To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Choose: Nέα τουριστική καμπάνια για τη Περιφέρεια Πελοποννήσου

Choose: Nέα τουριστική καμπάνια για τη Περιφέρεια Πελοποννήσου
Με όπλο το ανατρεπτικό χιούμορ, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner με κεντρικό μήνυμα "Just Can't Get Enough!, προβάλει την Πελοπόννησο ως μία άκρως ερωτεύσιμη ταξιδιωτική εμπειρία, που κανείς δεν «χορταίνει» και θέλει να βιώνει ξανά και ξανά.

Η εν λόγω επικοινωνία, που είναι ήδη στον αέρα και τρέχει σε digital μέσα, social media, καθώς και τηλεόραση καθώς και ραδιόφωνο σε εθνική εμβέλεια, αποτελεί τη βάση ενός πανελλαδικού πλάνου προώθησης της Πελοποννήσου, το οποίο την αναδεικνύει ως έναν προορισμό κατάλληλο για κάθε εποχή του χρόνου, αλλά ιδανικό για τον χειμώνα.

Αξιοσημείωτη είναι η αποδοχή της τουριστικής αυτής καμπάνιας από το ευρύ κοινό στα social media, καθώς το σχετικό προωθητικό βίντεο στη σελίδα του Facebook του προορισμού έχει συγκεντρώσει 1,8 εκ. views με το αντίστοιχο στο YouTube να έχει λάβει ήδη 530 χιλ. views.

Η κεντρική ιδέα πίσω από τη καμπάνια που επιμελήθηκε η ομάδα της Choose είναι η δημιουργία μιας πρωτότυπης και ξεχωριστής ταινίας, που κεντρικό στόχο έχει να τραβήξει την προσοχή του θεατή μέχρι την τελευταία σκηνή, με βασικά εργαλεία της το λεπτό χιούμορ και την ευχάριστή διάθεση.

Στο video spot με κεντρικό μήνυμα «Just can’t get enough», πρωταγωνίστρια είναι μία κοπέλα, η Ολίβια, η οποία πιστεύει ότι αυτή τη φορά έχει επισκεφτεί την αγαπημένη της Πελοπόννησο χωρίς τον σύντροφό της. Όμως o «ζηλιάρης» George, επίσης λάτρης του τόπου - δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η σύντροφός του θα έκανε αυτό το ταξίδι χωρίς εκείνον! To αποτέλεσμα; Άκρως ανατρεπτικό και χιουμοριστικό - ξεδιπλώνεται μέσω μίας σύντομης αφήγησης που μας ταξιδεύει στις ανεξάντλητες ομορφιές των Νομών της Πελοποννήσου.