To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BGM OMD: Καμπάνια Rich Media First για τη Μασούτης

BGM OMD: Καμπάνια Rich Media First για τη Μασούτης
Καμπάνια Rich Media First για τη Μασούτης πραγματοποίησε η BGM OMD σε συνεργασία με την ομάδα της Madinad.

Η εν λόγω ενέργεια με την ονομασία Matching Game, έτρεξε στο πλαίσιο λανσαρίσματος της νέας digital καμπάνιας της Μασούτης για την επικοινωνία του e-shop της, «ούτε παραγγελία να το ‘κανες».

Ο General Manager των Digital Operations της BGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης, δήλωσε ότι «το συγκεκριμένο ad format επιλέχθηκε με στόχο να μετατρέψουμε μια παθητική διαφήμιση σε μια διαδραστική και συναρπαστική εμπειρία για το χρήστη. Το Matching Game format της Madinad, καλεί τους χρήστες να ανακαλύψουν τα προϊόντα που ταιριάζουν με ένα συγκεκριμένο brand προκειμένου να αποκαλύψουν το puzzle. Το CTR που σημείωσε το συγκεκριμένο format ήταν 2,40%, το interaction Rate ήταν 52% ενώ το 35% των χρηστών ολοκλήρωσαν πλήρως το παιχνίδι».

«Σε ένα διαφημιστικό περιβάλλον που βομβαρδίζεται διαρκώς από σωρεία πληροφοριών, είναι αντικειμενικά δύσκολο να παρουσιάσεις κάτι νέο που μπορεί να ξεχωρίσει. Τόσο η BGM OMD όσο κι η Μασούτης πιο συγκεκριμένα, έχουν αποδείξει έμπρακτα ότι στηρίζουν την τεχνολογική και δημιουργική πρωτοπορία στις διαδικτυακές τους καμπάνιες. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, είχαμε την ευκαιρία ως ομάδα να αναπτύξουμε όλες μας τις δεξιότητες και με ένα ακόμη νέο Rich media ad format να υποστηρίξουμε το λανσάρισμα του νέου e-shop και Marketplace της Μασούτης», δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Madinad, Αριστείδης Μπούστρας.