Another Circus: Μια ομάδα που δεν καταλαβαίνει από δύσκολα
O Γιάννης Λιβέρης και ο Στέλιος Ασηκόπουλος της Αnother Circus μας μιλάνε για το νέο τηλεοπτικό της Stoiximan
Ποιο μήνυμα θέλει να περάσει το νέο τηλεοπτικό spot της Stoiximan;;
ΣΑ: H Stoiximan δώρισε πρόσφατα στο ΕΣΥ 250.000 χειρουργικές μάσκες και η συγκεκριμένη δωρεά θα μπορούσε να ήταν το ζητούμενο του brief. Στρατηγικά, όμως, η κατεύθυνση που πιστεύαμε ότι έπρεπε να ακολουθηθεί, ήταν διαφορετική.
Πώς καταλήξατε στην ιδέα της «αντεστραμμένης» οπτικής;
Ποιοι αθλητές συμμετέχουν στο spot και πώς εξασφαλίστηκε η συμμετοχή τους;
Ποιες ήταν οι προκλήσεις στην παραγωγή του spot σε συνθήκες lockdown;
ΣΑ: Έπρεπε, προφανώς, να τηρηθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας σε κάθε στάδιο της παραγωγής και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους συντελεστές του spot. Τα εξωτερικά πλάνα πραγματοποιήθηκαν από τρία διαφορετικά μικρά συνεργεία που αποτύπωσαν με επιτυχία στον φακό την καθημερινότητα στην Αττική, τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη κατά τη διάρκεια της καραντίνας και κατέβαλαν ιδιαίτερη προσπάθεια για να υλοποιηθούν όλα τα γυρίσματα με ασφάλεια.
Συντελεστές:
Creative Director: Γιάννης Λιβέρης
Account Director: Στέλιος Ασηκόπουλος
Σκηνοθεσία: Θρασύβουλος Μιταφτσής
Μοντάζ: Τόλης Αποστολίδης
Εκφώνηση: Γιάννης Ζουγανέλης
Παραγωγή: Ribeye Production House
Μουσική: Bounce
ΓΛ: Ποτέ ξανά στο πρόσφατο παρελθόν, τόσοι άνθρωποι δεν μοιράστηκαν τους ίδιους φόβους, δεν ένιωσαν την ανάγκη για τα ίδια πράγματα. Το μήνυμα που θέλαμε να περάσουμε ήταν πως ανεξάρτητα από τις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζει ο καθένας στην καθημερινότητά του, είμαστε μαζί. Άνθρωποι, εταιρείες, κοινωνίες και χώρες, ενωμένοι σαν μία ομάδα.
Ποιο ήταν το brief και πώς προσεγγίστηκε;
ΣΑ: H Stoiximan δώρισε πρόσφατα στο ΕΣΥ 250.000 χειρουργικές μάσκες και η συγκεκριμένη δωρεά θα μπορούσε να ήταν το ζητούμενο του brief. Στρατηγικά, όμως, η κατεύθυνση που πιστεύαμε ότι έπρεπε να ακολουθηθεί, ήταν διαφορετική.
ΓΛ: Από την πλευρά του δημιουργικού, πιστέψαμε ότι έπρεπε να προκύψει μία ιδέα που να διαφοροποιείται και να είναι ownable. Σε συνεργασία με την ομάδα της Stoiximan, αποφασίσαμε να βρεθούμε στο επικοινωνιακό προσκήνιο μ’ ένα έντονα ανθρωποκεντρικό μήνυμα.
Πώς καταλήξατε στην ιδέα της «αντεστραμμένης» οπτικής;
ΓΛ: Ήταν πρόκληση να δημιουργήσουμε ένα τηλεοπτικό που θα μιλούσε και σ’ εμάς τους ίδιους και θα μας έδινε θάρρος να συνεχίσουμε. Το χειροκρότημα, το δημιουργικό όχημα της καμπάνιας, κρύβει μια πανανθρώπινη αλήθεια. Οι αθλητές που μας έχουν κάνει περήφανους τόσα χρόνια, νιώθουν κι αυτοί περήφανοι, ανταποδίδοντας το εμψυχωτικό χειροκρότημα.
Ποιοι αθλητές συμμετέχουν στο spot και πώς εξασφαλίστηκε η συμμετοχή τους;
ΣΑ: Είναι τιμή μας που ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, η Βασιλική Μιλλούση, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Σπύρος Γιαννιώτης, ο Γιώργος Σαμαράς, ο Mathieu Valbuena και ο Adelino Vieirinha συμφώνησαν χωρίς δεύτερη σκέψη να πάρουν μέρος παρά τις δυσκολίες. Τα πλάνα στα πρόσωπά τους αποτυπώνουν με τον πιο παραστατικό τρόπο όλη αυτήν την εναλλαγή συναισθημάτων που βιώνουμε όλοι μας.
Ποιες ήταν οι προκλήσεις στην παραγωγή του spot σε συνθήκες lockdown;
ΣΑ: Έπρεπε, προφανώς, να τηρηθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας σε κάθε στάδιο της παραγωγής και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους συντελεστές του spot. Τα εξωτερικά πλάνα πραγματοποιήθηκαν από τρία διαφορετικά μικρά συνεργεία που αποτύπωσαν με επιτυχία στον φακό την καθημερινότητα στην Αττική, τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη κατά τη διάρκεια της καραντίνας και κατέβαλαν ιδιαίτερη προσπάθεια για να υλοποιηθούν όλα τα γυρίσματα με ασφάλεια.
ΓΛ: Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας στη Stoiximan γιατί το «Μία Ομάδα» για εμάς δεν είναι απλά σλόγκαν, είναι η σχέση μας με τη Stoiximan.
Πώς θεωρείτε ότι τα brands πρέπει να κινηθούν σε επίπεδο επικοινωνίας αυτήν την περίοδο;
ΣΑ: Οι συνθήκες μάλλον απαιτούν το “go with the flow” να μετατραπεί σε “go with the curve”. Η κατάσταση είναι ρευστή και απαιτεί συνεχή ενημέρωση και ετοιμότητα, στρατηγικά και δημιουργικά. Αυτό συνηγορεί σε τρία πράγματα επικοινωνιακά: ειλικρίνεια, αμεσότητα και ενσυναίσθηση· με έμφαση στο τελευταίο, που ακροβατεί πάνω στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στον αλτρουισμό και στην εσωστρέφεια. Τα μέλη του κλάδου της επικοινωνίας πρέπει να ενστερνιστούμε την παραδοχή πως, λόγω κορεσμού πληροφορίας, αν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό και θετικό να πεις, ίσως είναι καλύτερο να μην πεις τίποτα.
Creative Director: Γιάννης Λιβέρης
Account Director: Στέλιος Ασηκόπουλος
Σκηνοθεσία: Θρασύβουλος Μιταφτσής
Μοντάζ: Τόλης Αποστολίδης
Εκφώνηση: Γιάννης Ζουγανέλης
Παραγωγή: Ribeye Production House
Μουσική: Bounce
Eυχαριστούμε τους:
Άρη Λυχναρά, Στέλιο Πίσσα, Θοδωρή Τζάρτο, Γιώργο Παπαδημητρίου