To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Chiquita: Ανέπτυξε νέα επικοινωνιακή καμπάνια «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά»

Chiquita: Ανέπτυξε νέα επικοινωνιακή καμπάνια «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά»

Η Chiquita ενισχύει τη δέσμευσή της για την ευαισθητοποίηση και την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, μέσα από την καμπάνια «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά», σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Για όγδοη συνεχή χρονιά, η Chiquita χρωματίζει Ροζ το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο για να ταιριάζει με τη χαρακτηριστική Ροζ Κορδέλα, ένα διεθνές σύμβολο για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, κοσμώντας εκατομμύρια μπανάνες σε όλο τον κόσμο.

Ο καρκίνος του μαστού είναι μια από τις συχνότερες μορφές καρκίνου στις γυναίκες παγκοσμίως, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC). Η Miss Chiquita, στέλνει για άλλη μια φορά ένα ηχηρό μήνυμα υποστήριξης σε όλους όσους πλήττονται από τον καρκίνο του μαστού. Το 2023, η Chiquita ανέπτυξε μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά», που στοχεύει όχι μόνο στην ευαισθητοποίηση, αλλά και στη δημιουργία ενός εδραιωμένου κινήματος, με τη Miss Chiquita να ηγείται ως πρέσβειρα. Αλλάζοντας την εμβληματική της πόζα σε μία όπου κάνει αυτοεξέταση, η Miss Chiquita δίνει το παράδειγμα, ενθαρρύνοντας τις γυναίκες να κάνουν μικρές αλλαγές στη ζωή τους, όπως να υιοθετούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να προγραμματίζουν τακτικά ιατρικούς ελέγχους, προκειμένου να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Καθ' όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, αλλά και αργότερα, η Chiquita ενθαρρύνει τις γυναίκες να κάνουν μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά τους, όπως να ενημερώνονται για θέματα υγείας και να ευαισθητοποιούνται για την αξία ενός ολιστικά υγιεινού τρόπου ζωής. Αυτό περιλαμβάνει συζήτηση με τον γιατρό τους για τις καθημερινές συνήθειες, το οικογενειακό ιστορικό, τις απαραίτητες εξετάσεις και την οργάνωση ενός τακτικού προγράμματος ελέγχου.

Ο Marco Volpi, Marketing Director της Chiquita δήλωσε: «Στην Chiquita, κατανοούμε τις βαθιές επιπτώσεις που έχει ο καρκίνος του μαστού σε εκατομμύρια γυναίκες και τις οικογένειές τους παγκοσμίως. Μέσα από την προώθηση υγιεινών συνηθειών και την ενθάρρυνση της έγκαιρης διάγνωσης, στοχεύουμε να ενδυναμώσουμε τις γυναίκες να προχωρήσουν σε προληπτικούς ελέγχους σε αυτή την προσωπική και απαιτητική μάχη. Η καμπάνια μας “Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά” αποτελεί μια ισχυρή υπενθύμιση ότι, όλοι μαζί, μπορούμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην οικοδόμηση ενός υγιέστερου τρόπου ζωής και μιας ισχυρής κουλτούρας πρόληψης για το μέλλον».

Η Chiquita συνεχίζει να ενισχύει τις συνεργασίες της με διακεκριμένες ΜΚΟ σε όλο τον κόσμο που είναι αφιερωμένες στην καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, όπως η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία (ACS) στις ΗΠΑ, η AIRC στην Ιταλία, η Pink Ribbon στη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες, και το Άλμα Ζωής στην Ελλάδα. Αυτές οι συνεργασίες θα υποστηρίξουν μια σειρά τοπικών και παγκόσμιων πρωτοβουλιών, από τη χρηματοδότηση της έρευνας έως την παροχή πόρων για όσους πλήττονται από τον καρκίνο του μαστού.

Η κ. Παρασκευή Μιχαλοπούλου, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και Πρόεδρος του Συμβολικού Αγώνα Δρόμου & Περιπάτου Greece Race for the Cure δήλωσε: «Από το 2009, στο «Άλμα Ζωής» διοργανώνουμε  το Race for the Cure για την Ελλάδα στην Αθήνα, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση μπορούν να σώσουν ζωές και να περιορίσουν τη θνησιμότητα από τη νόσο. Χάρη στην έγκαιρη διάγνωση και την πρόοδο στη θεραπεία, η θνησιμότητα από τον καρκίνο του μαστού έχει μειωθεί κατακόρυφα κατά 42% από το 1989. Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό να συνεχίσουμε, γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό όλοι να κάνουμε μια «Μικρή αλλαγή» η οποία θα κάνει «Μεγάλη διαφορά» και θα αποδείξουμε ότι είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού!»

Στο πλαίσιο της ετήσιας καμπάνιας, η Chiquita συνεργάστηκε με το «Άλμα Ζωής» και δημιούργησε έξι νόστιμες συνταγές, όπως μπαλίτσες βρώμης με μπανάνα Chiquita, vegetarian μπέργκερ με μπανάνες Chiquita και ρεβίθια, πατατάκια vegan με μπανάνες Chiquita, σαλάτα κινόα με ψητές μπανάνες Chiquita και μπανάνες Chiquita σοταρισμένες με σπανάκι και ρεβίθια. Κάθε συνταγή πληροί τις διατροφικές οδηγίες από το  «Άλμα Ζωής» και έχει ως στόχο να διδάξει στους καταναλωτές πώς να διατηρούν μια ισορροπημένη διατροφή, η οποία συμβαδίζει με τη διατήρηση της συνολικής υγείας και ευεξίας.

Για να μάθετε περισσότερα, ακολουθήστε την Chiquita στο  Instagram, το Facebook και το TikTok. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Chiquita και τις νόστιμες συνταγές, επισκεφθείτε το Chiquita.gr.

TAGS: Chiquita