To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BGM OMD – BIDSTACK: Πρώτη In Game καμπάνια για την Ελλάδα

BGM OMD – BIDSTACK: Πρώτη In Game καμπάνια για την Ελλάδα
Το online gaming έχει εξελιχθεί στις μέρες μας σε  ένα  σημαντικό κομμάτι του οικοσυστήματος του διαδικτύου καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες επενδύουν προσωπικό χρόνο σε online παιχνίδια .

Στην εποχή που η χρήση ad blocking στην ελληνική αγορά ξεπερνά το 35% για τα desktops και το 2% για τις mobile συσκευές, με πολύ υψηλά ποσοστά adblocking στις νεαρές ηλικίες , το online gaming αποτελεί ένα όχημα που δίνει τη δυνατότητα να προσεγγιστεί το 100% των χρηστών/gamers.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, η BGM OMD σε συνεργασία με την Bidstack δημιούργησε την πρώτη in game καμπάνια στην Ελλάδα  συνδέοντας με auto & racing games την καμπάνια των Doritos, που είχε ως κεντρικό θέμα την ταινία  Fast & Furious 9. H σύνδεση έγινε με παιχνίδια όπως Dirt Trackin’ Sprint Cars, Mad Skills Motocross 3, Mr Bean Racing, Touchgrind BMX 2.  Η καμπάνια ξεκίνησε  το καλοκαίρι του 2021 σε mobile, tablet & PC  με προβολή σε συγκεκριμένες θέσεις ορατές καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. 

Το αποτέλεσμα; Περισσότερα από 30,000 λεπτά παιχνιδιού για τους  νεαρούς  gamers με τη συνεχή παρέα  της διαφήμισης των Doritos