BBDO: Nέα τηλεοπτική & digital καμπάνια για την Pepsi Max
Εσείς έχετε σκεφτεί ποτέ πώς διαλέγετε αναψυκτικό; Διαλέγετε με βάση τη γεύση ή μήπως με τη μάρκα; Αυτό το ερώτημα θέτει με τον δικό του μοναδικό τρόπο ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στο νέο τηλεοπτικό της Pepsi Max και μας κάνει όλους να αναρωτιόμαστε ποιο είναι το αληθινό μας κριτήριο όταν έρχεται η ώρα να αποφασίσουμε τι αναψυκτικό θα πιούμε. Και, φυσικά, μας καλεί να το ανακαλύψουμε παίρνοντας μέρος στην πιο iconic τυφλή γευστική δοκιμή, το Pepsi Taste Challenge!
Ο αγαπημένος σεφ μαζί με τον νεαρό συμπρωταγωνιστή του σηματοδοτούν την έναρξη του Challenge και μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον για να δεχτούμε και εμείς την πρόκληση. Με σύνθημα: «Διάλεξε Γεύση», το Pepsi Taste Challenge έρχεται και αυτό το καλοκαίρι στην Ελλάδα για να αμφισβητήσει κάθε προκατάληψη και να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό cola, με μόνο κριτήριο τη γεύση.
Την νέα τηλεοπτική και digital καμπάνια υπογράφει η BBDO