To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Black Friday 2022: Με black χιούμορ και έμπνευση η επικοινωνία στο retail

Black Friday 2022: Με black χιούμορ και έμπνευση η επικοινωνία στο retail

H αγοραστική περίοδος tτης Black Friday αποκτά όλο και περισσότερη δυναμική κάθε χρόνο επεκτείνοντας την εορταστική περίοδο που ξεκινά πλέον και επισήμως από τον Νοέμβριο.

Στο στίβο των πιο black καμπανιών έχει επιδοθεί το retail και φέτος δημιουργώντας όλο και πιο ευρηματικές, διασκεδαστικές και «μαύρες» καμπάνιες για να ενισχύσουν την επικοινωνία τους με το κοινό και να αποσπάσουν ένα μερίδιο από την δυναμική της ημέρας.

Η Media Markt λανσάρει νέα καμπάνια για το Black Friday. Το δημιουργικό υπογράφει η BBDO, την παραγωγή η Bright Shoe και τα media «τρέχει» η Wavemaker.

  

Κωτσόβολος: Με 360ο  fun καμπάνια υποδέχεται το «μαγκικό» Black Friday

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360º καμπάνια του Κωτσόβολου για το φετινό Black Friday. Οι δημοφιλείς πρωταγωνιστές Γιώργος Μάγκας και Σπύρος Μπιμπίλας στα παρασκήνια της εκπομπής «Κλαρινομαντείο» κάνουν προβλέψεις για όσα έρχονται την «μαύρη» Παρασκεύη» που «θα σε κάνουν μάγκα», βλέπουν ευκαιρίες σε προϊόντα tech και απίστευτη ποικιλία στο site και ασύγκριτη εξυπηρέτηση, μαζί με ανεξάντλητα αποθέματα στα καταστήματα και πτώση τιμών στα 91 καταστήματα, στο kotsovolos.gr και στο kotsovolos.cy. Το δημιουργικό του σποτ υπογράφει η The Newtons Laboratory και την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki σε σκηνοθεσία Χ. Κανάκη.




«Στο σκοτάδι» και τα ENTOS της SATO

Στον άερα βρίσκεται ήδη και η νέα black Friday καμπάνια για τα ENTOS της SATO. Το «σκοτεινό» και χιουμοριστικό σποτ παρουσιάζει τον πρωταγωνιστή κύριο Αλεξίου να «δικαιολογείται» για το σκοτάδι που βρίσκεται υπό το φώς ενός μόνο κεριού αναφέροντας ότι προετοιμάζεται για το black Friday. Το δημιουργικό της καμπάνιας που τρέχει σε τηλεόραση και digital, υπογράφει η Common People.




«Τρομερές» ευακιρίες από τον Γερμανό

H Black Friday δημιουργεί σκηνικό τρόμου στον Γερμανό με τον αφηγητη να ψιθυρίζει στο σκοτεινό σκηνικό για τις «τρομερές» ευκαιρίες που φέρνει τo Βlack Friday που πλησιάζει. Η καμπάνια έχει δημιουργηθεί από την Ogilvy και επικοινωνείται σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα.


Πλαίσιο: Παρουσιάζει τον ιππότη της τεχνολογίας «Black Frider»

Το Πλαίσιο επικοινωνεί την Black Friday με μια ματιά στη δεκατία του 1980 και παρουσιάζει τον Black Frider «ιππότη της τεχνολογίας» υπό τη μουσική του Knight Rider Theme Song ναι είναι έτοιμος για κάθε αποστολή. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστκά στην ταινία «τα υπερ-εξοπλισμένα καταστήματα, το υπερ-σύγχρονο site, το υπερ-σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο και με μια…υπέρ-οχη περμανάντ», του πράκτορα της τεχνολογίας, βρίσκονται στο Πλαίσιο. Την εμπνευσμένη από το Knight Rider, Black Friday, καμπάνια υπογράφει η Frank & Fame. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Πάνος Κορώνης σε παραγωγή Newton, ενώ την επιμέλεια της μουσικής και του ήχου η Rabbeats.




BestPrice.gr: «Με την σφραγίδα της καλύτερης τιμής» και στο Black Friday

Το BestPrice.gr συγκεντρώνει σε μία σελίδα όλες τις προσφορές από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα, μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής στην Ελλάδα προκειμένου να βοηθήσει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν την καλύτερη τιμή της αγοράς.  Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν και να λαμβάνουν προσωποποιημένες ειδοποιήσεις μόνο για προσφορές που τους αφορούν, ενώ βρίσκουν και την επιλογή «Γράφημα Τιμής» στη σελίδα κάθε προϊόντος, ελέγχοντας το ιστορικό τιμής. Οι προσφορές ανανεώνονται αυτόματα μόλις εντοπιστεί μια μείωση στην καλύτερη τιμή που έχει καταγραφεί τους τελευταίους μήνες, στο σύνολο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Επίσης το BestPrice.gr έχει δημιουργήσει την ειδική σφραγίδα «η καλύτερη τιμή», η οποία εμφανίζεται στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, στα προϊόντα με την καλύτερη τιμή.