To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Choose: Με τη νέα καμπάνια το ΠΑΑ "πιάνει τόπο"

Choose: Με τη νέα καμπάνια το ΠΑΑ "πιάνει τόπο"

Ξεκίνησε η νέα καμπάνια του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τρόφιμων που συστήνει στο ευρύ κοινό το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ), ένα αναπτυξιακό εργαλείο που στηρίζει την ελληνική ύπαιθρο και παρέχει χρηματοδότηση που πραγματικά πιάνει τόπο.

Με σύνθημα  «Το ΠΑΑ πιάνει τόπο!» η καμπάνια που υπογράφει η Choose Strategic Communications Partners, αντλεί έμπνευση από success stories αγροτών και επιχειρηματιών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, που ενισχύθηκαν οικονομικά από το ΠΑΑ.

Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα σε ραδιόφωνο, internet και έντυπες καταχωρήσεις πανελλαδικά και περιφερειακά, ενώ στο κανάλι YouTube του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης μπορεί κανείς να περιηγηθεί στις ιστορίες 20 επωφελούμενων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 και τα οφέλη που αποκόμισαν.

Η Choose Strategic Communications Partners,  επέλεξε τη σπονδυλωτή διάρθρωση της επικοινωνίας, που μέσα από διαφορετικές θεματολογίες επιδιώκει να δημιουργήσει μία ισχυρή και διακριτή ταυτότητα με έντονο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα για να αναδείξει τον καταλυτικό ρόλο του ΠΑΑ στην αναβάθμιση της ελληνικής υπαίθρου, την προστασία των περιβαλλοντικών πόρων και την ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές της χώρας, βάζοντας ταυτόχρονα τα θεμέλια για το στρατηγικό σχέδιο ΚΑΠ 2023-2027.  

Η υλοποίηση της καμπάνιας είναι υψηλών απαιτήσεων και βασίστηκε στη 2μηνη κινηματογράφηση 20 επιλεγμένων έργων πανελλαδικά, που χρηματοδοτήθηκαν από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης.

Λίγα λόγια για το concept των videos και της καμπάνιας

Το έργο του ΠΑΑ είναι σπουδαίο για τον κάθε νέο αγρότη, μικρό ή μεγάλο επιχειρηματία, μεταποιητή,  για κάθε έναν που ασχολείται και δραστηριοποιείται στον ευρύτερο αγροτικό τομέα. Για όλη την Ελλάδα τελικά. Μα το σπουδαιότερο είναι οι άνθρωποι και ο τόπος κάθε μικρής ή μεγάλης επιχείρησης που έκανε χρήση των εργαλείων και των όπλων του ΠΑΑ. Μία προσωπική αφετηρία, η αγάπη για τον τόπο, ένα όνειρο, μία φιλοδοξία για εξέλιξη, για επιστήμη, για ακόμα καλύτερη τεχνογνωσία.  Μία λογική ή συναισθηματική ανάγκη, μία ανθρώπινη ιστορία που θέλεις να γίνει πραγματικότητα. Να πιάσει τόπο.  

Η κινηματογράφηση των έργων του ΠΑΑ είναι η αφορμή για να βγουν στο ελληνικό φως μικρές και μεγάλες, ανθρώπινες ιστορίες της αγροτικής δραστηριότητας απ’ άκρη σ ’άκρη σε όλη τη χώρα. Ο δημιουργός οραματίζεται την κινηματογράφηση των videοs που ακολουθούν ως αυτοτελή επεισόδια ενός οδοιπορικού στην Ελλάδα, που όπως κάθε οδοιπορική εκπομπή έχει σαφή αρχή, μέση, τέλος, το δικό της μουσικό σήμα και τη δική της σήμανση. 

Ο φακός ακολουθεί την ιστορία των πρωταγωνιστών που ωφελήθηκαν από το ΠΑΑ, τοποθετώντας τον θεατή καταρχάς στον ευρύτερο χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρηση ή το έργο. Και μετά αφήνεται στην αφήγηση που ξεδιπλώνεται σε κάθε πτυχή της ιστορίας τους, είτε αυτή αφορά στο ρόλο που έπαιξε το ΠΑΑ στη ζωή τους, στις διαδικασίες που ακολούθησαν ως ωφελούμενοι, στην περηφάνεια που νιώθουν για την εξέλιξη της δουλειάς τους,  στην αισιοδοξία που αισθάνονται έχοντας κάνει χρήση του ΠΑΑ. Σε όλες αυτές τις μικρές, αυθόρμητες, καθημερινές ανθρώπινες ιστορίες που στάθηκαν αφορμή για να οραματιστούν ένα καλύτερο αύριο.

Ο ρόλος του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης σε όλη αυτή την πορεία, είναι διακριτός, πάντα ωστόσο στη σωστή ισορροπία. Το ΠΑΑ ως σημείο αναφοράς σε όλη αυτή την αφήγηση, είναι η προσωποποίηση αυτού που ξεκλειδώνει τα όνειρα των πρωταγωνιστών, στηρίζει τις επιθυμίες του και ενισχύει τον ωφελούμενο. Είναι το χρήσιμο εργαλείο που κάνει το όνειρο και τον κόπο του κάθε εμπλεκόμενου να πιάνει τόπο. Στο τέλος του κάθε επεισοδίου τα πορτρέτα των πρωταγωνιστών λειτουργούν ως ένας συμβολισμός της αμφίδρομης σχέσης που δημιουργείται μεταξύ του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης με τον Ωφελούμενο και αντίστροφα.

Το σύνολο της καμπάνιας ανέλαβε ο γνωστός κινηματογραφιστής Διευθυντής Φωτογραφίας Χρήστος Τόλης και η εταιρία παραγωγής του Sub.Urban Images & Soundscapes.