To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carlsberg: Νέο σποτ για το Euro 2016

Carlsberg: Νέο σποτ για το Euro 2016
Η Carlsberg που αποτελεί τον επίσημο χορηγό μπίρας του Euro 2016, κυκλοφόρησε το τελευταίο της παγκόσμιο τηλεοπτικό σποτ με τίτλο "If Carlsberg did".

Πρωταγωνιστής του σποτ είναι ο παλιός Γάλλος άσος Marcel Desailly που αποσπά εισιτήρια για του τουρνουά από τους Γάλλους VIPs και τα μοιράζεται με φίλους του ποδοσφαίρου. Το σποτ δημιουργήθηκε από τη 72andSunny Amsterdam, ενώ η OMD είναι υπεύθυνη για το media planning and buying.

"Η καμπάνια μας σχεδιάστηκε για τους φιλάθλους. Μας ενέπνευσε η σπουδαία ιστορία και η κληρονομία του τουρνουά και είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε καλύτερο το ποδόσφαιρο για τους φιλάθλους στη Γαλλία και στον υπόλοιπο κόσμο" ανέφερε σχετικά ο senior marketing manager ποδοσφαίρου στην Carlsberg, Richard Whitty.