Cream: Τηλεοπτική καμπάνια για το Υπουργείο Οικονομικών

Στην CREAM ανέθεσε το Υπουργείο Οικονομικών την σύμβαση με αντικείμενο τον «Σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής τηλεοπτικής καμπάνιας με σκοπό την προβολή στο ευρύ κοινό, της συμβολής των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0», συνολικής δαπάνης ύψους 35.960 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σκοπός του έργου είναι η ανάδειξη και η διευκόλυνση κατανόησης προς το ευρύ κοινό του αντίκτυπου των έργων και δράσεων του Ταμείου Ανάκαμψης στην καθημερινότητα των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτό, αντικείμενο του έργου αποτελεί:
Α) Εκπόνηση πλάνου μέσων για ΜΜΕ (media plan) επικεντρωμένου σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής εμβέλειας, παρακολούθηση
Β) Παροχή υπηρεσιών δημιουργικού σχεδιασμού, ανάπτυξη σεναρίου και παραγωγής διαφημιστικής ταινίας, διάρκειας έως 60”, στοχευμένου για προβολή σε τηλεοπτικούς σταθμούς των έργων και δράσεων του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΕΣΑΑ) «Ελλάδα 2.0».
Αναλυτικότερα, στον δημιουργικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται η δημιουργική σύλληψη, η ανάπτυξη δύο τουλάχιστον εναλλακτικών σεναρίων, η επιμέλεια και τελειοποίηση του τελικού storyboard.
Στην παραγωγή της διαφημιστικής ταινίας, ενδεικτικά και ανάλογα με το επιλεχθέν σενάριο, δύνανται να περιλαμβάνονται οι ακόλουθες εργασίες: Σκηνοθετική σύλληψη, casting και επιλογή ηθοποιού/ων, γυρίσματα σε διαφορετικά locations και διεκπεραίωση των απαραίτητων διαδικασιών για την εξασφάλιση άδειας πραγματοποίησης των λήψεων, χρήση και επιμέλεια τίτλων, γραφιστικές εκτελέσεις με πληροφοριακό και εικαστικό υλικό, εκφώνηση, χρήση τεχνικών (ενδεικτικά: timelapse, hyperlapse, λήψεις με drone), μουσική επένδυση, επίβλεψη παραγωγής, γενικά έξοδα, δικαιώματα, post production, μοντάζ, υποτιτλισμός.
Το σποτ που θα δημιουργηθεί θα δύναται να αξιοποιηθεί σε ΜΜΕ, Social Media, ψηφιακές καμπάνιες, ενέργειες δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων. Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 5 μηνών και προσφορές είχαν επίσης υποβάλλει η Birdie και η Job Advertising.