Attp: Καμπάνια λανσαρίσματος για τα νέα Alpiland Cottage Cheese

"Δεν νιώθω κάτι... Πειράζει;" είπε ο Μίλτος όταν πήρε το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Κάτι παρόμοιο είπε και στο Παρίσι και όταν βγήκε αθλητής της χρονιάς και σε κάθε μεγάλη του επιτυχία! Αυτή η cool αντίδρασή του, είναι η έμπνευση της attp για την καμπάνια λανσαρίσματος των νέων Cottage Cheese της Alpiland.
Στις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας, ο Μίλτος Τεντόγλου δοκιμάζει τα νέα Alpiland Cottage Cheese κι αντιδρά με τον ίδιο «ενθουσιασμό» για τη γεύση και τις γεύσεις των Alpiland Cottage Cheese, όπως έκανε και για τα 11 χρυσά του. Η καμπάνια με σλόγκαν "Χρυσό στη γεύση" απλώνεται σε τηλεόραση και digital, λανσάροντας τις τέσσερις γεύσεις Alpiland Cottage Cheese: κλασικό, πρωτεϊνούχο, με sweet chili και με σχοινόπρασο.
Για την παραγωγή, η attp συνεργάστηκε με τη CG Works, με σκηνοθέτη τον Αντώνη Αντωνιάδη.