To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Betshop & Soho Square: Οι «παίκτες» μιλούν για την νέα καμπάνια «στο παιχνίδι, είμαστε μαζί»

Betshop & Soho Square: Οι «παίκτες» μιλούν για την νέα καμπάνια «στο παιχνίδι, είμαστε μαζί»

Μια καμπάνια διαφορετική από τις νόρμες των εταιρειών στοιχήματος, στην οποία βλέπουμε ανθρώπους  που βάζουν πάθος, ενθουσιασμό, ανθεκτικότητα και προσήλωση σε ό,τι κάνουν, με επίκεντρο την αγάπη για το παιχνίδι και την ομάδα τους. Betshop και Soho Square, παίκτες στην ίδια ομάδα πλέον, μιλάνε για την καμπάνια, την αγάπη και το παιχνίδι.


Γιώργος Δημητρίου, Chief Marketing Officer.

Η νέα καμπάνια του betshop διαφοροποιείται σημαντικά από τη μέχρι στιγμής επικοινωνία σας, αλλά και γενικότερα από τις νόρμες των εταιρειών στοιχήματος. Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Soho Square;
H επικοινωνιακή στρατηγική του Betshop παραμένει πιστή στην κεντρική ιδέα που έχει επιλέξει το brand για την επικοινωνία τα τελευταία χρόνια: την αγάπη για το παιχνίδι και τον αθλητισμό. Με την απόλυτη συνειδητοποίηση ότι η πανδημία έφερε τα πάνω-κάτω στη ζωή μας και λαμβάνοντας υπόψη τη χρονική συγκυρία, η χιουμοριστική διάθεση των προηγούμενων ετών έδωσε τη θέση της σε μια πιο συναισθηματική και εμψυχωτική διάσταση.

Από την ομάδα της Soho ζητήσαμε μια ιδέα που κρατά στο επίκεντρο το παιχνίδι και τον αθλητισμό, εστιάζοντας όμως περισσότερους στους ανθρώπους και τις ιστορίες τους. Ταυτόχρονα, θέλαμε να αποφύγουμε την έντονη προϊοντική επικοινωνία, στην οποία εστιάζει η αγορά του iGaming. Με άλλα λόγια θέλαμε μια καμπάνια με ψυχή… μια νέα επικοινωνία που να μιλάει στην καρδιά όλων.

Κάπως έτσι γεννήθηκε το “Στο παιχνίδι, είμαστε μαζί”. Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τους αφανείς πρωταγωνιστές, που διαδίδουν το πάθος, τον ενθουσιασμό και την προσήλωση που πηγάζουν από την αγάπη τους για το παιχνίδι. Μέσα από τις δικές τους ιστορίες υπενθυμίζουν σε όλους μας, ότι όταν επικεντρωνόμαστε σε ό,τι αγαπάμε, αντλούμε δύναμη για να ζούμε πραγματικά και αληθινά.

Με την καμπάνια «Στο παιχνίδι, είμαστε μαζί» το Betshop δείχνει ότι έχει ωριμάσει και βρίσκει τη θέση του στην αγορά δίπλα στους καταναλωτές.

Ποιο είναι το USP και ποιες οι αξίες του brand betshop και πώς αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια;

Οι βασικές αξίες που αναδεικνύονται μέσα από τη νέα καμπάνια, είναι η ανθεκτικότητα, η επιμονή, ο ισχυρός χαρακτήρας και η συνειδητή επιλογή να επικεντρώνεσαι σε αυτά που αγαπάς. Οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες στην ταινία αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με ψυχική δύναμη και με αισιόδοξη ματιά.

Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται πάντα ο αθλητισμός και το παιχνίδι! Οι άνθρωποι βάζουν «μεράκι» και προσωπική προσπάθεια σε αυτό που κάνουν. Και σε αυτό, είμαστε μαζί τους

Ως brand, από την πλευρά μας, βάζουμε «μεράκι» σε ό,τι κάνουμε και αναδεικνύουμε τη θετική στάση προς τη ζωή, σε κάθε ευκαιρία. Αναγνωρίζουμε αυτές τις αξίες, τις ενστερνιζόμαστε σε κάθε έκφανση του business και των δραστηριοτήτων μας.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες και την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες μας, παραμένοντας δίπλα σε όσους αγαπούν τα σπορ και αρέσκονται στο να επιλέγουν το στοιχηματισμό και τα τυχερά παίγνια για τη διασκέδαση τους. Πάντα με μέτρο, υπευθυνότητα, νόμιμα και με ασφάλεια. Για αυτό άλλωστε, το Betshop έχει ξεχωρίσει στην αγορά για το customer experience που παρέχει στους πελάτες του και το πλήθος των επιλογών σε στοίχημα και online καζίνο.

Πώς έχει επηρεάσει η κρίση της πανδημίας την αγορά στοιχήματος; Έχει αλλάξει και τις επικοινωνιακές ανάγκες των εταιρειών του χώρου;
Στον πυρήνα του iGaming βρίσκονται ο αθλητισμός και η ψυχαγωγία, δύο τομείς όπου η πανδημία είχε αρνητική επίδραση, ειδικά στο μεγαλύτερο μέρος της περσινής χρονιάς. Οι ακυρώσεις events και μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων, η απουσία του κόσμου από τα γήπεδα και οι σύνθετες διαδικασίες κατά του COVID-19 που εφαρμόστηκαν στη ρουτίνα ομάδων και αθλητών, άλλαξαν άρδην το αθλητικό προϊόν. Εμείς, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι πάροχοι, δουλέψαμε εντατικά ώστε να παρέχουμε εναλλακτικά προϊόντα στο καταναλωτικό κοινό, όπως τα virtual sports και τα eSports, μέχρι την επανεκκίνηση των πρωταθλημάτων και των τουρνουά.

Αντίστοιχα, το παρατεταμένο lockdown και οι περιορισμένες επιλογές στο sportsbook, οδήγησαν στην μετακίνηση του κόσμου στο online καζίνο, προκειμένου να ικανοποιηθεί η ζήτηση για ψυχαγωγία -ειδικότερα το διάστημα κατά το οποίο παραμείναμε κλεισμένοι στα σπίτια μας. Συγκεκριμένα για το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, το online καζίνο κατέγραψε σημαντική αύξηση ως απόρροια των καταστάσεων, κρατώντας ζωντανή την αγορά ελλείψει αθλητικού στοιχήματος.
Αυτά τα δεδομένα επηρέασαν όλη την αγορά του iGaming με μια ξεκάθαρη στροφή στο καζινικό προϊόν και ένταση στην επικοινωνία, για να ισοσταθμιστεί το περιορισμένο προσφερόμενο προϊόν στο sportsbook.

Πλέον, όμως, έχει επέλθει ένας κορεσμός και παρατηρείται κόπωση του κόσμου σε σχέση με το στοιχηματικό προϊόν τη δεδομένη στιγμή… όλοι μας έχουμε ανάγκη να βγούμε έξω, να συναναστραφούμε με φίλους και να διασκεδάσουμε αξιοποιώντας το καλοκαίρι και το γεγονός ότι έχουμε επιλογές σε εστίαση και ψυχαγωγία. Συνεπώς, το ενδιαφέρον της αγοράς επικεντρώνεται στο επερχόμενο Euro, τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τη νέα αγωνιστική σεζόν από το Σεπτέμβριο.

Πως έχει υποδεχτεί το κοινό την νέα καμπάνια και την νέα φιλοσοφία της betshop όσον αφορά την επικοινωνία;
Η αγάπη για το παιχνίδι και τον αθλητισμό, σε κάθε έκφανσή της, έχει καθολική απήχηση και εκεί έγκειται η δύναμη του μηνύματος της καμπάνιας μας. Όπως ανέφερα, είναι μια ιδέα που την αγκαλιάσαμε, την πιστέψαμε και τη σμιλέψαμε σε κάτι πολύ συναισθηματικό και προσωπικό. Μιλάει στην καρδιά μας. Έτσι ακριβώς, όπως το ζήσαμε και το νιώσαμε οι ίδιοι, πιστεύουμε ότι μιλάει στην καρδιά του κοινού και το εισπράττουμε ήδη.

Στα πρόσωπα των πρωταγωνιστών και τις ιστορίες τους βλέπει ο καθένας μας κάτι διαφορετικό, τον εαυτό του ή οικεία του πρόσωπα και συνδέεται με διαφορετικούς τρόπους. Σε όλα τα touchpoints του business διαπιστώνουμε καθημερινά πόσο θετικά ανταποκρίνεται ο κόσμος, είτε από τα ενθαρρυντικά λόγια συναδέλφων στον κλάδο, συνεργατών, γνωστών και φίλων, είτε από το feedback στο customer experience και στα social Media. Για παράδειγμα, βλέπουμε πελάτες μας να κάνουν ευφάνταστα και ευρηματικά λογοπαίγνια με το «Έτσι είναι η αγάπη», όταν μιλάνε στο customer experience ή επικοινωνούν για διαχειριστικά θέματα του λογαριασμού τους.

Όλα αυτά μας δείχνουν ότι η επικοινωνία «γράφει» και ενώ είμαστε ακόμη μόλις στους 2 μήνες από το λανσάρισμα, η καμπάνια αποδεικνύεται πιο επίκαιρη από ποτέ.



«Όλη η καμπάνια μας έχει βασιστεί σε καθημερινούς ανθρώπους. Ανθρώπους που θα τους βρεις εκεί που δεν το περιμένεις, αλλά και ακριβώς εκεί που φαντάζεσαι. Ανθρώπους που μέσα από τις δικές τους μικρές ιστορίες υπενθυμίζουν σε όλους μας, ότι αξίες όπως η επιμονή, ο ισχυρός χαρακτήρας και η συνειδητή επιλογή να επικεντρωνόμαστε σε ό,τι αγαπάμε, είναι εφόδια για να ζούμε πραγματικά και αληθινά. Όπως το πάθος, ο ενθουσιασμός και τα ευγενή συναισθήματα των πρωταγωνιστών της καμπάνιας  ενδυναμώνουν την αγάπη για το παιχνίδι, έτσι και το πάθος, ο ενθουσιασμός και όσα συναισθήματα μοιραστήκαμε με όλους τους συντελεστές πίσω από αυτήν, ενδυνάμωσαν την αγάπη για το δικό μας παιχνίδι και μας έδεσαν», αναφέρει η Στέλλα Βλάχου, Marketing Communications Supervisor.



«Τη φανέλα την κάνουν οι παίκτες», τονίζει ο Γιώργος Σπηλιόπουλος.



«Ομάδα δεν σε κάνουν οι followers. Σε κάνει ο κόσμος στο γήπεδο»., υπογραμμίζει η Βίκυ Θεοδώρου 

Τι δήλωσαν οι παίκτες της ομάδας:


«Εμείς προσπαθούμε να  βλέπουμε την κάθε πρόκληση ξεχωριστά. Δίνουμε πάντα το 110% και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο», δήλωσε η Καλλίνα Κυρατσούλη.


«Παιδιά εγώ δεν ξέρω, ό,τι μου ζητήσει ο coach, θα το κάνω», ανέφερε η Δήμητρα Κακουλίδη.


«Η αλήθεια είναι ότι το θέλαμε πολύ το παιχνίδι και κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Θέλουμε να αφιερώσουμε αυτήν τη νίκη στον πρόεδρό μας και σε όλους αυτούς που μας πιστέψανε», τόνισε η Εύα Κακουλίδη.



«Ήρθα στην ομάδα της καρδιάς μου», υπογράμμισε ο Κωνσταντίνος Φραγκούλης.

«Είδαμε πολλά video από το παιχνίδι των αντιπάλων και ήρθαμε διαβασμένοι», δήλωσε ο Μάνος Αγγελάκης.


 «11 αυτοί, 11 κι εμείς», ανέφερε ο Κώστας Σερκίζης.

Συντελεστές:  

Από το betshop:

Γιώργος Δημητρίου, Chief Marketing Officer

Στέλλα Βλάχου, Marketing Communications Supervisor

Γιώργος Σπηλιόπουλος, Head of Creative

Βίκυ Θεοδώρου, Digital Marketing Manager

 Από τη Soho Square Athens:

Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative

Εύα Κακουλίδη, Creative Director

Κώστας Σερκίζης, Copywriter

Μάνος Αγγελάκης, Copywriter

Κωνσταντίνος Φραγκούλης, Senior Art Director

Αριστοτέλης Γιαπράκας, Art Director

Γεωργία Μαντίδου, Planning Director

Δήμητρα Κακουλίδη, Business Unit Director

Γεωργία Χαϊδά, Account Supervisor

Ανδριάννα Μπάλλα, Account Executive

Αριάδνη Δοκίου, Producer

Από τη Stefi/ Lynx:

Μαρία Στεφανίδη, Executive Producer

Μπάμπης Μακρίδης, Director

Θύμιος Μπακατάκης, DoP

Βαγγέλης Κυρόζης, Art Director

Άννα Ζώτου & Σάντρα Αλεξανδράκη, Styling

Kωνσταντίνος Σαββάκης, Hair Styling

- Σοφία Κατσαρού, Make up

Γιάννης Καραχάλιος, Διεύθυνση Παραγωγής

Bounce music & sound productions, Μουσική σύνθεση

Γιάννης Χαλκιαδάκης, Editor

Athens Casting, Casting Director

Άντζελα Δαμάσκου, Λουκάς Παλαιτσάκης, Θέλξη Ζυγούρη, Post Production