Νέα επικοινωνία για τον Μακεδονικό Χαλβά

Μια γλυκιά ιστορία που μας ξυπνάει παιδικές αναμνήσεις έρχεται να μας θυμίσει την αξία του να είμαστε μαζί, γύρω από ένα τραπέζι, μαζί με την πιο χαρακτηριστική γεύση της Καθαράς Δευτέρας: τον Μακεδονικό Χαλβά.

Η ιστορία εκτυλίσσεται στο νέο τηλεοπτικό σποτ του Μακεδονικού Χαλβά, που φέτος γιορτάζει μια στιγμή-ορόσημο, την επέτειο των 100 του χρόνων. 

Με φόντο την Ελληνική επαρχία, παρακολουθούμε τρία μικρά παιδιά που προετοιμάζονται πυρετωδώς για τη μεγάλη μέρα, κατασκευάζοντας τον δικό τους χαρταετό.

Ο μπαμπάς της οικογένειας μάταια προσπαθεί να γίνει κι αυτός μέλος της παρέας, καθώς τα πιτσιρίκια έχουν αναλάβει μόνα τους την αποστολή «χαρταετός». Όμως, όταν φτάνει η μέρα, η έλλειψη αέρα φαίνεται να χαλάει τα σχέδιά τους. Και τότε, με μεγάλη του χαρά, ο μπαμπάς μαζί με τη βοήθεια του παππού σώζουν την ημέρα, περνώντας μας ένα σημαντικό μήνυμα που συνοψίζεται στην υπογραφή της καμπάνιας: «Έτσι μάθαμε το μαζί. Μια Καθαρά Δευτέρα».

Το τηλεοπτικό σποτ συνοδεύεται από ολοκληρωμένη digital επικοινωνία καθώς και microsite που εξιστορεί τα 100 χρόνια του Μακεδονικού Χαλβά μέσα από τους σημαντικότερους χρονολογικούς σταθμούς του. Παράλληλα, μαζί με την καμπάνια λανσάρεται το νέο λογότυπο καθώς και οι νέες συσκευασίες του Μακεδονικού Χαλβά, με στόχο την ανάδειξη μιας νέας σύγχρονης εικόνας του brand, σεβόμενη την ιστορία, την παράδοση και την καταγωγή του.

Η 360 επικοινωνία σχεδιάστηκε για την εταιρία Αφοί Χαΐτογλου από την ADMINE,ενώ την παραγωγή της τηλεοπτικής ταινίας ανέλαβε η stefi productions σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη.