To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aegean-Ogilvy: «Έχω πάει»

Aegean-Ogilvy: «Έχω πάει»

Καλοκαίρι 2023. Όπου και αν πήγαινε κανείς, στις πόλεις, στα νησιά, στα χωριά, στις πλατείες, στις παραλίες… δύο λέξεις, ακούγονταν σε κάθε κουβέντα: «Έχω πάει». Δύο τόσο απλές λέξεις που έκαναν όμως τόσο πολύ κόσμο να ταυτιστεί με τη νέα διαφήμιση της AEGEAN και να την αγαπήσει.





Η ΙΔΕΑ

Ασταμάτητα stories στα social media, άπειρες φωτογραφίσεις σε κάθε πιθανό αξιοθέατο, μόνιμες συζητήσεις για το «πώς πέρασες» και ατελείωτα tips για το που να πας τι να φας, τι να δεις… όλα αυτά αποδεικνύουν ότι στα ταξίδια η μισή χαρά είναι να ταξιδεύεις και η άλλη μισή να το λες και να το δείχνεις στους άλλους. Πόσο μάλλον όταν ταξιδεύεις πολύ και συχνά. Όλοι ξέρουμε αυτό το ένα άτομο που όταν μιλάμε για ταξίδια έχει ήδη πάει, ξέρει ήδη τι πρέπει να δούμε, που να πάμε, που να φάμε και τρελαίνεται να δίνει tips για να το ζήσουν και οι άλλοι όπως εκείνος/η. Όταν, λοιπόν, η AEGEAN ζήτησε από την Ogilvy να αναδείξει το μεγάλο μέγεθος του δικτύου προορισμών της, η έμπνευση βασίστηκε σε αυτήν την αλήθεια, δημιουργώντας μια allegra προσωπικότητα και μια απλή καθημερινή ατάκα. Έτσι μας συστήθηκε η κυρία «Έχω πάει», μια πολυταξιδεμένη, εκρηκτική περσόνα που δεν μπορεί να κρύψει την τρέλα της για τα ταξίδια, δράττοντας κάθε ευκαιρίας να μιλήσει για αυτά.

ΤΟ «ΕΧΩ ΠΑΕΙ» ΠΗΓΕ ΠΑΝΤΟΥ

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Picky Productions με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και την πρωταγωνίστρια αποκάλυψη Χριστίνα Θωμαΐδου, που μαζί με τις ομάδες της AEGEAN και της Ogilvy πραγματικά πήγαν παντού! Ταξιδεύοντας από τη Νέα Ερυθραία Αττικής μέχρι το Κάιρο και από την Κέρκυρα μέχρι την Κοπεγχάγη, η ηρωίδα κατάφερε αποτελεσματικά  με δύο απλές λέξεις να αναδείξει το μεγάλο δίκτυο προορισμών της AEGEAN, μπαίνοντας σε κάθε συζήτηση. Της ταινίας, αλλά και… της πραγματικότητας.


TALK OF THE TOWN

Όπως η πρωταγωνίστρια της διαφήμισης αναφωνούσε σε κάθε ευκαιρία την ατάκα «Έχω πάει», έτσι αυτό συνεχίστηκε ήδη από τις πρώτες προβολές της διαφήμισης, σε κάθε παρέα και κάθε κουβέντα, στα social media, στο YouTube, σε αμέτρητα memes, gifs και εκπομπές. Το internet έκανε την ατάκα «δική του» και την πήγε πολύ πιο μακριά από τους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Έγινε συνώνυμο με το «Έχω κάνει», μετατράπηκε σε «Έχω φάει», άλλαξε γνωστούς διαλόγους από ελληνικές σειρές, χαρακτήρισε ακόμα και την πρόσφατη μεγάλη επιτυχία του Τεντόγλου. Οι αυθόρμητες αναπαραγωγές της διαφήμισης πήραν φωτιά στο Tik Tok, ενώ υπήρχαν και άλλοι, που απλά, δημόσια, έθεσαν στόχο ζωής «να γίνω σαν την κυρία».

  

ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ

Οι δύο αυτές λέξεις είχαν τη δύναμη να μεταφέρουν την καμπάνια και σε άλλα μέσα: ραδιόφωνο, καταχωρίσεις, digital. Το outdoor, τη φωτογράφιση των οποίων πραγματοποίησε ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός, άρεσαν τόσο πολύ που υπήρχαν και «ειδικές παραγγελίες». Και η Ogilvy έκανε αυτήν την ευχή πραγματικότητα. Δημιουργήθηκαν συλλεκτικές μπλούζες με interactive χαρακτήρα, όπου με έναν ειδικό μαρκαδόρο μπορούσε κανείς να «σβήσει» τους προορισμούς που έχει πάει, αναζητώντας έτσι τον επόμενο προορισμό του μέσα από το μεγάλό δίκτυο της AEGEAN.

 
Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director, AEGEAN

«Η AEGEAN φέτος επιχειρεί το μεγαλύτερο δίκτυο προορισμών, με το μεγαλύτερο στόλο και τις περισσότερες διαθέσιμες θέσεις στην ιστορία της. 165 προορισμοί, 76 αεροσκάφη, 18 εκ. διαθέσιμες θέσεις. Ένα τόσο σημαντικό milestone άξιζε να το μοιραστούμε με όλους τους Έλληνες. Το brief δόθηκε και η ιδέα ήρθε μέσα από μια απλή καθημερινή φράση που χρησιμοποιούμε όλοι μας… και κάποιοι περισσότερο. Έχω πάει. Πόσες φορές το έχουμε πει και πόσες φορές το έχουμε ακούσει; Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα επικοινωνίας της AEGEAN που ξέρει τι ζητάει και πώς να το ζητάει, στην Ogilvy που ξέρει να απαντάει, στην Picky Productions που ξέρει να πραγματοποιεί και βεβαίως στον σκηνοθέτη Πάνο Κορώνη που ξέρει να απογειώνει! Η επιτυχία είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και στη συγκεκριμένη περίπτωση η ομάδα «Έχει πάει» πολύ ψηλά»!




Πάνος
Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy

«Η επιτυχία της καμπάνιας αυτής, είναι πως αφού διασκέδασε τον κόσμο με την τόσο πετυχημένη εκτέλεσή της, επικοινωνώντας περίτρανα τα πλεονεκτήματα του δικτύου της AEGEAN, κατάφερε στη συνέχεια να διεισδύσει στην κουλτούρα , να γίνει μέρος της κουβέντας κάθε παρέας και με αφορμή για εκατοντάδες memes στα social media. Μιλάμε σίγουρα για την πιο συζητημένη καμπάνια της χρονιάς και είμαστε πολύ περήφανοι όλοι στην Ogilvy, τόσο για το ταλέντο της ομάδας μας, όσο και για την εξαιρετική συνεργασία με τον πελάτη μας, που δίνει αφορμή για τέτοια αποτελέσματα».



ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

AEGEAN

Μαρίνα Βάλβη Marketing Director, Γιώτα Γάτσιου Marketing Communications Manager, Ειρήνη Στεφανάκη Brand Communications & Activations Senior Executive, Νεφέλη Βιτζηλαίου Head of Digital Communications & Social Media, Ερασμία Βροντάκη Media Communications Senior Executive, Μαρία Βασιλειάδου Digital Communications & Social Media Executive



OGILVY

Πάνος Σαμπράκος Chief Creative Officer, Δημήτρης Σαββάκος Executive Creative Director, Μαρία Κανελλοπούλου Creative Director, Tijana Prodanovic Senior Copywriter, Βίκυ Πάφα Senior Art Director, Έλενα Φυσέκη Designer

Χριστίνα Αληφακιώτη Client Service Director, Έρικα Φανδρίδη Group Account Director, Ειρήνη Ρωμανίδου Account Director, Αρετή Πίτσιλλου Senior Account Executive, Μαργαρίτα Γεωργιάδου Social Media Manager, Δέσποινα Μηνασίδη Social Media Content Creator


PICKY PRODUCTIONS

Βέτα Χατζηιωάννου Executive Producer, Πάνος Κορώνης Σκηνοθέτης, Δημήτρης Κυριάκου Διευθυντής Φωτογραφίας, Στέλιος Λυκουρέσης Line Producer, Γιάννης Καραχάλιος Productions Manager, Φώτης Βασίλης Editor

Χριστίνα Θωμαΐδου Ηθοποιός