Από Α3® Resizing Ideas και Radical Communications το νέο spot του Blue Beetle London Dry Gin

Τη στρατηγική και το δημιουργικό για το νέο τηλεοπτικό spot του Blue Beetle London Dry Gin ,ανέλαβε και υλοποίησε η A3® Resizing Ideas σε συνεργασία με τη Radical Communications.
Το Blue Beetle είναι ένα αντισυμβατικό London Dry Gin με ασυνήθιστο χαρακτήρα, που βασίζεται σε μία συνταγή 18+1 βοτάνων εκ των οποίων το 1 παραμένει μυστικό, και παράγεται σε μικρές παρτίδες των 6.000 φιαλών.
Μέσα από το νέο τηλεοπτικό του spot, έρχεται να επικοινωνήσει τις ξεχωριστές αξίες της φιλοσοφίας του, προκαλώντας το κοινό να το ακολουθήσει με μια σειρά προτρεπτικά μηνύματα που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα. Aντίστοιχα, το slogan της καμπάνιας #outoftheblue έρχεται να υπογραμμίσει όλον αυτόν τον αυθορμητισμό, δίνοντας έμπνευση σε κάθε στιγμή.
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την DK Films με σκηνοθέτη τον Γιώργο Mπενιουδάκη, δ/ντη φωτογραφίας τον Γιώργο Μπισδίκη, consulting bartender τον Γιάννη Κουτσουράδη και τα γυρίσματα έγιναν στον πολυχώρο Luv ‘n Roll.




Το Blue Beetle είναι ένα αντισυμβατικό London Dry Gin με ασυνήθιστο χαρακτήρα, που βασίζεται σε μία συνταγή 18+1 βοτάνων εκ των οποίων το 1 παραμένει μυστικό, και παράγεται σε μικρές παρτίδες των 6.000 φιαλών.
Μέσα από το νέο τηλεοπτικό του spot, έρχεται να επικοινωνήσει τις ξεχωριστές αξίες της φιλοσοφίας του, προκαλώντας το κοινό να το ακολουθήσει με μια σειρά προτρεπτικά μηνύματα που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα. Aντίστοιχα, το slogan της καμπάνιας #outoftheblue έρχεται να υπογραμμίσει όλον αυτόν τον αυθορμητισμό, δίνοντας έμπνευση σε κάθε στιγμή.
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την DK Films με σκηνοθέτη τον Γιώργο Mπενιουδάκη, δ/ντη φωτογραφίας τον Γιώργο Μπισδίκη, consulting bartender τον Γιάννη Κουτσουράδη και τα γυρίσματα έγιναν στον πολυχώρο Luv ‘n Roll.



