To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Leo Burnett Greece: Νέα καμπάνια για την P&G και το Head & Shoulders

Leo Burnett Greece: Νέα καμπάνια για την P&G και το Head & Shoulders

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια «Δεν Έχω» για το επαναστατικό σαμπουάν Head & Shoulders της P&G, με την υπογραφή της Leo Burnett Greece, του creative agency του Publicis Groupe. Πηγή έμπνευσης για το concept της καμπάνιας αποτελεί ο ηθοποιός Γιάννης Βασιλάκης, πρωταγωνιστής της παγκόσμιας καμπάνιας, και πιο συγκεκριμένα η ελληνική καταγωγή του.

Η Leo Burnet Greece δημιούργησε μια διασκεδαστική καμπάνια για την πιο αξιόπιστη μάρκα κατά της πιτυρίδας που έχει στόχο να υπενθυμίσει σε όσους υποφέρουν από πιτυρίδα, ότι η απαλλαγή από αυτήν είναι εφικτή. Μια σειρά τριών ταινιών μας ταξιδεύει στο χωριό του ήρωά μας, Γιάννη Βασιλάκη, για να παρακολουθήσουμε την επιστροφή του στην ιδιαίτερη πατρίδα του μετά από πολλά χρόνια, τη ζωή στο χωριό και την αλληλεπίδρασή του με τους συγχωριανούς του. Μέσα από κωμικές καταστάσεις, με πολλές πινελιές της ελληνικής κουλτούρας και ιδιοσυγκρασίας, ο Γιάννης ψάχνει να βρει το Head & Shoulders που τον συνοδεύει παντού, παρέχοντας του αντιπιτυριδική προστασία και φρεσκάδα. Ο πιστός σύμμαχος του Γιάννη κατά της πιτυρίδας ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του σύγχρονου άντρα, που καλείται να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της καθημερινότητας του ελληνικού χωριού και ταυτόχρονα να ξεχωρίσει.

Ο Δημήτρης Σπηλιώτης, Head of Creative της Leo Burnet Greece δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που υποδεχόμαστε στη Leo Burnett Greece το Νο1 αντιπιτυριδικό σαμπουάν στον κόσμο. Το Head & Shoulders είναι ένα από τα εμβληματικά καινοτόμα brands της P&G που βασίζεται στην πολυετή και διαρκή επιστημονική έρευνα και ανάπτυξη, αλλά δεν διστάζει την ίδια στιγμή να επιστρατεύσει το χιούμορ για να μιλήσει στις καρδιές των καταναλωτών. Γεγονός που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με το δημιουργικό όραμα της Leo και με το μότο του Leo Burnett: “Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read».

Οι ταινίες της καμπάνιας πλαισιώνονται από assets σε digital και social media κανάλια καθώς και από PR και influencer marketing ενέργειες, οι οποίες θα υλοποιηθούν από την MSL Greece, το public relations agency του Publicis Groupe. H Starcom, το media agency του Publicis Groupe, έχει σχεδιάσει το media strategy της καμπάνιας, ενώ η παραγωγή των ταινιών πραγματοποιήθηκε από την Takes 2, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη.

TAGS: Leo Burnett