To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Aναβολή για την καμπάνια της Nokia

Aναβολή για την καμπάνια της Nokia
Η HMD Global, μητρική εταιρεία της Nokia αποφάσισε να αναβάλλει την νέα καμπάνια του brand σε συνεργασία με την τελευταία ταινία James Bond, «No Time to Die».

Σε αυτό συνέβαλε η απόφαση της MGM να προβάλλει την ταινία το Νοέμβριο εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών λόγω της εξάπλωση του κορονοϊού. Η καμπάνια είχε προγραμματιστεί να κάνει το τηλεοπτικό της ντεμπούτο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) παράλληλα με την digital, social media, out-of-home, retail και cinema παρουσίασή της. 

Ωστόσο, μετά την απόφαση να μην προβληθεί το «No Time to Die» στις 2 Απριλίου αλλά στις 12 Νοεμβρίου, η καμπάνια επίσης αναβλήθηκε από την HMD. Υπενθυμίζεται ότι η καινούρια καμπάνια είναι ένα δημιούργημα της Gray London.
TAGS: Nokia