BBDO: Νέα επικοινωνία για τα 45 χρόνια Μασούτης
45 χρόνια τώρα, τα supermarket Μασούτης είναι εδώ για κάθε οικογένεια.
Για να το γιορτάσουν, φέρνουν στις οθόνες μας μια ιστορία για την πιο γλυκιά οικογένεια του κόσμου.
Μια οικογένεια, όπως αυτή που φτιάξαμε όλοι, όταν νιώσαμε πρώτη φορά μεγάλοι. Δηλαδή, στα 5 μισό.
Στη νέα καμπάνια που δημιούργησε η BBDO, ο Διονύσης και η Μαργαρίτα, οι δύο μικροί πρωταγωνιστές, ξεδιπλώνουν τα μεγάλα τους σχέδια για τη νέα τους οικογένεια:
Να μαγειρεύουν στους καλεσμένους – κουκλάκια, να φροντίζουν το μωρό τους, το δεινοσαυράκι και να παίζουν ανέμελα με τον σκύλο τους, κι ας κάνει τα πάντα μούσκεμα.
Φυσικά, ο Μασούτης είναι πάντα εκεί, για να δώσει πραγματικές λύσεις, ακόμα και σε αυτή τη… φανταστική οικογένεια.
Το τηλεοπτικό σποτ, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και παραγωγή Green Olive, μέσα από μία παραμυθένια ατμόσφαιρα, μας δείχνει τις καθημερινές ανάγκες, το σπίτι και το supermarket, μέσα από τα μάτια των παιδιών… εκεί που όλα είναι μαγικά.
Η καμπάνια περιλαμβάνει και μία σειρά tactical spot, όπου ο Διονυσάκης και η Μαργαρίτα παρουσιάζουν τις οικονομικές τιμές, την ποικιλία και τα προνόμια των καταναλωτών των supermarket Μασούτης.
Η επικοινωνία θα υποστηριχθεί και με digital υλικά, pop και outdoor.