Χειμώνας και JNL+ οδηγούν στα Chillbox
Χειμώνας και JNL+ οδηγούν στα ChillboxΣε γλώσσα και ύφος … «επικό», το video αναδεικνύει τους επιπλέον λόγους επίσκεψης για το κοινό που θέλει να συνδυάσει το υγιεινό με την απόλαυση. Ο καφές buondi με κρέμα chillbox, το μοναδικό frozen yogurt με σουφλέ σοκολάτας και τα κομματάκια σοκολατόπιτας έρχονται να διευρύνουν το περιθώριο επιλογών, αναδεικνύοντας τα καταστήματα της αλυσίδας σε σημεία συνάντησης και διασκέδασης.
Παράλληλα, ενημερώνει για το διαγωνισμό, στον οποίο θα μπορούν να συμμετέχουν οι επισκέπτες των καταστημάτων με το πιο περιζήτητο Smartphone να δίνεται κάθε δέκα μέρες σε κάποιον τυχερό.
Την καμπάνια υπογράφει η JNL+ και την παραγωγή η 3Dreams, ενώ το online buying η avakon+.