Amita & McCann: H φύση κάνει τον κόσμο σου υπέροχο

TEAM MCCANN
Ποιο ήταν το βασικό insight που γέννησε την ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια της Amita;
Η φύση έχει δύναμη. Μια δύναμη αθόρυβη, αλλά σταθερή και βαθιά ουσιαστική. Σε έναν κόσμο που τρέχει πιο γρήγορα απ’ όσο μπορούμε να αντέξουμε, η φύση μπορεί να γίνει ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας. Όχι ως μακρινός προορισμός, αλλά ως μια απλή, καθημερινή επαφή που μας γειώνει και μας γεμίζει ευφορία. Η Amita, ένα brand που έρχεται από τη φύση, μας θυμίζει πως αυτή η σύνδεση είναι πιο εύκολη απ’ όσο νομίζουμε. Η καμπάνια αυτή γεννήθηκε από αυτή την αλήθεια: ότι η δύναμη της φύσης δεν είναι μακριά μας. Είναι «μέσα στο πλάνο μας», έτοιμη να σταθεί δίπλα μας, όπως και κάθε ποτήρι Amita.
Η έννοια της φύσης ως θεραπευτικής δύναμης είναι στο επίκεντρο της καμπάνιας. Πώς την αποτυπώσατε οπτικά και συναισθηματικά;
Μέσα από έξι ιστορίες που αντικατοπτρίζουν στιγμές οικείες σε όλους μας, δείχνουμε πώς η φύση μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Στο άγχος της δουλειάς, σε έναν καβγά με τον σύντροφό σου, σε μια βόλτα με το κατοικίδιο στο κέντρο της πόλης ή ακόμη και στη βαρεμάρα που σε κρατά καθηλωμένο στο κρεβάτι. Σε κάθε περίπτωση, η φύση λειτουργεί σαν «θεραπεία». Θέλαμε να μεταδώσουμε αυτή τη θεραπευτική της δύναμη μέσα από μια φωτεινή, αισιόδοξη ταινία, γεμάτη φύση, ακόμη κι αν δεν απομακρυνθήκαμε ποτέ από την Αθήνα μας.
Η μουσική επιλογή του “Sunny” παίζει, επίσης, καθοριστικό ρόλο στην καμπάνια. Τι σας οδήγησε σε αυτήν την επιλογή;
Το “Sunny” είναι από μόνο του ένα τραγούδι γεμάτο αισιοδοξία. Λέει ακριβώς αυτό που θέλαμε να εκφράσουμε με την ταινία και το λέει από τους πρώτους κιόλας στίχους: “Sunny, you smiled at me and really eased the pain. ” Ήταν επομένως μια επιλογή που ήρθε σχεδόν φυσικά, ήταν σχεδόν μονόδρομος.
Ποιες ιδιαίτερες συνθήκες ενέχει η δημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας ενός τόσο εδραιωμένου brand στην ελληνική αγορά όπως η Amita;
Η δημιουργία καμπάνιας για ένα brand τόσο βαθιά ριζωμένο στη συνείδηση του κοινού όπως η Amita αποτελεί ταυτόχρονα τιμή και πρόκληση. Από τη μία πλευρά, υπάρχει μια ισχυρή παρακαταθήκη συναισθηματικής σύνδεσης. Η Amita έχει υπάρξει για δεκαετίες σύμβολο φυσικότητας, φροντίδας και ζεστασιάς. Από την άλλη, ακριβώς επειδή είναι τόσο εδραιωμένη, χρειάζεται να μιλήσεις ξανά στο κοινό με τρόπο φρέσκο, αυθεντικό και σχετικό με το σήμερα, χωρίς να προδώσεις όσα εκπροσωπεί. Η ιδιαίτερη συνθήκη έγκειται στη λεπτή ισορροπία μεταξύ συνέχειας και ανανέωσης. Στην ανάγκη να επαναπροσδιορίζεις διαρκώς το brand ως σύγχρονο και συναισθηματικά χρήσιμο σε έναν κόσμο που δεν σταματά να μεταβάλλεται.
TEAM AMITA
Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην McCann για την νέα καμπάνια της Amita; Ποιος ήταν ο επικοινωνιακός στόχος που είχατε;
Σε συνέχεια του επιτυχημένου λανσαρίσματος μας το 2024 και της νέας στρατηγικής τοποθέτησης της Amita, στόχος μας για τη φετινή καμπάνια ήταν να εμβαθύνουμε ακόμη περισσότερο τη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές μας. Στο brief που δώσαμε στη McCann, ζητήσαμε να χτίσουν πάνω στην πλατφόρμα της περσινής χρονιάς («Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος»), αναδεικνύοντας την καθημερινή ομορφιά και τις μικρές στιγμές που μας εμπνέουν, είτε μέσα, είτε έξω από το σπίτι, πάντα μέσα από τον φακό της φύσης, της αισιοδοξίας και της αυθεντικότητας που πρεσβεύει η Amita.
Ο βασικός επικοινωνιακός μας στόχος ήταν να δείξουμε ότι η Amita δεν είναι απλώς ένας χυμός, αλλά ένας «σύμμαχος» στις στιγμές που μας επηρεάζουν, μας συγκινούν και μας θυμίζουν τι έχει πραγματικά σημασία.
Παράλληλα με την ενίσχυση της συναισθηματικής σύνδεσης της Amita με το κοινό, θέσαμε ως προτεραιότητα την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand equity της μάρκας, εδραιώνοντας την Amita ως έναν αυθεντικό, φυσικό και αισιόδοξο σύμμαχο στην καθημερινότητα του σύγχρονου καταναλωτή.
Ιδιαίτερη έμφαση δώσαμε και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της σειράς Amita Free, αναδεικνύοντας την απόλαυση που προσφέρει, με τρόπο που να είναι ξεκάθαρος αλλά και συμβατός με την ευρύτερη αισθητική και τις αξίες της Amita.
Ποιο είναι το USP της Amita; Πως αποτυπώνεται σε αυτή την καμπάνια;
Η Amita είναι κάτι περισσότερο από ένας χυμός.
Είναι η μάρκα που έχει συνδεθεί με τις πιο αυθεντικές στιγμές των Ελλήνων καταναλωτών για πάνω από τέσσερις δεκαετίες. Το USP της Amita βασίζεται σε τρεις διαχρονικές αξίες: Πρωτοπορία, ως ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην Ελλάδα, ποικιλία, με την πιο ευρεία γκάμα γεύσεων και επιλογών που καλύπτουν κάθε ανάγκη και σταθερή αξία, καθώς παραμένει μια μάρκα που εμπιστεύονται γενιές καταναλωτών εδώ και 42 χρόνια.Αυτό το μοναδικό μείγμα αυθεντικότητας, συνέπειας και καινοτομίας αποτυπώνεται πλήρως στη νέα καμπάνια. Μια καμπάνια που παρουσιάζει για πρώτη φορά όλες τις «οικογένειες» προϊόντων που βρίσκονται κάτω από το όνομα μας : Amita, Amita Free, Amita Fun και οι νέες Amita Lemonades.
Μέσα από τη φετινή καμπάνια, η Amita αναδεικνύει την καθημερινή ομορφιά και τη δύναμη της φύσης να μας αναζωογονεί, υπενθυμίζοντάς μας όλα όσα έχουν πραγματική αξία.
Πώς εντάσσεται αυτή η καμπάνια στη συνολική στρατηγική positioning της Amita και στο ευρύτερο marketing mix για το brand;
Η καμπάνια εντάσσεται άμεσα και στρατηγικά στο positioning της Amita, καθώς αναδεικνύει και νοηματοδοτεί την πλατφόρμα «Φυσικά Μοναδική», ενισχύοντας το brand equity και τις θεμελιώδεις αξίες της μάρκας, όλα εκείνα που την καθιστούν μοναδική και ξεχωριστή στο μυαλό του καταναλωτή. Επιπλέον, η καμπάνια λειτουργεί ως καταλύτης που συνδέει τη στρατηγική τοποθέτηση της Amita με την καθημερινή εμπειρία του καταναλωτή, προωθώντας το όραμα του brand και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξής του.
Σε ποιες πλατφόρμες τρέχει η καμπάνια; Με ποιες άλλες εκτελέσεις υποστηρίζεται το τηλεοπτικό spot;
Η καμπάνια είναι μια ολοκληρωμένη 360° επικοινωνία που αναπτύσσεται σε όλα τα βασικά σημεία επαφής με το κοινό, διαμορφώνοντας μια πολυκαναλική εμπειρία για τον καταναλωτή. Κεντρικός άξονας είναι το τηλεοπτικό σποτ, το οποίο υποστηρίζεται από εκτεταμένο online video planning σε ψηφιακές πλατφόρμες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με προσαρμοσμένα δημιουργικά που ενισχύουν τη συναισθηματική σύνδεση του brand με το κοινό. Η παρουσία της καμπάνιας ενισχύεται περαιτέρω με προβολές σε θερινά σινεμά, αξιοποιώντας την εποχικότητα και την υψηλή προσοχή του κοινού στο συγκεκριμένο μέσο, αλλά και με στρατηγικές ενέργειες στον φυσικό χώρο, όπως outdoor προβολές και ενεργοποιήσεις στο σημείο πώλησης, τόσο στα ράφια των καταστημάτων όσο και στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες των retailers. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την συνέπεια και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μας σε όλα τα στάδια επαφής με τον καταναλωτή.
Με ιστορία 42 ετών και διαχρονικά ηγετική θέση στην ελληνική αγορά πώς διασφαλίζετε ότι η Amita συνεχίζει να εξελίσσεται με τρόπο που να παραμένει αυθεντική και σύγχρονη ταυτόχρονα;
Με ιστορία 42 ετών και σταθερή θέση στην ελληνική αγορά, η Amita εξελίσσεται διαρκώς με έναν τρόπο που ισορροπεί αυθεντικά ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη εποχή. Πριν δημιουργήσουμε οτιδήποτε καινούριο, είτε πρόκειται για προϊόν είτε για επικοινωνία, ξεκινάμε από τον άνθρωπο. Διαβάζουμε insights, ακούμε τους καταναλωτές και μιλάμε με τους πελάτες μας ώστε να κατανοήσουμε σε βάθος τι πραγματικά έχει αξία και τι λείπει από την καθημερινότητά τους.
Η σχέση αυτή με τον καταναλωτή είναι ο πυρήνας μάς, μας κρατά σε εγρήγορση, μας εμπνέει και μας καθοδηγεί. Γι’ αυτό καινοτομούμε με ουσία και σκοπό, χτίζοντας προϊόντα και εμπειρίες που έχουν πραγματικό νόημα. Η καινοτομία, εξάλλου, είναι βαθιά ριζωμένη στο DNA της Amita καθώς έχει πειραματιστεί με τόσες γεύσεις και τολμηρά λανσαρίσματα όλα αυτά τα χρόνια.
Όσο διατηρούμε αυτή τη σύνδεση με τους καταναλωτές και τη διάθεση να εξελισσόμαστε μαζί τους, η Amita θα συνεχίσει να είναι ένα brand αυθεντικό, ζωντανό και απολύτως σύγχρονο.
Συντελεστές
Amita
Ιωάννα Στρουμπή: CCH Brands Marketing Director
Γιώργος Γεώρμας: Senior Brand Manager - Amita
Μαρία Μαύρου: CCH Brands Media Marketing Lead GR/CY
Νίκη Μουζακιώτη: Brand Executive - Amita
McCann
Αλέκα Παπαδία: Executive Creative Director
Πάνος Παγώνης: Creative Director
Μιχάλης Αλεξίου: Art Director
Κωνσταντίνος Τσαγκάκος: Art Director
Δέσποινα Καρακώστα: Copywriter
Ελένη Περπερίδου: Copywriter
Χαρά Μωυσιάδου: Copywriter
Βένια Κορονίδη: Head of Strategy
Αιμιλία Ηλιοπούλου: Strategic Planner
Γιώργος Τριδήμας: Business Director
Γιώργος Κεσκιλίδης: Group Account Director
Τάνια Ζερίνου: Account Director
Ευτυχία Σκρέκα: Senior Account Executive
Ελένη Μουτσάτσου: TV & Radio Producer
Stefi Productions
Μαρία Στεφανίδη a.k.a. speed: Exec.Creative Producer
Γιώργος Γκεζερλής: Producer
Danny&Loco: Director
Γιάννης Γεωργίου: Cinematographer
Βαγγέλης Κυρόζης: Set Designer
Ready 2 Cast: Casting
Bounce Music & Sound Productions: Music & Sound Design