To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AEGEAN ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ: Νέα καμπάνια από την Ogilvy για την AEGEAN

AEGEAN ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ: Νέα καμπάνια από την Ogilvy για την AEGEAN

Δεκαετίες τώρα, κάθε φορά που παίζει η Εθνική μας όλοι φαίνεται να συντονίζονται και να ζουν κάθε παιχνίδι σαν να είναι εκείνοι στο παρκέ. Η ευκαιρία για τη δημιουργία μιας καμπάνιας που θα μιλούσε σε αυτό ακριβώς το συναίσθημα ήρθε από την AEGEAN, τον Αποκλειστικό Αερομεταφορέα της Εθνικής Ομάδας Καλαθοσφαίρισης.

Η στρατηγική, που αποφασίστηκε από κοινού, και το brief που ακολούθησε ήταν ξεκάθαρα: Όταν παίζει η Εθνική, είμαστε όλοι μια ομάδα.



Η ΙΔΕΑ

Οι κλήσεις που κάνουν οι ομοσπονδιακοί προπονητές στους αθλητές που θέλουν να εντάξουν στην ομάδα τους, ήταν η «σπίθα» που οδήγησε στη δημιουργική ιδέα και το όχημά της.

Αν όταν παίζει η Εθνική παίζουμε όλοι μας, δεν θα έπρεπε ο κόουτς να κάνει γύρω στις 11 εκατομμύρια κλήσεις; Στην τηλεοπτική ταινία που ακολούθησε, έγινε ακριβώς αυτό.

ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ - Η ΤΑΙΝΙΑ

Πρωταγωνιστής ποιος άλλος; Ο προπονητής της Εθνικής, Δημήτρης Ιτούδης. Ένα ακόμα στοιχείο που θα διαφοροποιούσε και θα ξεχώριζε την καμπάνια, καθώς στις διαφημίσεις που έχουν να κάνουν με αθλητισμό συνήθως τα φώτα «πέφτουν» στους αθλητές. Στο τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε σε παραγωγή της Picky Productions και σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη, ο κόουτς καλεί  όλη την Ελλάδα στην Εθνική τελειώνοντας πάντα με την ατάκα «Είσαι στην ομάδα» (inside info: τα ονόματα «Στέργιος» και «Ανθή» που ακούγονται στο σποτ ήταν ιδέα του κόουτς και είναι τα ονόματα των γονιών του).

ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ TRENDS

Με την άμεση απήχηση του τηλεοπτικού σποτ και με το «Είσαι στην ομάδα» να βρίσκεται στα χείλη όλων, το twitter και τα social media δεν άργησαν να πάρουν τη σκυτάλη. Φίλαθλοι και μη, αλλά και δημοσιογραφικά sites, δημιούργησαν αμέτρητα memes και άρθρα εμπνεόμενοι από τις ατάκες και τα πρόσωπα της καμπάνιας. Ενώ κάποιοι ζητούσαν από τον κόουτς μέσω οργανικών memes και tweets να τους καλέσει στην ομάδα για να πάρουν δύο εβδομάδες άδεια από τη δουλειά και άλλοι αναρωτιόντουσαν αν ήταν από εκείνον μια κλήση από άγνωστο αριθμό, η κυρία Βασιλική βρέθηκε και εκείνη να trendάρει στο twitter και να κυριαρχεί στα social.


ΕΙΣΑΙ 
ΣΤΟ ΤΙΚΤΟΚ

Η ενεργή συμμετοχή του κόσμου και η αυθόρμητη ανταπόκρισή του δημιούργησαν την ιδανική συνθήκη για την εγκαινίαση του επίσημου λογαριασμού της AEGEAN στο TikTok (@aegeanairlinesofficial).

Διατηρώντας το momentum της καμπάνιας, ένα καινούργιο edit της ταινίας έδωσε τη δυνατότητα στον κόσμο μέσω της δημοφιλούς «duet» λειτουργίας να απαντήσει με τον δικό του τρόπο στην κλήση του κόουτς με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα. Στα πάνω από 400 ντουέτα που φτιάχτηκαν από τον ίδιο τον κόσμο κάποιοι απόρησαν με την επιλογή του κόουτς να πάρει τον Γιάννη αντί για εκείνους, κάποιοι άλλοι τον ενημέρωσαν ότι είναι 1.60, κάποιους η κλήση τους πέτυχε στον ύπνο.

Κι αν το ταξίδι της Εθνικής τελείωσε κάπως νωρίς, η ενέργεια στο TikTok στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.




ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 
TIKTOK DUETS

1,6 εκ. views | 3.428 saves | 85.982 likes | 1.406 comments | 1.126 shares

ΔΕΣ ΤΑ VIDEOS TOY TIKTOK ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ OGILVY & AEGEAN