To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ADMINE: Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης του Fortimel της Nutricia για τη δυσθρεψία

ADMINE: Νέα καμπάνια  ευαισθητοποίησης του Fortimel της Nutricia για τη δυσθρεψία

Η Nutricia μας προτρέπει να δώσουμε βάρος στα σημάδια της δυσθρεψίας και η ADMINE αναλαμβάνει τη δημιουργία μιας συναισθηματικής ταινίας και το ξεδίπλωμα της καμπάνιας σε όλα τα μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά.

Για να μιλήσει για ένα ζήτημα υγείας, με ενδείξεις που συνήθως περνάνε απαρατήρητες στα άτομα άνω των 65 ετών, η Admine αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια από αυτές τις ενδείξεις σαν το δημιουργικό όχημα της καμπάνιας. 

Μέσω μιας συναισθηματικής αφήγησης, μια ηλικιωμένη γυναίκα διηγείται την ιστορία πίσω από την βέρα της και το πώς αυτή, από μια ένδειξη αγάπης έχει πλέον μετατραπεί σε ένδειξη σοβαρής απώλειας βάρους.    

Το βάρος της καμπάνιας, που ξεδιπλώνεται σε μια πληθώρα υλικών, «πέφτει» στην εκπαίδευση του κοινού για την αναγνώριση και τη διαχείριση της δυσθρεψίας και το προτρέπει να μάθει περισσότερα για το πρόβλημα στο ειδικά διαμορφωμένο site dosevaros.gr αλλά και τη σελίδα Dose Varos στο facebook.

* Το Fortimel είναι τρόφιμο για ειδικούς ιατρικούς σκοπούς για τη διατροφική διαχείριση της δυσθρεψίας λόγω ασθένειας και πρέπει να χορηγείται υπό ιατρική παρακολούθηση.

TAGS: Admine