To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά

ΑΜΣΤΕΛ: Με 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά

Γιατί εστιάσατε στον άξονα της ελληνικότητας και στο ελληνικό κριθάρι που χρησιμοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία; Θεωρήσατε πως ήταν κάτι που δεν γνώριζε απόλυτα το κοινό;

Απαντάει η Αλίκη Βούλγαρη - Marketing Manager Άμστελ, Cider

H ΑΜΣΤΕΛ είναι η πρώτη μπύρα που παρήγαγε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το 1965. Από τότε είναι η μπύρα που συνοδεύει τις αυθεντικές ελληνικές μας στιγμές, τις γιορτές στο χωριό, τα πανηγύρια, το κυριακάτικο γεύμα μας! Βρίσκεται εδώ και 55 χρόνια στην καρδιά μας!

Ωστόσο, η ΑΜΣΤΕΛ δεν είναι μόνο αυτό! Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γνωρίζει ο καταναλωτής ότι η ΑΜΣΤΕΛ παράγεται από 100% ελληνικό κριθάρι, το οποίο καλλιεργούν 2.500 αγρότες στην ελληνική γη. Το κριθάρι είναι η καρδιά της μπύρας, και θεωρήσαμε πολύ αυθεντικό και ταυτόχρονα πρωτότυπο, να παρουσιάσουμε και στην επικοινωνία μας αυτή τη σχέση της πιο αυθεντικής ελληνικής μπύρας, με το 100% ελληνικό κριθάρι στην καρδιά και τους ανθρώπους μας που το καλλιεργούν! Στόχος αυτής της επικοινωνίας ήταν να γίνει γνωστή και στο ευρύ κοινό η προέλευση της πρώτης ύλης που χρησιμοποιούμε για την παραγωγή της ΑΜΣΤΕΛ, κάτι που οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι το καταφέραμε, αν κρίνουμε από τα μηνύματα που λαμβάνουμε. 

Συμμετέχουν αληθινοί αγρότες στο spot; Πώς καταλήξατε σε αυτή την απόφαση και πώς επιλέχθηκαν;

Στην ΑΜΣΤΕΛ, αλλά και ευρύτερα στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, βυνοποιούμε, ζυθοποιούμε και εμφιαλώνουμε τη μπύρα μας στην Ελλάδα. Επιπροσθέτως όμως, έχουμε δημιουργήσει και το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού. Συνεργαζόμαστε με 2.500 αγρότες από 19 νομούς της Ελλάδας, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να καλύπτουμε το 100% των εγχώριων ετήσιων αναγκών μας σε κριθάρι, αλλά και να εξάγουμε κάποια ποσότητα, δημιουργώντας ένα πολύ σημαντικό οικονομικό αποτύπωμα προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία, άνω των 60 εκ.€.

Κέντρο όλου αυτού του σημαντικού εγχειρήματος είναι φυσικά οι αγρότες μας! Οι 2.500 αγρότες με τους οποίους τόσα χρόνια έχουμε αναπτύξει εξαιρετική συνεργασία εμπιστοσύνης είναι τα αληθινά πρόσωπα τα οποία θέλαμε να αναδείξουμε στη φετινή μας καμπάνια. Η φετινή μας καμπάνια είναι αφιερωμένη σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που συμβάλλουν με την προσπάθεια και την εργασία τους στην παραγωγή της ΑΜΣΤΕΛ.

Δεν θα μπορούσαν να είναι άλλοι,παρά οι ίδιοι πρωταγωνιστές σε αυτή την αφιέρωση.

Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε με τη νέα καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ;

Απαντάει η Αλεξάνδρα Τσουκανέλη - 
Senior Brand Manager Άμστελ

Για εμάς ήταν σημαντικό φέτος να περάσουμε ένα μονοσήμαντο, ξεκάθαρο και δυνατό μήνυμα για την ΑΜΣΤΕΛ: ότι φτιάχνεται από 100% ελληνικό κριθάρι που καλλιεργείται από 2.500 αγρότες.Και αυτό είναι πολύ σημαντικό στην εποχή που η ελληνικότητα αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που απασχολούν τους καταναλωτές μας και ιδιαιτέρως μάλιστα όταν επιλέγουν μπύρα.

Ένα τέτοιο μήνυμα φαντάζει λίγο τεχνικό στο άκουσμά του, για αυτό θελήσαμε να προβάλουμε τον πραγματικό λόγο για τον οποίο αφορά τους καταναλωτές μας το μήνυμα “Με 100% ελληνικό κριθάρι”. Και αυτός ο λόγος είναι κάθε ένας από τους 2.500 αγρότες πίσω από το κριθάρι μας. Ένα τέτοιο δυνατό μήνυμα χρειάζεται δυνατά και αληθινά πρόσωπα για να αποδοθεί όπως του αξίζει.

Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της ΑΜΣΤΕΛ και πώς αποτυπώνεται στην νέα καμπάνια;

Το χαρακτηριστικό της ΑΜΣΤΕΛ, το οποίο είναι μοναδικό όχι μόνο για την κατηγορία της μπύρας αλλά για τον ευρύτερο κλάδο είναι η γνήσια αυθεντικότητά της.

Είναι μια πολύ καλή μπύρα, συνώνυμο της lager στην Ελλάδα για πάνω από 55 χρόνια, που μας συνοδεύει στις ελληνικές αυθεντικές μας στιγμές. Είναι η μπύρα σημείο αναφοράς στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες. Η μπύρα που απολαμβάνουμε στις αληθινές μας στιγμές, όταν ταμπέλες και “πρέπει” δεν ισχύουν.  Και έτσι αυθεντικά, γνήσια και απροσποίητα, δημιουργήσαμε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές αληθινούς αγρότες, αληθινά μηνύματα και την μπύρα που οι Έλληνες έχουν στην καρδιά!

Αυτή η αυθεντικότητα χαρακτηρίζει τα πάντα στην καμπάνια. Από τους πρωταγωνιστές που είναι αληθινοί αγρότες, μέχρι το μικρό ποτηράκι που ήταν τόσο διαφορετικό από τα στερεότυπα της διαφήμισης και όμως τόσο οικείο για όλους όσοι έχουν  απολαύσει μια δροσερή ΑΜΣΤΕΛ κάτω από τη σκιά ενός πλατανιού.

Αυτή η ξέχειλη αυθεντικότητα μεταφράστηκε σε ζεστή οικειότητα και έκανε αυτή την καμπάνια να μπει στην καρδιά των καταναλωτών.

Το τραγούδι «Στην Καρδιά» έχει κεντρικό ρόλο στο spot. Πώς το επιλέξατε και για ποιους λόγους;

Απαντάει ο Πάνος Μουζακίτης - Head Creative Director, Frank and Fame

Η ΑΜΣΤΕΛ είναι μια μπύρα με μεγάλη αποδοχή στην ύπαιθρο. Είναι μια μπύρα λαϊκή και αυθεντική.  Έτσι, η επιλογή ενός λαϊκού τραγουδιού ήταν η πλέον κατάλληλη. Και όταν πρόκειται να δημιουργήσεις μια καμπάνια που μιλά για την καρδιά της ΑΜΣΤΕΛ, που είναι το ελληνικό κριθάρι, η επιλογή του συγκεκριμένου τραγουδιού έμοιαζε για μας προφανής. Τώρα, το συγκεκριμένο ερωτικό τραγούδι κινητοποιεί ούτως ή άλλως το συναίσθημα, αλλά εμείς επιλέξαμε να το δούμε και με μια πιο ανάλαφρη και χιουμοριστική διάσταση. Και φυσικά, όπως είναι λογικό, θέλαμε να εκμεταλλευτούμε και την δημοφιλία του αυτή την περίοδο.

Συμμετέχουν αληθινοί αγρότες στο spot; Πώς καταλήξατε σε αυτή την απόφαση και πώς επιλέχθηκαν; 

Απαντάει ο Γιάννης Βασιλόπουλος - Creative Director, Frank and Fame

Οι 12 αγρότες που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια είναι αληθινοί παραγωγοί κριθαριού για την ΑΜΣΤΕΛ. Αυτή η απόφαση είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον πυρήνα της φετινής καμπάνιας, που είναι η αυθεντικότητα. Η ΑΜΣΤΕΛ είναι στην καρδιά ένα αυθεντικό λαϊκό brand. Το απολαμβάνουν άνθρωποι original, ανεπιτήδευτοι, χωρίς φιοριτούρες.

Άνθρωποι όπως οι φετινοί πρωταγωνιστές μας. Ωραίοι τύποι, που δουλεύουν με τη γη για να τη δουν να γεννάει και στην ξεκούρασή τους θα μαζευτούν γύρω από μια μπύρα (σε χαμηλό κρασοπότηρο) και θα γελάσουν δυνατά, θα διαφωνήσουν με πάθος, θα πούνε τις ιστορίες τους παραστατικά και τέλος θα τσακωθούνε μονιασμένοι για το ποιος θα πρωτοκεράσει. Οι αγρότες και η ΑΜΣΤΕΛ είναι δεμένοι σε έναν κύκλο όπου ο κόπος τους επιστρέφει στους ίδιους σαν απόλαυση και σαν «κοινωνικό λιπαντικό». Αυτή την ιστορία δεν θα μπορούσε να την πει κανείς καλύτερα από εκείνους που αληθινά την έχουν γραμμένη στο πρόσωπό τους.

Η επιλογή των αγροτών έγινε ύστερα από συνεντεύξεις σε πάνω από 200 αγρότες. Καταλήξαμε στους 12 που ήτανε λίγο πιο χαρισματικοί μπροστά στο φακό και στους πιο καλλίφωνους!

Δείτε τη διαφήμιση εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=x_CCCT0nMOM

Γνωρίστε τους αγρότες εδώ: https://www.amstel.gr/stin-kardia