Aναβολή για την καμπάνια της Nokia
Η HMD Global, μητρική εταιρεία της Nokia αποφάσισε να αναβάλλει την νέα καμπάνια του brand σε συνεργασία με την τελευταία ταινία James Bond, «No Time to Die».
Σε αυτό συνέβαλε η απόφαση της MGM να προβάλλει την ταινία το Νοέμβριο εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών λόγω της εξάπλωση του κορονοϊού. Η καμπάνια είχε προγραμματιστεί να κάνει το τηλεοπτικό της ντεμπούτο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) παράλληλα με την digital, social media, out-of-home, retail και cinema παρουσίασή της.
Ωστόσο, μετά την απόφαση να μην προβληθεί το «No Time to Die» στις 2 Απριλίου αλλά στις 12 Νοεμβρίου, η καμπάνια επίσης αναβλήθηκε από την HMD. Υπενθυμίζεται ότι η καινούρια καμπάνια είναι ένα δημιούργημα της Gray London.
Σε αυτό συνέβαλε η απόφαση της MGM να προβάλλει την ταινία το Νοέμβριο εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών λόγω της εξάπλωση του κορονοϊού. Η καμπάνια είχε προγραμματιστεί να κάνει το τηλεοπτικό της ντεμπούτο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) παράλληλα με την digital, social media, out-of-home, retail και cinema παρουσίασή της.
Ωστόσο, μετά την απόφαση να μην προβληθεί το «No Time to Die» στις 2 Απριλίου αλλά στις 12 Νοεμβρίου, η καμπάνια επίσης αναβλήθηκε από την HMD. Υπενθυμίζεται ότι η καινούρια καμπάνια είναι ένα δημιούργημα της Gray London.