BBDO: Νέα καμπάνια για τα Public- “Don’t worry, go Public”

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της BBDO για τα Public αναδεικνύει το γεγονός ότι η αγορά οικιακών συσκευών, ειδικά προϊόντων όπως τα κλιματιστικά, μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς άγχος και δυσκολίες. Με τη φράση «Don’t worry, go Public», τα Public και η BBDO δε λανσάρουν απλώς ένα feel-good σλόγκαν, αλλά διατυπώνουν μία υπόσχεση με ουσία. Πρόκειται για μια δήλωση προθέσεων που θέτει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.
Τα Public και η BBDO ενώνουν δυνάμεις για να επικοινωνήσουν σε όλους ότι η αγορά κλιματιστικού μπορεί να γίνει και χωρίς άγχος, αν επιλέξεις σωστά.
Η νέα τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο “Don’t worry, go Public” που έκανε πρεμιέρα στον αέρα την Τετάρτη 18/6, έρχεται να μιλήσει (επιτέλους!) σε όσους δεν έχουν χρόνο για δράματα, bugs και… τεχνικούς που αφήνουν το κλιματιστικό και επανέρχονται σε 5 εργάσιμες να το εγκαταστήσουν.
Έρχεται να μιλήσει στο κοινό που είναι πλήρως ενημερωμένο, με πολλά tabs ανοιχτά, ξέρει τι θέλει, το θέλει να έρθει ΤΩΡΑ και το θέλει να λειτουργεί ΑΜΕΣΑ.
Εμείς το σεβόμαστε αυτό. Και το βάλαμε στο κέντρο της στρατηγικής μας.
Πρωταγωνιστής, και κυριολεκτικά από μηχανής θεός, είναι ο αγαπημένος ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος με το μοναδικό του χιούμορ και το εξαιρετικό του timing έρχεται να "ξεμπλοκάρει" τις πιο αγχωτικές αγοραστικές καταστάσεις.
Είτε πρόκειται για κλιματιστικό που δεν θα καταβροχθίζει κιλοβατώρες, είτε για ψυγείο που θα χωράει όλα τα μαρούλια του κόσμου, ο Λευτέρης εμφανίζεται εκεί που δεν τον περιμένεις… με λύσεις, ρίμες και σλόγκαν.
Οι τηλεοπτικές ταινίες, γεμάτες χιούμορ και καθημερινά insights, ζωντανεύουν μέσα από την παραγωγή της Lazer Cow, με ξεχωριστό χαρακτήρα σε κάθε πλάνο. Πρωταγωνιστούν απλοί ήρωες που παλεύουν με μικρές… “τεχνολογικές κρίσεις” μέχρι που εμφανίζεται ο Λευτέρης και, μαζί του, η λύση των Public.
Spoiler alert: Ναι, έχει και σκηνή με cute κουτάβι.
Και επειδή το “Don’t worry” είναι η υπόσχεση που θέλουμε όλοι οι καταναλωτές να ακούσουμε, η καμπάνια θα τρέξει σε τηλεόραση, digital, in-store, outdoor και… ναι, ετοιμάζονται κι άλλες ταινίες. Γιατί, τελικά, το να ψωνίζεις χωρίς να ανησυχείς για την έκβαση είναι δικαίωμα. Και, πλέον, έχει και σλόγκαν: Don’t worry, go Public!
Για περισσότερες πληροφορίες, behind the scenes ή μια selfie με τον Λευτέρη, επικοινωνήστε με την BBDO.