To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Από την imba και η global καμπάνια της LeasePlan

Από την imba και η global καμπάνια της LeasePlan

Στην Ευρώπη «ταξιδεύει» το concept «Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα» καθώς Γαλλία, Βέλγιο και Πορτογαλία επέλεξαν για την επικοινωνία τους τη digital καμπάνια που λάνσαρε η imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, τον περσινό Οκτώβριο για λογαριασμό της LeasePlan Hellas, ηγέτιδα στην παροχή αυτοκινήτου ως υπηρεσία (Car-as-a-Service)

Η καμπάνια υιοθετήθηκε με τόσο ενθουσιασμό από το εξωτερικό λόγω της επιτυχίας που σημείωσε στην Ελλάδα αφού κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να εκπαιδεύσει το κοινό για τα οφέλη του leasing και να ανατρέψει, ταυτόχρονα, την επικρατούσα αντίληψη γύρω από την ιδιοκτησία αυτοκινήτου, οδηγώντας επιχειρήσεις και ιδιώτες να δοκιμάσουν εναλλακτικούς τρόπους που μπορούν να προσφέρουν ελευθερία επιλογής.

«Είμασταν πολύ ενθουσιασμένοι για την ευκαιρία που μας δόθηκε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που είχε τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αλλά και τους ιδιώτες στην καρδιά της δημιουργικής προσέγγισης και της διαφημιστικής στρατηγικής,» εξηγεί η Νάγια Λουκρέζη, Marketing Manager της LeasePlan Hellas. «Στην Ελλάδα η κουλτούρα της ιδιοκτησίας είναι δυνατή, δίνεται μεγάλη έμφαση στην ιδιοκτησία του αυτοκινήτου, του σπιτιού, του εξοπλισμού. Μαζί με την imba, δημιουργήσαμε την καμπάνια με στόχο να ενισχύσουμε την γνώση σχετικά με το leasing. Είχαμε και παλαιότερα τρέξει εκπαιδευτικές καμπάνιες, αλλά τίποτε τόσο συνδεδεμένο με τη δημιουργία awareness, τόσο μεγάλο και τόσο δημιουργικό

Το ενδιαφέρον της καμπάνιας και πέρα από τα ελληνικά πλαίσια εντόπισε η Chief Marketing Officer της LeasePlan Corporation, Sandra Tappermann-Pieper: «Το θετικό της καμπάνιας αυτής είναι το γεγονός ότι είναι μοντέρνα. Η ταινία δείχνει ένα σύγχρονο πρόσωπο σε έναν σύγχρονο κόσμο, να δηλώνει- μπορώ να κάνω τις σωστές επιλογές για εμένα ή και την επιχείρησή μου. Το leasing είναι μια έξυπνη επιλογή. Αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο εκκίνησης.» Η καμπάνια την Ελλάδα ήταν επιτυχημένη, σε σχέση με τα αποτελέσματα. «Θεωρήσαμε ότι ήταν μια καλή πρακτική», δηλώνει η Sandra Tappermann-Pieper και συμπληρώνει: «Συζητήσαμε πώς μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε περισσότερο και ρωτήσαμε τους συναδέλφους στις χώρες που λειτουργούν σε παρόμοιες αγορές εάν ενδιαφέρονται να λανσάρουν την καμπάνια». Αποτέλεσμα αυτού, το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Γαλλία να εκδηλώσουν άμεσα ενδιαφέρον σημειώνοντας πως βρίσκουν αξία στην εκπαίδευση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων αλλά και των ιδιωτών σχετικά με το τι είναι το leasing και πώς θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτό.

Το localization της καμπάνιας και για τις τρεις χώρες ανέλαβε και πραγματοποίησε η imba. 

Behance: https://www.behance.net/gallery/85907349/Lease-Plan-WYON-Campaign

TAGS: LeasePlan, Imba