To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Back to school 2022: «Στα θρανία» οι retailers με νέες καμπάνιες

Back to school 2022: «Στα θρανία» οι retailers με νέες καμπάνιες

Όπως κάθε χρόνο οι retailers της ελληνικής αγοράς έχουν ήδη «τρέξει» τις back to school καμπάνιες για τα σχολικά είδη της νέας χρονιάς προσπαθώντας να προσεγγίσουν τους καταναλωτές που κάθε χρόνο τέτοια εποχή, βρίσκονται σε ιδιαίτερη κινητικότητα για τις σχετικές αγορές. Η ποικιλία για τους καταναλωτές είναι μεγάλη και ο ανταγωνισμός για value for money επιλογές θα κρίνει το αποτέλεσμα για τα δημοφιλή σχολικά brands που έχουν πάρει ήδη πρώτη θέση στο ράφι. Η επικοινωνία παίζει καθοριστικό ρόλο και οι back to school καμπάνιες είναι ευρηματικές και διασκεδάστικές αφού αναφέρονται περισσότερο στους «μικρούς καταναλωτές» που εύκολα «κερδίζονται» από την οθόνες. Η συγκεκριμένη περίοδος μετά τα Χριστούγεννα έχει μεγάλη δυναμική στις πωλήσεις. Brands και retailers «επενδύουν» κάθε χρονιά όλο και περισσότερο στην επικοινωνία προκειμένου να αποσπάσουν το μεγαλύτερο δυνατόν μερίδιο της back to school αγοράς.

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα μετά την πανδημία οι καταναλωτές  δείχνουν σαφή στροφή και προτίμηση στις on line αγορές για τα σχολικά είδη. Η τάση είναι γενικευμένη τόσο στην Ελλλάδα όσο και στο εξωτερικό αν και οι πωλήτες στην χώρα μας δηλώνουν ότι φέτος βλέπουν τον κόσμο να επανέρχεται και πάλι στα φυσικά καταστήματα για να διαλέξει από κοντά τα σχολικά της αρεσκείας του. Στις digital αγορές σαφώς μπορεί κανείς να βρει και περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε συγκεκριμένα είδη οπότε  για πολλούς είναι ο προτιμόμενός τρόπος αγοράς των εποχιακών ειδών.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ «ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΕΣ» ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Retailers και διαφημιστικές έχουν μπει στον «στίβο» της επικοινωνίας δυναμικά με χιούμορ, ευρηματικές ατάκες και διασκεδαστικά σενάρια. Το Πλαίσιο με την Job Athens επικοινωνούν τις back to school αγορές με τους λιλιπούτειους πωλητές που παρουσιάζουν τα σχολικά brands στους συνομίλικους καταναλωτές δείχνοντας τους πως θα ξεχωρίσουν και θα «φλεξάρουν» με τις επιλογές τους! Η καμπάνια με διαφορετικά σποτάκια τρέχει σε τηλεόραση και digital.



H 4WISE MONKEYS δημιούργησε για τα Public μια κλασσική back to school καμπάνια που παρουσιάζει τους μαθητές να επιστρέφουν στα θρανία με εναλλαγή πλάνων από τα σχολικά είδη που θα χρειαστούν από το κατάστημα. Το σποτ είνα έξυπνα στοχευμένο στις σχολικές αγορές και τις ανάγκες που θα έχουν οι μικροί καταναλωτές καθώς ανοίγουν τα σχολεία και η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και digital.

Τα Jumbo και η Pollen μας έχουν συνηθίσει στις fun καμπάνιες που κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση και αποτυπώνονται εύκολα στους μικρότερους καταναλωτές. Φέτος η νέα καμπάνια των Jumbo αποτελείται από δυο σποτ (ένα σποτ για κορίτσια και ένα για αγόρια») και παρουσιάζει σε κοντινό πλάνο τα μάτια των παιδιών να αναζητούν διάφορα σχολικά είδη με κεντρικό μήνυμα «όπου και αν πέσουν τα μάτια τους μπορείς να τους το προσφέρεις». Την παραγωγή του σποτ επιμελήθηκε η Stefi Productions και η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και digital μέσα.

O Μουστάκας και η Solid Havas δημιούργησαν ένα fun animation με τον «σχολικό κόσμο των παιδιών» σε κόκκινο φόντο με τα προϊόντα να παρουσιάζονται μπροστά τους και να «παίζουν» γύρω από αυτά. Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ένας κόσμος όνειρο και στα σχολικά..!», τρέχει σε τηλεόραση και digital και παρουσιάζει σε τελευταίο σποτ και την προσφορά του 20% στις σχολικές αγορές του καταστήματος.

Τέλος τα Max Stores και η Mozaik δημιούργησαν νέα back to school καμπάνια στην οποία η ηθοποιός Βασιλική Τρουφάκου παρουσιάζει μέσα από γραφικά το site της εταιρείας για τις on line αγορές με τα συγκεκριμένα σχολικά brands και βοηθάει τους καταναλωτές να φτιάξουν την σχολική λίστα «με μια επίσκεψη στο κατάστημα ή με ένα μόνο κλίκ», όπως αναφέρει χαρακτηριστκά και το σποτ. Η καμπάνια με το tagline «max stores..το σχολείο ξεκινάει από εμάς!», τρέχει σε τηλεόραση  και digital μέσα. Την παραγωγή του σποτ επιμελήθηκε η Cinecreed.