To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Interweave: Καμπάνια 360 για το Backgammon: Lord of The Board της Beach Bum Gaming

Interweave: Καμπάνια 360 για το Backgammon: Lord of The Board της Beach Bum Gaming
Με τίτλο «Είσαι ο καλύτερος στην παρέα; Γίνε ο καλύτερος στον κόσμο», η δημιουργική 360 καμπάνια της Interweave για το Backgammon: Lord of The Board, της Ισραηλινής εταιρείας Beach Bum Gaming, που αποτελεί το νούμερο ένα ψηφιακό παιχνίδι της κατηγορίας του παγκοσμίως, είναι ήδη στον αέρα. Για τη συγκεκριμένη lεφαρμογή η Ελλάδα αποτελεί την αφετηρία για το λανσάρισμα των καμπανιών της, καθώς είναι η πρώτη που δημιουργείται παγκοσμίως.

Η καμπάνια κάνει feature τον διάσημο Έλληνα chef, Λεωνίδα Κουτσόπουλο, και προσκαλεί τους απανταχού «ταβλαδόρους» να κατεβάσουν την εφαρμογή στο smartphone τους, ώστε να απολαύσουν το αγαπημένο τους παιχνίδι όπως, όπου και όποτε θέλουν και να γίνουν πραγματικοί «ταβλαλόρδοι».

Η Interweave, ως creative partner, και έχοντας ως γνώμονα την ενίσχυση του brand awareness του Backgammon: Lord of the Board στην Ελληνική αγορά, ανέλαβε τη στρατηγική και το Creative direction της 360° καμπάνιας με τη δημιουργία του TVC καθώς και όλα τα Digital και Social Media υλικά που θα χρησιμοποιηθούν across platforms. Ταυτόχρονα πραγματοποιείται activation που αφορά τη συνεργασία με premium publishers ενώ ενεργοποιείται παράλληλα influencer marketing για τους επόμενους μήνες.

«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να καλωσορίζουμε το Backgammon: Lord of the Board στην οικογένεια της Interweave, όχι μόνο γιατί αποτελεί τη νούμερο ένα εφαρμογή στον κόσμο στην κατηγορία του, αλλά και γιατί μέσα από τη, μέχρι τώρα, συνεργασία μας με την Beach Bum Gaming είχαμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε creative και fun ιδέες που έκαναν το όλο project exciting to work with» τονίζει η Εύη Καπέλη, Creative Strategy Director της εταιρείας.

«Η ένταξη, ενος brand τέτοιου βεληνεκούς, στο portfolio μας, μας βοηθάει να εξελιχθούμε τόσο ως ομάδα αλλά και ως επαγγελματίες, ενώ ταυτόχρονα ήταν ένα μεγάλο challenge να μπούμε στον χώρο του gaming και να αναλάβουμε τον πιο δυνατό παίκτη στην κατηγορία του» σημειώνει η Account και Production Director, Μυρτώ Ευαγγελίδου.
TAGS: Interweave