To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χριστουγεννιάτικη επικοινωνία των Public από τη 4 Wise Monkeys

Χριστουγεννιάτικη επικοινωνία των Public από τη 4 Wise Monkeys

Η νέα χριστουγεννιάτικη επικοινωνία των Public είναι «στον αέρα», µε κεντρικό µήνυµα «Το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι», για να θυµίσει σε µικρούς και µεγάλους τη χαρά που κρύβει ένα δώρο όταν το µοιράζεσαι µε εκείνους που αγαπάς. 

Βαγγέλης Δαβιτίδης
Head of Creative & Co-founder 4 Wise Monkeys


Σε ποιο insight βασίζεται η νέα χριστουγεννιάτικη επικοινωνία των Public από τη 4 Wise Monkeys και πώς εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική που χαράζετε πλέον για την αλυσίδα;

Κάθε επικοινωνία που ακουµπάει τον κόσµο -και εδώ µιλάµε για µια καµπάνια που ο κόσµος αγκάλιασε- στηρίζεται σε κάποιο δυνατό Insight.  Όλοι θυµόµαστε µε πόση χαρά περιµέναµε το χριστουγεννιάτικο δώρο από τους γονείς µας - ήταν ίσως το highlight της χρονιάς. Κι όµως ο πιτσιρικάς της ιστορίας µας προτιµάει να κάνει «δώρο» το δικό του δώρο. Γιατί το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι. Σκοπός µας είναι ένα mega brand σαν τα Public να περάσει δυνατά επικοινωνιακά όλα τα µηνύµατα και τις αξίες που πρεσβεύει, ώστε να χτίσουµε το Νο1 Love Brand στην Ελλάδα.           

Ποιες  προκλήσεις κρύβει µια χριστουγεννιάτικη καµπάνια που εστιάζει στο συναίσθηµα για έναν retailer, που αποτελεί βασικό gifting προορισµό; Επίσης, ποιες προκλήσεις έκρυβαν τα γυρίσµατα του σποτ;

Κοιτάξτε, τα Χριστούγεννα είναι µια πολύ ιδιαίτερη περίοδος, που εύκολα µπορεί να βγάλει µια cheesy επικοινωνία. Επίσης, υπάρχουν διάφοροι πειρασµοί ή εύκολες λύσεις όπως η χρήση του Key Visual των Χριστουγέννων aka  Άι-Βασίλης. Εµείς προτιµήσαµε να κάνουµε µια σύγχρονη επικοινωνία αντίστοιχη ενός µεγάλου Brand όπως τα Public. ∆εν είναι απλά µια συναισθηµατική ταινία αλλά πολύ «2021». Οι γονείς εκπλήσσονται στην αρχή που ο γιος τους τούς ζητάει ένα κοριτσίστικο δώρο. Ωστόσο, αποδέχονται την επιλογή του.  Έτσι χτίζονται τα σύγχρονα Love brands, παίρνοντας θέση. Παρ’ όλα αυτά χαίροµαι, γιατί η βασική ιστορία δεν «καπελώνεται» από αυτό το γεγονός, υπάρχει µια ισορροπία στη διήγηση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το σκηνοθέτη µας, Κώστα Μαρούδη, και την εταιρεία παραγωγής Brightshoe, µε τους οποίους συνεργαστήκαµε αρµονικά, ώστε να αποδοθεί η ταινία µε τόσο όµορφο τρόπο. Και, φυσικά, τον πελάτη µας, που από την αρχή µε αποφασιστικότητα αγκάλιασε την ιδέα µας.     

Πέρα από την τηλεοπτική ταινία, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαµβάνει η καµπάνια; Επίσης, πώς έχει προσαρµοστεί η tactical επικοινωνία;

Η tactical επικοινωνία περιλαµβάνει µια σειρά από συµπληρωµατικά σποτ πάνω στο gifting.

Πώς επιλέχθηκε η διασκευή του “What a feeling” για να επενδύσει µουσικά την ταινία;

Όταν µας είχατε φιλοξενήσει ξανά σε αυτήν τη στήλη πριν από µόλις τρεις µήνες για την «Back to School» καµπάνια, σας είχα υποσχεθεί τα παρακάτω. Αντιγράφω από τις απαντήσεις µου τότε: «Υποµονή, περιµένετε και θα δείτε πολύ ωραία πράγµατα στη συνέχεια». Νοµίζω ότι η Xmas καµπάνια ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που σας είχα δώσει τότε. Πριν από µερικούς µήνες και µε αφορµή την καµπάνια “Back to School”, ξεκινήσαµε µια πορεία µε τα Public στo στρατηγικό territory των συναισθηµάτων. Εισαγάγαµε τότε το ‘‘What a feeling” σε όλη την ATL επικοινωνία µας, equity και tactical, και µάλιστα µε δύο διαφορετικές διασκευές.  Ήταν λοιπόν µονόδροµος για µας να φτιάξουµε τη χριστουγεννιάτικη διασκευή του What a feeling. Εκ µέρους όλης της οµάδας θα ήθελα να ευχαριστήσω την Cobalt και τη Μαριέττα Φαφούτη για την υπέροχη δουλειά τους.       

Γιάννης Γαβριηλίδης
Chief Marketing & Customer Officer Public



Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη 4 Wise Monkeys για τη χριστουγεννιάτικη επικοινωνία; Πού θέλατε να δώσετε ιδιαίτερο βάρος και ποιο το µήνυµα που θέλατε να περάσετε;

Επιθυµία µας ήταν να βγάλουµε µια επικοινωνία βασισµένη πάνω σε δυνατά insights, η οποία θα αναδείκνυε τις αξίες και το σκοπό µας ως brand. Που δεν είναι άλλος από το να φέρνουµε κοντά τους ανθρώπους µε την τεχνολογία και τον πολιτισµό, να διαµορφώνουµε αξέχαστες εµπειρίες, να προσφέρουµε χαρούµενες στιγµές και να στηρίζουµε τις κοινότητες των ανθρώπων, ώστε να επιτυγχάνουν σε όσα αγαπούν.  Έτσι, η πρόκληση που θέσαµε αυτήν τη φορά ήταν να κερδίσουµε την καρδιά των πελατών µας µέσω µιας καµπάνιας που θα έθετε στο επίκεντρο τον πελάτη. Μιας καµπάνιας που θα έδινε τη δυνατότητα στο Public ως love brand να µιλήσει στον κόσµο µέσα από συναισθήµατα, στιγµές και αξίες που και αυτοί µοιράζονται µαζί του. Γιατί το Public δεν είναι µόνο προϊόντα και υπηρεσίες· είναι πρωτίστως συναισθήµατα. Κάθε βιβλίο, κάθε παιχνίδι, κάθε gadget, κάθε εκδήλωση που προσφέρουµε, δηµιουργεί ένα διαφορετικό συναίσθηµα.  Έτσι και η χριστουγεννιάτική µας ιστορία. Μια ιστορία γεµάτη χαρά, µε κεντρικό µήνυµα «Το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι». Που αναδεικνύει ακριβώς αυτήν τη χαρά που παίρνεις όταν δίνεις δώρα από τα καταστήµατα Public.  Όπως και την αξία του να µοιράζεσαι µαζί µε τους αγαπηµένους ή τους συνανθρώπους σου µια χαρούµενη στιγµή, ένα κοινό συναίσθηµα, µια πράξη γενναιοδωρίας, ειδικά στη σηµερινή συγκυρία.

Πώς αποτυπώνεται κατά τη γνώµη σας το νέο positioning του Public και το DNA του brand στη συγκεκριµένη καµπάνια;

Η δηµιουργία χαρούµενων στιγµών είναι κοµµάτι απόλυτα συνδεδεµένο µε το brand του Public.  Ένα brand που έχει κερδίσει τους καταναλωτές για τις ξεχωριστές στιγµές που προσφέρει, τη χαρά που µοιράζεται µαζί τους. Σήµερα, περισσότερο από ποτέ, οι πιο σηµαντικές πράξεις είναι αυτές που αυθόρµητα, µε αγνότητα και γενναιοδωρία κάνουµε για τους άλλους. Η χαρά που µας δίνουν αυτές οι πράξεις, όταν βλέπουµε τα πρόσωπα απέναντί µας να φωτίζονται, δεν συγκρίνεται µε κανένα άλλο συναίσθηµα. Γιατί αυτές οι πράξεις κάνουν εµάς τους ίδιους να νιώθουµε σηµαντικοί, ενώ µας κάνουν καλύτερους. Και ένα δώρο είναι πάντα µια τέτοια πράξη, που γίνεται ακόµα µεγαλύτερη στη νέα ταινία µας, έχοντας ως κεντρικό µήνυµα «Το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι», µια χριστουγεννιάτικη ιστορία γεµάτη χαρά. Αυτή που παίρνεις όταν δίνεις δώρα από τα καταστήµατα Public.

Πώς συνδυάζετε την επικοινωνία που βασίζεται στα συναισθήµατα και την εµπειρία που γεννά το Public σαν προορισµός αγορών (και δώρων, στην προκειµένη περίπτωση), µε την ανάγκη και για πιο hard selling επικοινωνία ανάλογα µε την περίσταση;

Στόχος της καµπάνιας µας είναι να αναδείξουµε το Public ως τον #1 προορισµό για τις αγορές δώρων και σε αυτές τις γιορτές. Να συνδεθούµε µε τους καταναλωτές µε βάση τα συναισθήµατα που µοιραζόµαστε, ειδικά τώρα τα Χριστούγεννα, που συνδυάζονται µε πολλά και ζωντανά συναισθήµατα, κυρίως της χαράς, της προσφοράς, της σύνδεσης µε αγαπηµένα πρόσωπα. Μέσα από τη σειρά ταινιών που έχουµε ετοιµάσει, αναδεικνύουµε ξεχωριστές στιγµές ανταλλαγής δώρων, ξεχωριστές εµπειρίες µέσα στα καταστήµατα Public, καθώς και την ξεχωριστή ατµόσφαιρα, εξυπηρέτηση και υπηρεσίες που αυτά προσφέρουν.

Για άλλη µια χρονιά, το Public µοιράζεται µαζί µας αµέτρητες επιλογές δώρων για τους αγαπηµένους µας -smartphones, βιβλία, παιχνίδια, wearables αλλά και είδη gaming- που µπορούµε να αποκτήσουµε στα φυσικά καταστήµατα αλλά και µέσα από το public.gr. Παράλληλα, σχεδιάζουµε στα καταστήµατα Public ξεχωριστές δράσεις και events που θα κάνουν τις γιορτές ακόµη πιο µαγικές!

Ποιο είναι µέχρι στιγµής το feedback που έχετε λάβει για την καµπάνια; Πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό;

Είναι πολύ θετική η ανταπόκριση που λαµβάνουµε, τόσο από τους εργαζοµένους µας, όσο και από τους συνεργάτες µας σχετικά µε τη νέα µας καµπάνια. Και αυτό µας χαροποιεί ιδιαίτερα. Πιστεύουµε ότι είναι µια επικοινωνία που αναδεικνύει µε τον καλύτερο τρόπο τις αξίες που ξεχωρίζουν το αγαπηµένο brand Public και που θα κερδίσει τις καρδιές όσων µας εµπιστεύονται εδώ και χρόνια για τον µοναδικό συνδυασµό εµπειριών και επιλογών που προσφέρουµε, καθώς και όσων γίνουν κοινωνοί της ζεστής και ανθρώπινης αυτής ιστορίας και των εµπειριών που προσφέρει το Public.  Έτσι λοιπόν, η πιο λαµπερή περίοδος του χρόνου, τα Χριστούγεννα, έχει ξανά την τιµητική της στο Public, που µας θυµίζει ότι το µεγαλύτερο δώρο είναι να µοιράζεσαι!

Συντελεστές

Οµάδα Marketing Public

Chief Marketing & Customer Officer: Γιάννης Γαβριηλίδης

Head of Marketing: Βαρβάρα Σκούρτη

Senior Brand Manager: Έλλη Λαψάτη

Brand Manager: Ελισάβετ Πηλού

Brand & Engagement Manager: Πάνος Μπουτσικάκης

Trade Marketing Manager: Γιάννης Κώνστας

4 Wise Monkeys

Co-Founder/Strategic Planning Director: Mark Aris

Co-founder / Head of Creative: Βαγγέλης ∆αβιτίδης

Creative Director: Πένυ Παγώνη

Associate Creative Director: Φερενίκη Μητρέλη

Associate Creative Director:
Αλέξης Αλιφραγκής

Senior Copywriter: Αλέξανδρος Ρέβελας

Art Director: Ελεάννα Βαζάκα

Junior Art Director: Μυρτώ Κωνσταντινίδου

Account Director: Έρση Κουνελάκη

Account Manager: Λαµπρινή Μερτίρη

Junior Account Executive: Νικολέτα Ιµβριώτη

Brightshoe

Σκηνοθέτης: Κώστας Μαρούδης

Executive Producer: Αργυρώ ∆ιαµάντη

Producer: Μαρίνα Τσοπούρογλου

∆/ντής Φωτογραφίας: Θοδωρής Ζαχαράκης

Art Director: Βασίλης Κυριακίδης

∆/ντής Παραγωγής: Βασίλης Αποστολόπουλος

B. Σκηνοθέτη: Eµµέλεια Χατζηανδρέου

Ενδυµατολόγος: Eλισάβετ Καρατσώκη

Make up: Αθηνά Καρακίτσου

Hair stylist: Kυριακή ∆ούκα

Casting Director: Ready2Cast

Editor: Tόλης Μιχαηλίδης

Color Grading: ∆ηµήτρης Καρτέρης

Post: The End

Studio Sound: Musou

Christmas Remix: What a feeling

∆ισκογραφική εταιρεία: Cobalt Music

Εκτέλεση: Kατερίνα Μπουρνάκα

Παραγωγή: Mαριέττα Φαφούτη

Αdministered by
Warner Chappell Music Hellas SRL