Από την BAAS Digital η νέα anti-vaping καμπάνια της W4O Hellas
Η anti-vaping καμπάνια της ΜΚΟ W4O Hellas – Γυναίκες στην Ογκολογία, που ξεκίνησε το καλοκαίρι σε συνεργασία με την BAAS DIGITAL, περνά στο 2ο στάδιό της. Στο επίκεντρο βρίσκονται πλέον τέσσερα «χρυσά» κορίτσια της Εθνικής Ομάδας Υδατοσφαίρισης Γυναικών, ως ζωντανή απόδειξη ότι η πραγματική δύναμη είναι η καθαρή ανάσα.
Μετά το πρώτο στάδιο της καμπάνιας που απευθυνόταν στους εφήβους με χιούμορ και pop αισθητική αποδομώντας το vaping ως μια αηδιαστική και θλιβερή συνήθεια, η νέα επικοινωνία απευθύνεται στο ευρύ κοινό -με έμφαση πάντα στους νέους- και περνά από την αποδόμηση των αρνητικών προτύπων στην ανάδειξη φωτεινών προτύπων ζωής, με το μήνυμα «Το vape δεν είναι cool. Εσύ είσαι!».
Πρωταγωνίστριες με καθαρή ανάσα
Στο νέο βίντεο, που είναι μια in-house παραγωγή της BAAS DIGITAL, πρωταγωνιστούν οι παγκόσμιες πρωταθλήτριές μας, Σοφία Τορνάρου, Φωτεινή Τριχά, Βασιλική Πλευρίτου και Ειρήνη Νίνου. Τέσσερις γυναίκες που, με την πειθαρχία και την προσωπική τους δύναμη, αποδεικνύουν ότι «cool» δεν είναι να ακολουθείς τη μάζα, αλλά να φροντίζεις τον εαυτό σου και να κάνεις τις προσωπικές σου επιλογές, λέγοντας «όχι» σε ό,τι σε εμποδίζει να πετύχεις τους στόχους σου. Με λιτό και αυθεντικό τρόπο, οι πρωταγωνίστριες του βίντεο εξηγούν ότι απέρριψαν το vaping όχι επειδή «πρέπει», αλλά επειδή δεν ταιριάζει σε κάποιον που θέλει να φτάσει ψηλά.
Μια ολοκληρωμένη 360° επικοινωνία
Στο δεύτερο στάδιο της καμπάνιας, η BAAS DIGITAL αξιοποίησε στο έπακρο τις δημιουργικές της δυνατότητες, αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου το video production, από τη συγγραφή του σεναρίου, μέχρι την οργάνωση και πραγματοποίηση του γυρίσματος στο Ρέστειο κολυμβητήριο του Παλαιού Φαλήρου, το post-production, καθώς και τη διαφήμιση του βίντεο στις πλατφόρμες Meta, YouTube και TikTok. Παράλληλα, η καμπάνια επικοινωνείται ήδη και μέσα από αφίσες στους συρμούς του μετρό της Αθήνας. Εκτός από τη δημιουργική της σφραγίδα, η ομάδα της ΒAAS DIGITAL προσέφερε την ευγενική της υποστήριξη για την υλοποίηση αυτής της σημαντικής καμπάνιας, που στοχεύει στην πρόληψη και την ευαισθητοποίηση γύρω από τις σύγχρονες μορφές εξάρτησης.
Η πρώτη παρουσίαση του νέου βίντεο πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξη τύπου στις 19 Νοεμβρίου 2025, στο Athens Capital Hotel – MGallery Collection, παρουσία των Πρωταθλητριών μας.
