To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cosmote TV και Ogilvy μας παρουσιάζουν τον μικρό Ηλία

Cosmote TV και Ogilvy μας παρουσιάζουν τον μικρό Ηλία

Η καμπάνια

Πριν μερικές μέρες πήρανε τηλέφωνο τη μαμά μου και της είπανε ότι με θέλουν να παίξω σε μια διαφήμιση για την COSMOTE TV. Διάβασα το σενάριο και ήταν ΟΚ. Ξέρετε, από αυτά που γράφουν οι μεγάλοι ότι και καλά εμείς τα παιδιά μιλάμε έτσι αλλά εγώ αποφάσισα να τα πω με το δικό μου τρόπο και ό,τι γίνει.

Πήγαμε στο γύρισμα και καθόμουν σε ένα τραπέζι και εξηγούσα στην οικογένειά μου πώς είναι ένα νέο πράγμα που έβγαλε η COSMOTE TV. Δεν είναι τηλεόραση ακριβώς αλλά είναι και τηλεόραση και μπαίνει ο καθένας στο δικό του προσωπάκι (που νόμιζα ότι το λένε κροφίλ αλλά τελικά το λένε τροφίλ) και βλέπει τα καρτούν του και τα ντοκιμαντέρ του και ό,τι του αρέσει τέλος πάντων. Αλλά άμα θες το βλέπεις και στο κινητό ή και στο tablet και σε τηλεόραση χωρίς κωδικοποιητητή.



Και έκανα πολλούς φίλους στα γυρίσματα και είχε και άλλα παιδιά και ένα κοριτσάκι που έλεγε “Ίου σιχαίνομαι τους Νίντζα” και είχε και ένα σκυλάκι που το χάιδευα αλλά όποτε έβλεπε τίγρεις στην τηλεόραση γάβγιζε και τρόμαζα. Και μετά ο σκηνοθέτης φώναξε “ραπ!” αλλά δεν τραγούδησε κανένας και τελικά πήγα σπίτι και κοιμήθηκα.

Τις επόμενες μέρες πήγα στην Όγκιβλι... Ότζιλβι... τη διαφημιστική τέλος πάντων, βγάλαμε φωτογραφίες, βγήκανε αφίσες στο δρόμο που με έχουν να χαμογελάω και βιντεάκια που παίζουν στο Facebook και με βλέπουν οι γονείς των συμμαθητών μου και μου λένε “Σε είδα! Είσαι τρομερός!” κι εγώ χαίρομαι πολύ.

Οι αντιδράσεις

Η μαμά μου μπήκε στο YouTube και μου είπε ότι τη διαφήμιση την έχουν δει ένα εκατομμύριο φορές! Και της λέω πολύ είναι αυτό; Και μου λέει “Εντάξει δεν είναι ότι δεν ξανάγινε κιόλας”. Και μετά μου διάβασε τα σχόλια που έγραφαν κάτω από τη διαφήμισή μας και έλεγαν όλοι πολύ καλά λόγια. Και της λέω καλό είναι αυτό; Και μου λέει “Καλά σχόλια στο YouTube; Αυτό όντως δεν το ‘χω ξαναδεί!” Να, κοιτάξτε τι έγραφαν: 

  • “Η διαφήμιση που κανένας δεν κάνει skip!”
  • “Τι skip, εδώ ψάχνουμε να τη βρούμε για να τη δούμε!”
  • “Συγχαρητήρια σε όποιον βρήκε αυτόν τον μικρό! Είναι απίστευτος! Είναι η πρώτη φορά που ψάχνω διαφήμιση στο youtube. Δεν υπάρχει ο μικρός! να τον χαίρονται οι γονείς του!”
  • “Μακράν η τέλεια διαφήμιση... ακόμη και ο ήχος που πίνει νερό σε κάνει να γελάς. Μπράβο σε όλους... υπέροχος και ο μικρός...!!!! 😊😊
  • “Δεν υπάρχει στιγμή, δεν υπάρχει λεπτό, δεν υπάρχει ατάκα του μικρού που δεν είναι πετυχημένη και απόλυτα μελετημένη! Φαίνεται ρε παιδί μου όταν έχει γίνει προσεγμένη δουλειά. Καλά πέρα του ότι το παιδί είναι σκέτη γλύκα, έχει και αυτή τη βραχνάδα στη φωνή που τον κάνει αξιολάτρευτο!
  • Πολύ έξυπνο σενάριο, και πολύ καλοδουλεμένο! Μπράβο στους δημιουργούς!”
  • “Και ο καθένας έχει το δικό του τροφίλ?? Κροφίλ??? Χαχαχα”

 Η παραγωγή 

Στο γύρισμα γνώρισα πολύ κόσμο. Ο σκηνοθέτης ήταν από τη Νέα Ζηλανδία και έχει κι αυτός τρία παιδιά και τον συμπάθησα πολύ αλλά δε θυμάμαι το όνομά του. Ευτυχώς έχω όλα τα ονόματα της ομάδας που δούλεψε εδώ σε ένα χαρτάκι:

Chief Creative Officer: Πάνος Σαμπράκος
Group Creative Director: Θοδωρής Τσεκούρας
Associate Creative Director: Μαρίσια Θωμαδάκη
Copywriter: Ιωάννης Αργύρης
Art Director: Χριστίνα Κουντούρη
Designer: Έλενα Θεριού
Executive Director, Chief Digital Officer: Δάφνη Λοκοβίτη
Account Director: Άννα Νούλα
Account Manager: Νεφέλη Χριστοπούλου
Account Manager: Αθηνά Μαστοράκη

Εταιρεία παραγωγής: Foss Productions
Executive producer: Βέτα Χατζηιωάννου
Σκηνοθέτης: Noah Marshall